یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

شیطنت آبدار

1391/7/29 15:04
نویسنده : مامان الهه
1,191 بازدید
اشتراک گذاری

از قدیم گفتن وقتی بچه صداش در نمیاد مشغول شیطنت  و خرابکاریه...

این عکس حمام کردن مدادهاته که توی یه لحظه غفلت من وبابا به انجام رسید. مثل یه موش کوچولو هی رفتی توی حمام و اومدی بیرون و من و بابا اصلا حواسمون نبود که امکان داره تو کوچولو یه خرابکاری به بار میاری. هرچند خیلی خندیدیم ولی مداد شمعیات همه خراب شدن. مدادهات هم همه آب کشیدن و فکر نکنم دیگه مثل قبل بتونی باهاش نقاشی بکشی.قبل از اون گفتی میخوای یه کوچولو آب بازی کنی و من هم موافقت کردم ولی فکرش هم نمیکردم این موافقت به چیزی ختم بشه.

یسنا خانم در خال شیطنتیه کم حالا شامپو هم اضافه میکنی تا تمیز بشنتعجب

 

 

 

خوشحال از شیطنت

خوشحال از کاری که کردی. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آرین
29 مهر 91 16:45
ممنون خانمی دستت درد نکنه.ژله رودرست کردم خبرمیدم .فعلا درگیر آش دندونی آرین هستم وقت نمیکنم درست کنم.بااجازه لینکتون کردم.راستی شما اراکی هستین؟
سارا مامان آرام
30 مهر 91 9:17
خوب دخترمون کار بدی نکرده که مامانی ؛ فقط میخواسته وسایلش تمیز باشن
مامان نیایش
30 مهر 91 11:44
یسنا گلی سلام .تازگی ها ماهم یه یسنا توی فامیل داریم که مثل خودت گله قربون اون خنده قشنگت که انگاری یه اختراع بزرگ انجام دادی .
بابای سونیا کارشناس طب سنتی
30 مهر 91 14:38
سلام رشد مو به چیزهایی زیادی بستگی داره از جمله ارث ،ژنتیک ،تغذیه ،محیط ،مزاج و....درمورد دختر شما هم ندیده نمیشه نظر داد ولی میشه با اصلاح مزاج و تغییر عادتهای غذایی به رشد مو کمک کرد تا زمانی که از وضعیت مزاج دخترتون اطمینان پیدا نکنم نمیتونم چیزی براتون تجویز کنم ،احتمال داره عوارض بوجود بیاره
مامان نيروانا
30 مهر 91 15:43
قربونت اون شيطونيات كه خيلي شيرينن. نگاه كن چشاتو ناقلا ! خوب كردي شستيشون، حالا تميز تميز شدن. اشكال نداره مداد شمعي و مداد رنگيا فداي سرت. عوضش تجربه ي خوبي كسب كردي نه ؟ حالا يه ماچ ِ آبدار هم به خاله بده، جوووووونم (الهه جون نزني منو ها ، اگه هم زدي لطفاً آبدار نباشه )
شهره مامان مینو
30 مهر 91 15:58
چه با نمک بود...ما هم یه مورد مشابه داشتیم که متاسفانه ازش سندی در دست نیست...
مامان نیایش
1 آبان 91 11:04
خیلی با مزه بود کارش از اون شیطنت هاست که خیلی شیرینه اشکال نداره خاله فدای سرت بازم این کارا بکنحالا یه بوس آبدار هم به من بده
مامان الهه
1 آبان 91 13:09
خوب حتما نیاز به حمام داشتند بهرحال یسنا جون بهتر میدونه
سمی مامان امیرین
1 آبان 91 14:42
چه جالبببببببببببببب
رضوان مامان رادین
1 آبان 91 23:52
عزززززززززززززییییییییییزززززززززززمممممممممممم... عاشق شیطنت کردنتم.............. خیلی قشنگ بود.کلی کیف کردم
مامی یلدا
2 آبان 91 0:49
شیطون عاشق شیطونی های این چه ها هستم
مامان ملینا
2 آبان 91 9:12
خوب کاری کرده برو شکر کن که دختر تمیزی داری .تازه این نشون می ده که خودش می تونه کارهاشو انجام بده
پرنیا جون و مامانش
2 آبان 91 9:59
ای جونم شیطنتات قربون یسنای گلم اخه خانومی شدی واسه خودت
مامانی
2 آبان 91 10:37
به به .چه دخملی خوب این یعنی یاد گرفتن. از کی یاد گرفته از مامانش
مامان آناهيتا
3 آبان 91 7:35
الهي فدات بشم خاله جوني با اون شيطنت زيبايت. به قول آناهيتا: شيطون بلاي ناقلا
مامان متین
13 آبان 91 18:56
حالا چیکار میکرد؟
مریم مامی آیدا
15 آبان 91 1:14