یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

چشم بیمار تو را دیدم و بیمار شدم

1392/9/26 14:20
نویسنده : مامان الهه
390 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم تب کرده. دوروز است که صدای خنده های بلندش را نشنیدم... دوروز  است که فقط با لبخندی مهمانمان میکند آن هم با چشمانی خمار از تب و لبهایی خشک شده از داغی... دیشب هذیان میگفت و من نتوانستم برایش کاری کنم غیر از تن شویه کردن و مسکن دادن...خوابیده و بر سرش دستمال خیس چشمانش را باز میکند و یکهو میشمارد به زبان خارجه :1,2,3,4...و باز چشمانش بسته میشود... دلم کباب است برای تن تب دار دخترکم... ویروس ناخوانده التماست میکنم برو...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان مهبد كوچولو
27 آذر 92 9:36
الهييييييييييييييي خاله فداش بشه ، چرا آخه ؟؟؟ قربونش برم كه چشماش از تب خمار شده و نا براش نمونده . اميدوارم هرچه زودتر خوب خوب بشي . ما هم مطلبتون رو خونديم و بيمار شديم !!!!!!!!!
مامان الهه
پاسخ
خدا نکنه عزیزم... یه ویروس جدید که سه روز تمام تب همراه داره. مواظب مهبد باش تو این هوای سرد...
مامان سونيا
27 آذر 92 11:02
اي جانم الهي بگردم واقعا سخته بچه ها مريض ميشن و ما هيچ كاري به غير بال بال زدن بالاي سرشون از دستمون بر نمياد انشالله كه زودي يسنا خانم گل خوب بشه و اين ويروس لعنتي از خونتون بره بيرون ما هم هر سه تا مريضيم ولي خدا رو شكر خيلي حاد نيست فعلا داريم باهاش كنار مياييم انشالله يسنا جونم خوب بشه تا حالش خوبه خوب نشده ديگه مهد نفرستيدش انشالله بعد از سلامتي كامل بفرستيدش تا ديگه بيمار نشه
رضوان مامان رادین
27 آذر 92 11:53
وااااااااااااااای خدا نکنه خاله مریض شدنتو ببینه گل من...خیلی ناراحت شدم... ایشالا زود زود خوب بشی فرشته کوچولو
مامان الهه
پاسخ
ببخشید که ناراحتتون کردم... مرسی دیگه خوبه خاله جون
مامان نسترن
27 آذر 92 12:30
ای جانم. نگران نباش مامان مهربون. یه سرما خوردگی بدی اومده. با تب و لرز همراهه. می گن علتش آلودگی هواست. اینشالاه خوب میشه خانوم کوچولو
مامان الهه
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون که همراهمون بودی
مامان نیایش
27 آذر 92 18:59
الهی من بمیرم برات گلم نیای شمنم یه هفته پیش هیمن جوری بود خیلی سخت بود تا 40 هم بالا رفت تبش الهی زودتر خوب بشی تو رو خدا برید ویروسای لعنتی عزیز دلم خوب میشی زود
مامان الهه
پاسخ
ای وای پس نیایش هم .... ایشالا همه بچه ها سلامت باشن
شهرزاد مامان حسین
27 آذر 92 23:00
الهی عزیزم. ایشالله که هر چه زودتر خوب خوب بشه این دختر ناز.
مامان سونیا
28 آذر 92 8:39
روزاتون به سپیدی و زیبایی برف و کانون زندگیتون به گرمای آفتاب تابیده بر برف های زمستانی هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=91
مامی کیانا
28 آذر 92 9:59
ای وای از این ویروس ناشناخته که اینقدر فراگیر شده ما هم با کیانا دقیقا 3شب درگیر این تب بودیم آخرش با آمپول قطع شد با آرزوی بهبودی کامل برای یسنای عزیز درضمن احساسات مادرانه را چه زیبا نگاشتی
مامان الهه
پاسخ
وایی پس شما هم درگیر بودین. ایشالا که حال کیانا جونم همیشه خوب باشه
آمیتیس
29 آذر 92 10:32
سلام یلداتون مبارک انشالله که دخترتون زود خوب بشه http://mylamis.com/yalda//?ref=f0a6b3b7088c20f69513ba6be787a34b
مامان مهبد کوچولو
29 آذر 92 13:55
یسنامون چطوره ؟؟ حالش بهتره ؟؟؟ امیدوارم که دیگه خوب خوب باشه
مامان الهه
پاسخ
مرسی خاله مهدیه عزیز خدا رو شکر امروز دیگه رفت مهد و خیلی خوشحال بود هنوز تک سرفه داره ولی خدا رو شکر بهتره
مامی یلدا و سروش
30 آذر 92 0:07
الهی ..... انشاالله که زودی خوب شه عسلک
مامی یلدا و سروش
30 آذر 92 0:08
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی روزهایتان پر فروغ شبهایتان ستاره باران
مامان ترنم
30 آذر 92 7:49
الهيييييي. قربونت برم يسنا جون. ان شاا.... زود زود خوب بشي عزيزم.
مامان الهه
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مامان ترنم
30 آذر 92 7:49
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آن قدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت. یلدایتان مبارک
مامان الهه
پاسخ
یلداتون مبارک
مامان نیایش و نازنین
30 آذر 92 9:09
سلام وای بلا دور باشه عزیزم این ویروس لعنتی تقریبا مهمون همه خونه ها می شه . ایشالا زودتر دختر خوشگلمون سلامت بشه و باز هم با همون صدای بلند بخنده .
ارغوان
30 آذر 92 10:06
ایشالا زودتر خوب میشه
مامان الهه
پاسخ
ممنون خدا رو شکر که خوب شد
مامان دینا جون
30 آذر 92 13:24
وایییییی عزیزم ایشالا که زود زود حالت خوب بشه .
مامان الهه
پاسخ
ممنونم از شما
مامان آناهيتا
1 دی 92 10:40
خوشحالم الان خوبي يسناي عزيزم كه چيزي به تولد 4 سالگيت نمونده.دوست دارم
مامان متین و مهبد
3 دی 92 18:11
وای وای یه دنیا شرمنده .عزیزکم مریض شده و من نبودم .حالا که حالش خوبه ان شالله. توی پست بعدی که حالش خوبه خدا روشکر .بازم شرمنده.
مامان الهه
پاسخ
عزیزمی مینای گل... دوستتون داریم
مامان نیروانا
4 دی 92 9:15
فقط شرمنده م الهه ی من، که توی روزای ناخوشی عسلم نبودم که شده با یه کامنت خشک و خالی دلت رو شاد کنم. منو ببخش مثل همیشه ی دیگه که بزرگواری در حقم. همیشه شاد و تندرست باشین الهی
مامان الهه
پاسخ
ممنونم ازت دوست خوبم... همیشه برای ما عزیزی... دلم به مهرت که از دور میرسه گرمه همیشه