یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

باغ وحش و خرگوش

1392/5/13 15:43
نویسنده : مامان الهه
1,082 بازدید
اشتراک گذاری

شنیده بودم که باغ وحش اراک خیلی بزرگه و گونه های متنوعی از حیوانات رو داره. بابا محمد ولی قبول نداشت و میگفت چندتا حیوون بی حال و بی رمق رو گذاشتن تو قفس و این هم دیدن نداره. به هر حال روز جمعه 31 خرداد ،آخرین روز بهار بالاخره طلسم شکسته شد و موفق شدیم ببریمت باغ وحش! یکی دوساعتی مونده بود به اتمام  ساعت بازدید وارد شدیم و چیزی که دیدیم با چیزی که بابامحمد تصور میکرد زمین تا آسمون فرق میکرد و یه باغ وحش درست و حسابی جلوی چشممون دیدیم با حیوونهایی که اصلا بی حال و بیرمق نبودن و برعکس سرحال بودن حسابی!جوری که وقت هم کم آوردیم!! اولش یه کم ترسیدی و سعی میکردی فاصله ات رو با قفسها حفظ کنی و نزدیکشون نمیشدی. ولی کم کم ترست ریخت و حسابی سرحال اومدی  ولی باز هم وقتی میخواستی حیوونهایی که جثه بزرگی داشتن رو رو ببینی سعی میکردی دستت توی دست ما باشه و ما کاملا کنارت باشیم.بیشتر از همه عاشق قفس خرگوشها شدی که حسابی مشغول جست و خیز بودن و چندتاییشون هم به قول تو دراز کشیده بودن و داشتن فکر میکردن! حالا از اون روز به بعد همش میگی که از کدوم حیوون خوشت میاد و کدوم رو دوست نداشتی. همش میخوای که یه خرگوش داشته باشی و باهاش بازی کنی و تو بشی مامانش. آخرین بار هم همین دیشب موقع خوابیدنت بود(که یادم انداخت اولین تجربه دیدن حیوونای وحشی رو واست ننوشتم) که  میگفتی مامان به بابا بگو یه خرگوش برای من بخره و یه اردک برای تو. من مامان خرگوش بشم و تو هم مامان اردکه!!من میخوام خرگوشم رو خودم بخوابونم نازش کنم! بوسش کنم!!! حالا نمیدونم با این خرگوشی که تو آرزو میکنی چه کنم!!!!


باغ وحش اراک

 

باغ وحش اراک

 

اراک باغ وحش

اراک

 

باغ وحش اراک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مريم مامان آريا
13 مرداد 92 16:50
اي جانم معلومه چه کيفي کرده
و آفرين به اين دختر باهوش که زبان رو انقدر سريع ياد ميگيره



ممنونم ازت مریم جان.
رضوان مامان رادین
13 مرداد 92 17:21
وای چقدر خوب...
منم خیلی سال پیش رفتم باغ وحش اراک ...چند تا حیوون بیشتر نداشت...
پس الان دیگه باید رادینو ببرم اونجا ارزششو داره


محمد هم به خاطر همون خاطره بچگیش میگفت که خوب نیست ولی خوب الان خیلی خوب بود و حسابی برای بچه ها سرگرم کننده است اصلا ایندفعه با هم میریم خیلی بیشتر بهمون خوش میگذره مگه نگه؟
مامان متین و مهبد
13 مرداد 92 18:14
به به باغ حش .چه خوب خرس هم داشته .خوشبحالتون.


بله جاتون خالی خرس هاش هم خیلی بامزه بودن
ویدا
14 مرداد 92 13:19
خوش باشین
با هوای آلوده اراک چه می کنید؟


هوای تمیز و پاک دیدن واسمون شده آرزو
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
15 مرداد 92 1:10
سلام الهه جون.خوبید عزیزم؟طاعاتتون قبول.
چه جالب منم شنیده بودم که خوبه ولی هیچ وقت نرفتم.از عکسها هم معلومه بهش رسیدن.
ایشالا همیشه به گردش و خوش گذرونی.
قربون یسنا جونم برم با اون فیگورای خوشگلششششششش


سلام الهه جان! ممنونم از حضور همیشگیت عزیزم
مامان آناهیتا
15 مرداد 92 9:11
خدا رو شکر که باغ وحش اراک مثل کرمون نیست. دلم برای این زبون بسته ها حسابی می سوزه که دست ما آدما افتادن. تجربه جالبی برای یسنام بوده. قربون مامان بازیهاش برم من. خانم طلا.

مامان نیروانا
15 مرداد 92 9:26
عزیز دلم!
منم بچگیام عاشق خرگوش بودم، اینقدر که همیشه خواب میدیدم خرگوش دارم و کلی توی رؤیاهام خوش بودم. اما هیچوقت برای من خرگوشی خریده نشد و فقط برام یه رؤیا موند. نمیدونم اگه خرگوش داشتم چیزی توی زندگی الانم تغییر میکرد یا نه بهرحال شاید تنهاییای اونروزای من یه جوری پر میشد شایدم فقط یه هوس بود و مث بقیه ی هوسهای کودکی در حد یه لیس زدن به آب نبات چوبی بود و بعد هم دور انداختنش.
من فکر میکنم توی زندگی الان ما واقعاً جایی برای این زبون بسته ها نیست. ما که اونموقع حیاط داشتیم آقاجونم میگفت جا نداریم خرگوش بخریم و راست هم میگفت، گناه دارن زبون بسته ها باید توی دشت و دمن باشن و بی محدودیت بدون. من که میگم همون توی باغ وحش دیدنشون هم غنیمته الهه جونم. برای یسنا توضیح بده، یقین دارم قبول میکنه خرگوش کوچولوی من!


میدون فریبا جون که این هم یه هوس زودگذره و شاید بعد از داشتنش زود خسته بشه و دیگه نگاهش نکنه حتی یه جورایی مطمئنم که شاید بترسه و بهش دست نزنه. منم بچه بودم خرگوش داشتم حتی غاز هم داشتم ولی خوب ما خونه حیاط دار داشتیم که میتونس اونجا بدوه و بازی کنه ولی حالا ... نمیدونم هنوز به این خواسته اش تن ندادم و امیدوارم که این هوسش یادش بره ولی اگه جایی خرگوش ببینه باز هوسش تازه میشه میدونم.حالا منتظرم که ببینم چی پیش میاد. مرسی از حضورت
مامان نیایش
15 مرداد 92 12:59
وای عزیز دلم رفتی باغ وحش چه خوب کردی اتفاقا نیای شهم خیلی وقته که بازم هوس باغ وحش کرده خیلی عک سهای قشنگی بود قربون این دخملی بشم که دلم براش یه ذره شده همیشه لبات خندون باشه گل ناز


ای جانم به دل کوچولوی نیایش که باز هوس دیدن حیوونهای رنگارنگ رو کرده...ما هم دلمون هواتونو کرده
مامان نیایش
15 مرداد 92 13:00
وای فکرکن خرگوش ! حالا خوبه نیایش به اردک رضایت داده


ما قراره هم خرگوش داشته باشیم و هم اردک فکر کن!!!!
مامانی درسا
16 مرداد 92 2:12
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.
پیشاپیش عیدتون مبارک


عید شما هم مبارک
مامان ترنم
16 مرداد 92 12:43
چه جالب . منم تا حالا ترنم رو به باغ وحش نبردم. البته از طرف مهد چند باري رفتن. ولي منم فكر نمي‌كردم اينقدر جالب باشه.


پس حتما باید یه سری بزنید جالبه ارزش دیدن داره
مامان سونیا
16 مرداد 92 13:13
خویه خرگوش برا این دخمل به این نازی بگیرید دلش خوش باشه دخملی خوشگل


کاش میشد ولی تو این دوره و زمونه تو خونه های ما فقط همون خرگوش کمه به خدا!! اگه جاش و فضاش بود حتما اینکارو میکردم چون خودم بچگی خرگوشش داشتم ولی چه میشه کرد...
مامان ملینا
17 مرداد 92 12:27
یسنا جونم همیشه به گردش .پس من چی منم خرگوش می خوام.آفرین به خوشگل خانم که ترم دو هم به اتمام رسوندی .موفق باشی گلم.


مامان پارسا و پوریا
18 مرداد 92 0:12
باز خدا رو شکر که نگفت واسه شما خرسی، شیری پلنگی چیزی بگیرین


مامان نسترن
18 مرداد 92 10:32
دعاهایت را اجابت کند آنکه آسمانی را می گریاندتا گلی را بخنداند,روزهایت شاد شاد ,بخت وتقدیرت قشنگ.عیدت میارک بهترین دوستم
مامان ترنم
19 مرداد 92 10:03
خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یکماه ی خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم.(آمین) عيد شما مبارك


آمین عید شما هم مبارک لیلا جون
مامي كيانا
20 مرداد 92 12:54
هميشه به گردش چه خوب باغ وحش رفتيد
خوبه كه آدم حيوونهاي سرحال ببينه نه اينكه ما هميشه رفتيم باغ وحش حيوونهاش يك گوشه لم داده بودند و خوابيده بودن


ایشالا تشریف بیارید از اینطرفها با هم بریم باغ وحش و حیوونهای سرحال ببینید
مامان دینا جون
21 مرداد 92 0:36
خوبه که عسل خانم به داشتن خرگوش قانعست.چه عکسهایی هم از ای وروجک انداختین


مريم مامان آريا
22 مرداد 92 16:48
ماماني منتظريم آپ کني


قربون حضور همیشه پر مهرت
مامان اشکان
22 مرداد 92 17:58
پس حسابی گل دخترمون کیف کرده از دیدن اون همه حیوون...


بهش خوش گذشت خدا رو شکر
مامان پارسا و پوریا
23 مرداد 92 19:51
خصوصی داری عزیز
مامی امیرین
24 مرداد 92 12:30
وای منم عاشق باغ وحشم... ماشالا به دختر باهوشمون.
مامان مهبد كوچولو
26 مرداد 92 14:26
عزيزززززززززم چه عكساي خوشگلي انداخته اين ناناز خانوم ، قربونش برم كه دلش يه خرگوش كوچولو ميخواد . اميدوارم كه هميشه شاد و خندون باشيد .دلم براتون شده بود يه ذره .... به اميد ديدار مجدد و به همين زودي .


خدارو شکر دیگه داره کم کم قانع میشه که خرگوش نمیشه توی خونه باشه. مرسی که همیشه هستی مهدیه جان