یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

من همونم که اگه بی تو باشه جون میکنه

1392/11/20 19:04
نویسنده : مامان الهه
465 بازدید
اشتراک گذاری

امروز داشتیم با هم دیگه تکلیفهای زبانت رو انجام میدادیم که یهو بدون مقدمه برگشتی و گفتی :مامان یه بعضهایی بابا رو یکی دوسش میدارم و یه بعضهایی بیست و نوزده!!خیلی جلوی خودم رو گرفتم که نخندم به طرز بیان کلماتت و گفتم مثلا چه وقتهایی بابا رو خیلی دوست داری؟ جواب دادی:بعضهایی که پول زیاد بهم میده من برم اسباب بازی زیاد بخرم بیست و نوزده دوسش میدارم!! ولی مامان و عمو پورنگ جونم رو همیشه بیست و نوزده دوست میدارم... حالا خوبه کوچولوی من همیشه بابا همه چیز برات میخره و من کمتر زیر بار خواسته های کوچیک و بزرگت میرم و باز بابا محمدت رو با شرط و شروط دوسش داری و منو بی  قید و شرط... ولی میدونم بابا همه نازهاتو به جون میخره و اگه بخوای ستاره رو از آسمون هم میچینه تک ستاره زندگی من و بابا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان ترنم
21 بهمن 92 9:43
قربون اين دختر ناز و دوست داشتني.
مامان محمدرهام جون
21 بهمن 92 9:44
اااااااااااای جانم شیرین زبون،قربون بیست ونوزده گفتنت عزیزم
مهتاب مامان آذین
21 بهمن 92 12:05
ای جونم همه دخترا بلدن چطوری با این شیرین زبونی هاشون دل مامان باباها رو ببرن یسنا جون وروجک دوست دارم
t1rQj27hbcVSEz10SP8Wk81Nh9LNx8w2pmS9GexJ0IDasHNGEpZySxuhm5VCY6r3
21 بهمن 92 18:40
سلام یسنا جونم انشاالله که حالتون خوبه الهه جون ما که دلمون براتون خیلی تنگ شده بابا یه سری به ما بزنید .قبلا یه وقتایی سوپرایزمون میکردین .الهه جون ,تو بهترین مامان دنیایی.امیدوارم خونوادتون همیشه گرم و صمیمی باقی بمونه و یسنا زیر سایه پدر و مادر مهربونش به همه ارزوهاش برسه.یسنا جونم دوست دارم.
مامان الهه
پاسخ
دوست خوبم اسمت و وبلاگت درست ثبت نشده که زودتر بیام ÷یشتون ولی اینطور که معلومه از بی معرفتی منه که خیلیوقته بهتون سرنزدم. ببخش دوست خوب
مامان مهبد كوچولو
23 بهمن 92 8:34
عزيزززززززززززززززززززم چه با مزه گفته يه بعضهايي !!!!! يسنا پس ميگن دختر بيشتر باباييه پس چرا ماماني رو بي قيد و شرط دوست داري و بابايي رو يه بعض هايي ؟؟؟؟؟ دختر بلا خيلي دوست دارم .
مامان الهه
پاسخ
یسنا خوب بلده واسه باباش چکار کنه که بابا بیشتر دوستش داشته باشه اینم از بلابودنشه و بس
مامان سونیا
23 بهمن 92 15:01
هیچ بعضیهایی نداریم همیشه بیست و نوذده تا دوست داریم گیگه یسنا خانم شیرین زبون
مامان الهه
پاسخ
مرسی عزیزم
مریم مامان آریا
23 بهمن 92 16:55
قربون این دخمل ناز و شیرین زبون ببوسش از طرف من جیگرم رو تولدش هم پیشایش مبارک
رضوان مامان رادین
23 بهمن 92 20:52
هزار تا بووووووووووس واسه دخملی با محبت
مامان نیایش
23 بهمن 92 21:04
الهی قربون اون حرف زدنت ...عجیبن این دخملای ما نیایش هم دقیقا همین طوره یعنی من با اینکه گاهی ناراحت میشم ازش و شاکی اما منو بی قید و شرط دوست میداره اما طفلی بابایی باید همیشه دستش پر باشه برا دخترش تا دوست داشته بشه نمیدونم واقعا !خدا بابای گل این کوچولو ها رو که ناز دارن حسابی برا یابابشون سلامت بداره
مامان الهه
پاسخ
خدا همه بابا ها سالم و سلامت بالای سر بچه هاشون نگه داره
مامان نیروانا
26 بهمن 92 13:15
خوش بحالت عزیزم که بی قید و شرط دوست داشتنی هستی. منم مث بابا محمد مظلوم واقع شده م تو این زمینه. یه بعضهایی بی تو هرگزم و یه بعضهایی با تو شاید
مامان الهه
پاسخ
عزیزمی تو به خاطر کمتر پیششون بودنه ولی من که خوب میدونم که یسنا بدون باباش طاقت نمیاره و یه جورایی باید دلش گرم باشه به ساپورتهای از راه دورش. میدونم که نیروانام هم همینجوریه
مامان نیروانا
26 بهمن 92 13:20
راستی الهه جون یه سؤال: نیروانا بعضی کلمات انگلیسی رو که توی مهد باهاش کار میکنن درست تلفظ نمیکنه، نمیدونم خوب نمیشنوه یا اشکال از یه جای دیگه ست، مثلاً finger رو میگه فینگل یا five رو میگه فاین ... تو در این زمینه تجربه ای داری؟ باید درستش رو بهش گفت یا بزرگ میشه درست میشه؟ من خودم خیلی حساسم و تا یه کلمه اشتباه میگه درستش رو بهش میگم ولی اون بازم همون اشتباه رو اصرار میکنه. هنوز با مهد در این زمینه صحبتی نکرده م گفتم اول از تو دوست خوبم بپرسم.
مامان الهه
پاسخ
یسنا هم یه سری کلمه ها رو جابه جا میگه ولی خوب وقتی من میخوام تکرارش کنم درستش رو میگم و به روی خودم نمیارم که اشتباه گفته بعضی وقتها از عمد اشتباه میگه که عکس العمل من رو ببینه بهتره تو این زمینه واگذار کنی به مربی مهدش چون خیلی خوب میدونی که این پرنسسهای ما یه وقتهایی از مربی مهد بهتر حرف شنوی دارن تا مامان
مامان نیروانا
26 بهمن 92 14:26
عزیزم به یه دلیل دیگه مجبور شدم مهد زنگ بزنم و از این فرصت استفاده کردم و پرسیدم، گفتن غیرمستقیم باید تلفظ صحیحش رو بهشون یاد بدیم. یعنی به بهانه های مختلف درستش رو تکرار کنیم تا یاد بگیرن و صدالبته غیرمستقیم. حق با توست. خیلی بهشون برمیخوره به زعم اونا روی حرف مربیشون حرف بزنیم. درست نشنیدن خودشون که بماند ممنونتم بانو
مامان الهه
پاسخ
موفق باشی دوست خوبم.
مامان پریسا
28 بهمن 92 0:03
از دست این شیطون بلاها
مامان متین و مهبد
28 بهمن 92 1:14
بچه ها دنیای ساده ای دارن که خیلی شیرین و دلچسب
مامان الهه
پاسخ
ساده و پاک هم بهش اضافه کن عزیزم
امیرحسین کوچولو نفس ما
28 بهمن 92 14:17
قربونت بشم خوش زبوووون
مامانی
30 بهمن 92 12:31
باباها خودشون بکشن بازم پیش بچه ها بیست و نوزده هستن