یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

قد میکشی به سوی نور

1391/8/1 0:13
نویسنده : مامان الهه
425 بازدید
اشتراک گذاری

میخوام این لحظه رو ثبت کنم تو دفتر خاطراتت:

امروز 30 مهر ساعت 3 بعد از ظهر اومدی با خوشحالی صدام کردی و گفتی:

مامان نگا کن دستم مییسه که چراغ رو شوشن کنم!!!!!!!

و من چه سرمست بودم از اون ذوقی که توی چشمات بود و با نگاهت میرقصید.

برای اولین بار بی واسطه صندلی و آغوش ما دستت رو به کلید چراغ رسوندی و اونو روشن کردی.حالا دیگه هم میتونی خودت درها رو باز و بسته کنی و هم چراغها رو روشن کنی.

آرزو میکنم همیشه روی پای خودت بایستی و چیزایی که میخوای به دست بیاری دختر پرتلاش منقلب 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان ارین
1 آبان 91 2:35
سلام عزیزم.ماشاالله به یسنا خانم گل که خودش چراغ وروشن میکنه. چه جالب منم همسرم اراکیه اما خودمون کرج زندگی میکنیم.سلام مارو به همشهری های اراکیمون برسونید.
مامان نیایش
1 آبان 91 10:59
سلام الهه عزیزم ببخشید نیایشم مریض بود این مدت نبودم چه قدر عقب موندم از پست های قشنگت الان می خونمت نازنین ممنون از اینکه به یادمون هستی
مامان نیایش
1 آبان 91 11:01
فدای دخمل ناز قد بلندم بشم ما شاا لله هزار ما شاا لله عنوان پستت هم خیلی قشنگه عالیعزیزم میدونم خیلی حس قشنگیه وقتی قد بلند میکنن تا دستشون به کلید چراغ برسه نیایش هم اون موقع ها هم خودش ذوق میکرد هم ما خیلی سر مست شده بودیم میتونم حست رو درک کنم بچه ها کم کم قد میکشن و ما .... سالم باشید همیشه و شاد
مامان الهه
1 آبان 91 13:13
اینها همه تمرینی است برای اینکه روزی دستت به خیر و خوبی و در نهایت به خدا برسه ... همون نوری که مامان الهه جون خیلی خوب تعبیر کرده
مامان نيروانا
1 آبان 91 13:13
نور باشي يسناي عزيزم. دعا ميكنم هميشه چراغها رو روشن كني و درها رو باز
سمی مامان امیرین
1 آبان 91 14:44
موفقیت یسنا جون و بهش تبریک میگم. امیدوارم همیشه به هر چی که میخواد برسه.
مامان پریسا
1 آبان 91 15:00
تبریک میگم عزیزم
مامان پارمیس
1 آبان 91 16:07
وای !! یعنی یسنا جونم اینقدر بزرگ شده؟؟ ماشالا ، هزار ماشالا ، خدا حفظش کنه. دلم حسابی واسش تنگ شده. ببوس دختر گلمو.
الهه مامان روشا جون
1 آبان 91 23:34
الهی قربونت بشم.آفرین بهت. امیدوارم یه روزی با همین دستا به موفقیت و مدارج عالیه برسی.
رضوان مامان رادین
1 آبان 91 23:59
ماشاا... یسنا جون بزرگ شده و دستت به کلید چراغ میرسه.تبریک یسنا خاله. کی میشه رادین دستت به کلید برق برسه
مامان پریسا
2 آبان 91 8:46
مامان ملینا
2 آبان 91 9:14
ان شالله که یه روزی هم دستت به هر چیزی که می خواهی برسه گلم
مامانی
2 آبان 91 10:39
این یعنی اینکه یسنا خانوم قد کشیده ماشالا اسپند یادت نره
مامان سونیا
2 آبان 91 16:29
به موفقیتهای روز افزون و کسب مدارج عالی برای یسنا خانم گل
مامان نسترن
3 آبان 91 1:59
ماشالاه بچه ها چقدر زود بزرگ میشن . الهی همیشه سالم وسلامت باشین
مامان آناهيتا
3 آبان 91 7:34
ماشااله به ذره ذره وجودت يسنا گلي.
مامی یلدا
3 آبان 91 11:43
سلام مرسی سر زدی آدرسم از اول همین بود یه مدت رفتم نی نی بلاگ ولی برگشتم سر جای قبلیم مامان نگا کن دستم مییسه که چراغ رو شوشن کنم!!!!!!! من عاشق این حرف زدن بچه ها هستم الهی ماشالله داره این یسنا جون
مامان محمد جون
3 آبان 91 16:57
سلام به یسنا جون و مامان گلش عزیزم امیدوارم روز به روز شاهد موفقیتایه قشنگه گل دخترمون باشی برا هردو تون آرزویه شادی دارم
مامان يگانه
3 آبان 91 19:48
ان شاا.. كه هميشه روي پاي خودت بايستي يسناي عزيزم
مامان نیایش
4 آبان 91 10:05
سلام عزیز دلم عیدتون مبارک و التماس دعا توی این روز عزیز شاد باشید همیشه
مامان یسنا گلی
6 آبان 91 11:13
عزیز دلم امیدوارم همیشه بتونی روی پای خودت بایستی و موفق شی. البته ما خیلی وقته به خاطر دستیابی یسنا به این موفقیت و بیش از حد تکرار شدنش اکثر کلیدهای برق را با چسب پهن مسدود کردیم
سپیده
6 آبان 91 16:34
http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان متین
13 آبان 91 18:55
چقدر عالی .خیلی خوبه خانم گل بزرگ شدی دیگه. میدونی مامانی این لحظه ها واقعا نابن .هر وقت که متین میاد و کاری رو که یاد گرفته رو با آبو تاب برام تعریف میکنه یا میبینم که چیز جدیدی برای مستقل شدن یاد گرفته توی آسمونا پرواز میکنم.