یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

بماند ماندگار

1391/7/26 11:41
نویسنده : مامان الهه
514 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز وقتی میخواستیم از اصفهان برگردیم بیایم به سمت اراک و پیش بابا میگی من نمیام! آخه چرا نمیای؟ آخه خاله نسرین تنها میشه!! میگم خوب بابا تنهاست میخوایم بریم پیش بابا!! میگی: خوب تو برو پیش بابا که تنها نباشه من هم میمونم پیش خاله نسرین که تنها نمونه!!!!!

                                                                                                                           

چند روزی که اصفهان بودیم همش با خاله نسرین بودی یک شب هم پیشش خوابیدی باورم نمیشد که بتونی بدون من هم بخوابی. هرکاری داشتی به خاله نسرین میگفتی و انگار به من مرخصی داده بودی. خاله نسرین سپاسقلب

                                                                                                                            

یه سفر متفاوت داشتی دیروز برای اولین بار با اتوبوس برگشتیم!! خیلی واست جالب بود. اولش از شیشه های بزرگ اتوبوس خوشت اومده بود و ذوق زده بیرون رو نگاه میکردی. بعد توجهت به زیاد بودن صندلیها جلب شد. بعد از نیم ساعت کنجکاوی خوابیدی و نزدیک اراک بیدار شدی. از مسیر 4 ساعته 3 ساعتشو خواب بودی و چه خوابی!!!!!

                                                                                                                                  

صبح از خواب بیدار شدی و میگی مامان من دلم درد میکنه میگم چرا مامان ؟ میگی آخه برا بابا تنگ شده!! گفتم بابا رفته دانشگاه زودی میاد میگی با موبایلش رفته !!!!

(موبایل بابا شده اسباب بازی جدیدت که بابا به خاطر گل روی شما چندتا از این نرم افزارهای talkingنصب کرده و شده دستاویز جدید شما)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان نيروانا
26 مهر 91 13:15
رسيدن بخير الهه جون، ايشالا حسابي تجديد قوا شده باشه براتون. قربون شيرين زبون كوچولي ناقلا بشم من. ببوسش عزيزم
مامان هامان
26 مهر 91 13:16
خوش باشید همیشه به سفر
سارا مامان آرام
26 مهر 91 14:14
آخی عزیزم همیشه به سفر هر چند مستقل شدن بچه ها خوبه ولی من یه جوری غصه ام میشه آخه وقتی وابسته هستن عشقشون یه جور دیگه است
مامان یلدا و سروش
26 مهر 91 15:39
ای جونم. تمام خاله جونا ناز و مهربونن. دخمل و پسمل من یه خاله جون دارن با اینکه خودش یه دخمل شیرین داره ولی بازم تموم هواسش به عسلای منه. از موبایل نگو مامانی کهبه مدت یه هفته من موبایل نداشتم .چرا ؟ چون یکیش رو گل پسری با آب دهنش خراب کرد و دیگری رو گل دخترم با بازی کردن
مامان محمدرهام جون
26 مهر 91 16:17
قربون دختر مهربون وشیرین زبونم برم من
خاله نسرین
27 مهر 91 0:26
الهی من به قربونش برم منم دلم درد میکنه. واسه یسنا جونم تنگ شده
شهره مامان مینو
27 مهر 91 10:43
آخی قربون دلت عزییییییییییییزم
رضوان مامان رادین
27 مهر 91 10:45
چه دختر شیرین زبونی شده یسنا جونی. رسیدن به خیر برگشتید اراک. خیلی دوست دارم دخملی را ببینم.در اولین فرصت
پرنیا هدیه خوب خدا
27 مهر 91 14:33
سلام رسیدن بخیر ایشاا...خوش گذشته باشه. و آفرین به دختر به این باهوشی و نازی که هوای خاله جونشم داره .
شهرزاد مامان حسین
27 مهر 91 20:08
الهی جان. چه راه حلی پیدا کرد برای رفع تنهایی همه. چه شیرین عسله
مامانی درسا
28 مهر 91 2:11
عزیزمی خاله ...... راست میگی الهه جون این خاله ها نعمتی هستن واسه ی ما اینقده با حوصله با این فسقلی ها برخورد میکنن که نگو ...... معلومه خالشو دوس داره ...... همیشه به سفر .... خوش باشین
مامان آرین
28 مهر 91 16:44
سلام الهه جان. ماشاالله به یسنا خانم گل. خداحفظش کنه.عزیزم دستور دقیق زله چندرنگ روکه باشیر وپودر ژله درست میکنید روبرام توضیح میدید خیلی ممنون میشم.
مامان پریسا
28 مهر 91 17:23
رسیون به خیر ایشالله همیشه به سفر با دل خوش. لطفا" خصوصیتونو چک کنید
مامان پریسا
28 مهر 91 17:32
وای ثبت نشدباشه دوباره مینویسم
مامان پریسا
28 مهر 91 17:47
دشمنت عزیزم. میدونی کی اومدم پیشتون.البته معمولا یادم نمیمونه که چطوری با دوستی دوست میشم ولی شما یادم میمونید. ماه رمضان و تصمیم برای پوشک گرفتن پریسا بود که به وبلاگ شما رسیدم.البته الان دیگه از پوشک گرفتمش.شاید تجربه ی شما جزئ کمک های خوب برای من بوده
مامان آرین
28 مهر 91 19:07
ممنون عزیزملطف میکنیدبه سوالام جواب بدیدخیلی ممنون میشم دوست خوبم.1پودرژلاتین روهم بایدمثل ورق ژلاتین حل کنم؟.2این مقدارشیر وموادش رو که گفتین برای یه رنگ ژله هست وباید برای هر رنگ دوباره جداگانه این دستورشمارو تکرارکنم؟3نباید از هر رنگ ژله مقداریش رو با شیر قاطی کنم؟بازم از لطف شما سپاسگزارم
مامان مهبد كوچولو
29 مهر 91 9:43
سلام رسيدنتون بخير ، هميشه به سفر . الهه جون ما دلمون واسه ي يسنا درد ميكنه !!!
مامان آناهيتا
29 مهر 91 11:39
اي جووووووووووووون. چه بلايي تو يسنا خانوم
مامان نیایش
1 آبان 91 11:05
خوش باشید همیشه رسیدن به خیر عزیزم الهی همیشه به سفرای خوب خوب یسنام رو ببوس که حسابی داره شیرین زبونی میکنه
مامان الهه
1 آبان 91 13:04
با قسمت آخر (دلتنگی) کلی خندیدم هزار ماشااله چه زبونی داره
مامان يگانه
3 آبان 91 19:50
سفر بخير ماماني حسابي استراحت كردي ها