یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

ماه پیشونی و ماه پیشونی

1392/11/14 13:08
نویسنده : مامان الهه
977 بازدید
اشتراک گذاری

 پنج شنبه گذشته ساعت از 10 گذشته بود که با تلفن عمو امیر راهی شدیم کجا؟ روز آخر نمایش قصه ماه پیشونی و قلی بود و عمو امیرِ عکاس هم همراه بچه های یه موسسه زبان رفته بود تا عکاسی کنه، قرار شد بریم محل برگزاری و اونجا عمو هماهنگی کرده بود که بتونیم وارد بشیم. به سرعت نور حاضر شدیم و به سرعت باد خودمون رو رسوندیم به محل نمایش. بهت حسابی خوش گذشت جوری که میگفتی نه گیگه کلاس زبان میرم نه مهدکودک هر روز بیایم اینجا نمایشگاه ببینیمنیشخند اونقدر دوست داشتی اونجا بمونی که بعد از تموم شدن برنامه حاضر نبودی بریم خونه...اینم ماه پیشونی قصه و ماه پیشونی زندگی من کنار همدیگه

ماه پیشونی و یسنا

میدونی یه کم دلم گرفت که چرا مهدکودک شما اینقدر کم لطفی میکنه و با اینکه میتونه شما رو شادتر کنه ولی اینکارو نمیکنه.. نه جشنی تاحالا براتون گرفتن و نه برنامه ای داشتین، هرچی هست توی مهدتون بوده و خاله کبریا انجام میده ولی مدیر مهد انگار نمیخواد زیر بار کار اضافه ای بره... من خیلی برای مهد پرس و جو کردم ، کادر خوبی داره ولی انگار نمیخوان کاری برای شادتر کردن شما انجام بدن... نمیدونم باید یه کاری بکنم این جوری فایده نداره...مهدیه جون نظرت چیه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان نیایش
14 بهمن 92 17:33
چه عکی خوشگلی عززززززززیززززززززززم همیشه به نمایش و شادی گلم لبات خندون باشه همیشه وای الهه جونم ا زمهد نگو که شاکیم اساسی دست رو دلم نذار که خونه یعنی کی میشه که مدرسه ها و مهدها و آموزش و پرورش ما درست بشه کی درست فکرمیکنن کی درست کار انجام میدن یعنی اون رو زمیاد واقعا
مامان الهه
پاسخ
چرا واقعا !!!؟؟؟؟
رضوان مامان رادین
14 بهمن 92 20:05
هزار تا بووووس واسه ماه پیشونی خوشمل مااا
مامان ترنم
15 بهمن 92 7:55
هيچكدوم از اين مهدها ايده‌آل كار نمي‌كنن. من كه فقط دلم خوش بود كه ترنم تومهدشون راحته.
مامان الهه
پاسخ
خداروشکر که ازین لحاظ مشکلی نداره و خیلی یسنا راحته و با مربیاش و بچه ها ارتباطبرقرار کرده وگرنه همون هفته اول دیگه نمیرفت
مامان مهبد كوچولو
15 بهمن 92 8:40
عزيزم قربون ماه پيشوني خوشگل خودم بشم . هميشه شاد و سلامت باشي عزيزم . آره منم خيلي از مهد شاكيم .... نه جلسه اي واسه اوليا ، نه برنامه ي درست و حسابي ، نه جشني !!!! من موافقم يه كاري بكنيم . تازه من چند روز پيش دوربين بردم و گفتم اگه ميشه چند تا عكس از مهبد با دوستاش بگيريد گفت فعلا ً نميشه اينجا خيلي بهم ريخته اس !!!!! آقا چنان شاكي شدم كه نگو .... مثلا ً بريم با خانوم مهردوست صحبت كنيم و يا هر كاري كه تو پيشنهاد بدي !! اصلا ً بهش ميگيم شما با بچه ها نمايش و .... كار كنيد و جشن بگيريد هزينه تهيه لباس و ملزومات جشن و ... با اوليا . بهش ميگيم يه جلسه بزاره واسه اوليا اونجا همه نظرشون رو بدن ... نظرت چيه ؟؟؟!!!
مامان الهه
پاسخ
عالیه حتما برنامه میذاریم و با هم یه فکری براش میکنیم... به قول فریبا باید بهشون خط بدیم تا بتونن کاری انجام بدن
زینب
15 بهمن 92 14:01
جونم بوسش کن الهه جان این گل گلی رو. خیلی دوست داشتنی ماشاالله خوش به حالتون منم با دیانا نمایش میخوایم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
مامان الهه
پاسخ
کاش نمایشهای کودکانه بیشتر ازینا بود و بیشتر از این حرفها اطلاع رسانی میشد. ما هم اگه عمو امیر یسنا نبود محال ممکن بود که خبردار بشیم
مامی یلدا و سروش
15 بهمن 92 17:21
ای جونم معلومخ به یسنا گلی حسابی خوش گذشته عزیزم انشاالله همیشه لبت خندان باشه عزیزم
مامان الهه
پاسخ
مرسی عزیزم
ناهيد
16 بهمن 92 22:23
سلام خوب هستين وبلاگ جالبي دارين و تبريك ميگم به خاطر دختر باهوشي كه دارين مطمئنن زحمات شما در اين مسير بيشترين اثر رو داشته است .اگر لطف كنيد و توضيح بدين كه از چند سالگي يسنا جان رو گذاشتيد زبان و اسم موسسه رو لطف كنيد ممنون ميشم آيا اين كلاسي كه يسنا جون ميره همون فونيكسه؟دختر من مهرسا دقيقا 1 سال از دختر شما كوچكتره 2 سال و 11 ماهشه.ميخوام يك موسسه فونيكس بفرستم دارم تحقيق ميكنم ممنون ميشم راهنماييم كنيد.دختر نازتون رو ببوسيد.
مامان پارمیس
17 بهمن 92 9:02
هزار ماشالا به ماه پیشونیه خودمون چه موهای زیبایی امیدوارم یه تغییر حسابی تو نظام اموزشیمون ایجاد بشه
مامان الهه
پاسخ
قربون خاله خودمون که بالاخره داره از خواب زمستونیش بیدار میشه کم کمامیدوارم منم
مامان نیروانا
17 بهمن 92 9:03
عزیزدلم، چه خوب که این برنامه ی قشنگ رو دریافتین و لذت بردین. چقدر عکسشون قشنگه. قربون اون گیگه گفتنت برم خاله ما هنوز موفق نشدیم یه نمایش مناسب بچه ها پیدا کنیم ماه پیشونیمون رو ببریم. کلاً در فقر تئاتر بسر میبریم جمیعاً. الهه ی من، آستیناتو بالا بزن و به کادر خوب مهد خط بده. مطمئناً اشکال همه ی ماها اینه که ایده نداریم و نمیدونیم چیکار باید بکنیم، نه که نخواییم. هر کمکی هم ازم بخوایی در خدمتم. میتونم بگم اینجا چیا هست که تو هم براشون مطرح کنی و بلکه مؤثر واقع بشه. خصوصیاتو هم نظری بیفکن بانو. البته اول این نظر رو نوشتم بعد میخوام خصوصی بذارم، اگه آنلاینی عزیزم
مامان الهه
پاسخ
عموی عکاس داشتن خیلی خوبه این تصمیم رو دارم و حتما با مدیرشون صحبت میکنم به یاری مهدیه جون با همدیگه میریم واسه خط دادن به مهد...مرسی از تو رو کمکت خیلی حساب میکنم فریبا جون
مامان سونیا
17 بهمن 92 11:08
ماشالله به این ماه ÷یشونی خوشگل انشالله مثل ماه پیشونی خوشبخت بشی عزیزم
مامان الهه
پاسخ
مرسی خاله جون از دعای قشنگت
ناهيد
17 بهمن 92 21:58
سلام خانومي مرسي كه جوابمو دادين مهرسا هم خيلي علاقه داره و خداروشكر خيلي چيزها بلده حالا دارم ميگردم ببينم كجا خوبه به روش همين روش فونيكس .جسارتا اسم موسسه يسنا جون چيه و كجاي تهرانه؟ممنون ميشم
مامان الهه
پاسخ
اومدم وبلاگت عزیزم و واست نوشتم
مامان فتانه
17 بهمن 92 22:30
Ey jonam azizam dlamemun baraton tang shode
مهرنوش مامان مهزیار
20 بهمن 92 11:26
ماه پیشونی خاله یه چیز دیگه استانشاا... همیشه شاد باشید عزیزم