یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

متفکر کوچک خانه ما

1392/11/18 17:07
نویسنده : مامان الهه
382 بازدید
اشتراک گذاری

صبح سر سفره صبحانه مثلا میخواستم فواید گردو رو برات توضیح بدم و علاقه مندت کنم به خوردن گردو غافل از اینکه تو همیشه یه قدم از من جلوتری... بهت گفتم ببین این گردو رو ! توی سر شما هم یه چیزی هست که شبیه اینه و به گردو نیاز داره تا بزرگ بشه و ... حرفم تموم نشده درومدی گفتی : brain گیگه!!!

مسائلی که خیلی ازشون گذشته و شاید من و بابا یادمون رفته باشه رو کاملا با جزئیاتش برامون توضیح میدی...کجا چی خریدیم، چی خوردیم، چکار کردیم، با کی بودیم، همه و همه رو کامل توضیح میدی و بعد میگی من حواسم خیلی جمعه!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مادر امیرین
18 بهمن 92 18:51
ماشالا به این دختر حواس جمعمون... بچه های منم چیزایی رو یادشون که من اصلا تو خاطرم نیست!!!
مامان پارسا و پوریا
18 بهمن 92 19:48
دختر شیرین زبون
مامان الهه
پاسخ
تشکر
رضوان مامان رادین
18 بهمن 92 20:12
خاله فدای تو دخملی که همیشه حواست جمعه
زینب
19 بهمن 92 6:10
بچه ها خیلی حواسشون جمع... میبینی الهه جون چقدر زیاد باید حواسمون جمع باشه.... ببوس دختر باهوشت رو از طرف من و دیانا
مامان الهه
پاسخ
واقعا باید حواسمون جمع باشه ازاین همه حواس جمعی بچه ها
مامان ترنم
19 بهمن 92 7:33
آفرين به اين همه هوش يسنا جون. عزيزم واقعا خيلي عاليه كه اينقدر مسائل رو قشنگ درك مي‌كني و به خاطر مي‌سپاري.
مامان الهه
پاسخ
مرسی عزیزم ولی فکر کن ما چقدر باید حواسمون جمع باشه پیشش که یه وقت کم نیاریم
مامان سونیا
19 بهمن 92 9:24
ماشالله به یسنا خانم متفکر و حواس جمع آفرین به این ذکاوت ت خانم کوچولو
مامان الهه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مهبد كوچولو
19 بهمن 92 10:29
قربون حواس جمعت دختر نازنازي . ماماني ميگم brain رو خيلي خوب اومده ها
مامان الهه
پاسخ
این به موقع جواب دادناش منو کشته
مامان نیروانا
19 بهمن 92 11:18
اینجاست که میگن: قربون حواس جمع! من یکی قربونت میرم جفت پا. فدای تو و مامانِ Brain و Heart دارِ نازنینت یسناجونم الهه بابت اون گیگه یه ماچ محکم تو رو خدا از طرف من ازش بکن. هی زیر لب با خودم میگم هی دهنم شیرین میشه.
مامان الهه
پاسخ
فدای شما یعنی نذاشت از دهن من حرف بیاد بیرون گیگه
♨سارا مامان علی♨
19 بهمن 92 13:01
سلام گلم.ممنوووون...حتما درست میکنم و به نام خودتون ثبت میکنماگرممکنه منبعش رو هم برامون ذکر کنید
مامان الهه
پاسخ
سلام مرسی عزیزم، ایشالا خوشت بیاد
مامان دینا جونی
19 بهمن 92 21:58
قربون دختد حواس جمع .افرین به این حافظه الهه جون این وروجکی که من میبینم اگه بگی ف رفته فرحزاد و اومده ...[پاسخ مرسی عزیزم
مامان نسترن
20 بهمن 92 8:59
آفرین به دختر گل. امیدوارم همیشه سالم وسلامت باشی
مامان الهه
پاسخ
ممنونم
مامان نیایش
20 بهمن 92 11:28
امان از این حواس جمعی بچه ها من عاشقه اون brainetam
مامان متین و مهبد
28 بهمن 92 1:15
ماشالله همه بچه هامون فیلسوفن.
مامان الهه
پاسخ
در حد ارسطو و افلاطون