یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

چیزی مثل معجزه

1392/1/18 9:25
نویسنده : مامان الهه
448 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر که همه روزهای خدا میگذره. روزهای خوبش میشن خاطره و روزهای بدش تجربه های تلخ... خدا رو شکر که گذشت .. امیر هم رو به بهبوده و خیلی بهتر شده تو این چندروز. دیروز دوباره وقت دکتر داشت دکترش از همه چیز راضی بوده و فقط همش میگفته این مثل معجزه است .

خدایا شکرت

پی نوشت: دوستای عزیزم از همه اتون ممنونم به خاطر همراهیهای سبزتون. شما که با کامنتهای قشنگ و پرمهرتون با دعاهای قشنگتون همراه این لحظه های سختمون بودین و کنارمون بودین ... دوستتون دارم دوستای مهربونقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان متین
18 فروردین 92 10:26
خداروشکر که حالشون رو به بهبودیه.


خدا روشکر ممنونم
مامان ترنم
18 فروردین 92 10:58
خدا رو هزار مرتبه شكر كه دل شما و خانواده‌ مهربونتون شاد شد.
الهه جون واقعا خوشحال شديم . خدا ان شاا... هميشه سلامتي و تندرستي بهتون بده.


خدا به دل مهربون شما شادی بباره. ممنونم ازت
مامان نیایش
18 فروردین 92 11:02
خدایا شکرت
عزیزم خیلی خوشحالم براتون
ان شاالله که دیگه هیچ وقت خاطرات تلخی تجربه نکنید
دوستتون داریم


ما هم شما رو خیلی دوست داریم عزیزم .
مامان مهبد كوچولو
18 فروردین 92 11:09
خدا رو شكر كه به خير گذشت . لحظه هاتون سرشار باشه از خاطره هاي شيرين .


خیلی ممنونم ازت مهدیه جان
مامانی
18 فروردین 92 15:29
قربون خدا برم
ایشالا که حالش خوب خوب بشه
راستی سال نو مبارک


ممنون سال نو شما هم مبارک
رضوان مامان رادین
19 فروردین 92 0:05
وای که چقدر خوشحال شدم...خدا را صد هزار مرتبه شکر


ممنونم
مامان باربد
19 فروردین 92 1:58
الهه عزیزم خیلی ناراحت شدم امیدوارم هر چه زودتر حال عموی یسنا خوب بشه.


خیلی ممنونم ببخش که ناراحت شدی بانو
مامان نیروانا
19 فروردین 92 7:59
برای دستای یسنای عزیزم که پر میشه از شیرکاکائو خوشحالم. برای دل تو، الهه ی من و بابا محمد و کل خونواده که عزیزشون رو دوباره از خدا هدیه گرفتن خوشحالم. خدایا خیلی مرسی. خیلی خوشحالم. دَمت گرم


دم تو دوست خوبم گرم که تو اون لحظه های بد با پیامکهای پرانرژیت به دادم میرسیدی. دمت هزاران بار گرم
مامی کیانا
19 فروردین 92 9:27
اومدم بهار رو بهتون تبریک بگم ولی خداییش از خوندن پستتون واقعا دلم گرفت انشاله که عموجون زود زود حالشون خوب بشه و واسه یسنا جون هم شیرکاکائو بخره
رسیدن بهار و سال نو رو به شما تبریک میگم با آرزوی بهترینها و سلامتی


قصد ناراحت کردنت رو نداشتم دوست خوبم. ولی نوشتنش یه کم خودم رو آروم کرد. سال نو مبارک باشه بر شما و پرباشه از خیر و برکت
مامان آناهيتا
19 فروردین 92 11:51






✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
20 فروردین 92 3:04
خدا رو شکر.خیلی خوشحال شدم
مامان سونیا
20 فروردین 92 10:35
خدا رو هزاران مرتبه شکر خیلی خوشحال شدم این پست رو خوندم انشاالله که بزودی زود بهبودی کامل حاصل کنند و روزهای خوبی رو سپری کنند ببوس یسنای نازنین رو
مامي كيانا
31 فروردین 92 12:02
الهي شكرت خيلي خوشحال شدم