یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

به مناسبت بیست و نهمین ماه زندگیت

1391/5/10 1:48
نویسنده : مامان الهه
511 بازدید
اشتراک گذاری

29 ماهت هم تموم شد و تموم لحظه های این 29 ماه رو به معنای واقعی با هم زندگی کردیم. 29 ماه گذشت و دلم میخواست هر روزش رو واست بنویسم. از شیرین زبونیهات و شیرینکاریهات. از شیطنتهات. خنده هات و گریه هات. حیف که نمیشه مامانی ببخش. فقط بدون ذره ذره با تو بودن شیرین و دلپزیره آرام جانم. حتی وقتی که از دست هم دلگیر میشیم و ناراحت هم منت کشیهامون دلچسبه. من که عاشقشم.پیش خودمون بمونه ها بعضی وقتها الکی باهات قهر میکنم که بیای ناز منو بکشی و با هم آشتی کنیمخجالتزبان

امروز که داشتم توی وبلاگت میگشتم و مطلبها رو میخوندم خیلی خوشحال شدم . میدونی چرا ؟ از اینکه خاطراتت رو یه جایی ثبت کردم. خیلی جالب بود چون خیلی از کارهات رو یادم رفته بود. باورم نمیشد که حتی ذره ای از حرفها و کارهات رو یادم بره ولی امروز فهمیدم که میشه و الان خوشحالم که مینویسم. نه به خاطر اینکه فقط خودت خاطرات کودکیت رو داشته باشی،بلکه به خاطر خودم که لحظه لحظه های عمرم رو یادم میاره و بعد ها که شاید آلزایمر گرفتم ( از این مامان حواس پرت بعید نیست) با خوندنشون لذت ببرم و دوباره جوون بشم.وقتی داشتم خاطرات چندماه پیش رو میخوندم باورم نمیشد که تنها جمله هایی که میگفتی رو از یاد برده باشم. نه  اینکه مهم نبودن نه!! فقط به این دلیل که هر روزت متنوعه و کار جدید و حرف جدید داری. هر لحظه با تو بودن برام خاصه و مهم و تو لحظه زندگی میکنیم با هم. یه زمانی فقط میگفتی کنترل پرت!!! الان اینقدر قشنگ صحبت میکنی و جمله بندی میکنی که من همینطور متعجب نگاهت میکنم که چطور تونستی به این زیبایی حرف بزنی یا قصه بگی. کاش وقت کنم و بتونم کارها و حرفهات رو به روز ثبت کنم و خودم از خوندنشون لذت ببرم.

یسنا نازدار مامان

                                                                                                                              

پی نوشت:

راستش نوشتن توی وبلاگ هم خیلی کمکم کرد. قبلا خاطرات با هم بودنمون رو توی دفتر ثبت میکردم ولی همیشگی نبود. نوشتن توی وبلاگ خیلی تأثیر داشت به خاطر انرژیهای مثبتی که هر روز از دوستای مجازیمون میگیرم. دلگرم میشم به نوشتن. دوستایی که اگه چندروزی ازت مطلب نذارم جویای احوال میشن و تنهامون نمیذارن. زهره عزیز و نیایش گل.  پارمیس و پسر گلش باربدجون و مامان ماهان که همیشه و هر وقت که بهمون سر میزنه همه مطلبها رو میخونه و واسه همشون نظر میذاره. دوست خوبم شهره جون.  دوست جونیات دو تا یسناخانمها و مامانای مهربونشون و مامان متین، روشای نازنینم و مامان گلش ومامان هامان عزیز که این روزها عزادار پدر عزیزشه و من اینجا از راه دور فقط واسش از خدا صبر میخوام و بس ویگانه جون،آراد،درسای نازنینم و مامان سرشار از مهر و محبتش،آبتین گل.و.... دوستای مهربونم همیشه سپاسگذار لطفتون هستم قلب

 

پی نوشت 2:

گلکم باز شرمنده دوستامون شدم و به خاطر همون حواس پرتی که گفتم رادین گلم و رضوان جون رو از قلم انداختم.ببخش رضوان گلمناراحت

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

مامان نیایش
7 مرداد 91 11:50
سلام عزیزم ورودت رو به 30 ماهگی تبریک میگم عسلم زنده باشی همیشه و سالم دست مامانی گلت درد نکنه که خاطراتت رو برات ثبت میکنه تا وقتی می خونیشون خوشحال بشی و خنده رو لبات بیاد یا شایدم از سر ذوق و اینکه یه چیزی توی دلت قنچ میره اشک گوشه ی صورتت ... دستاش رو ببوس و همیهش قدرش رو بدون دختر ناز شاد باشی همیشه الهه جون ممنونم از لطفی که من داری همیشه خیلی دوستتون دارم می بوسمتسایه ات رو سر دختر گلت همیشگی ان شاا لله
سمی مامان امیرحسین و امیرعلی
7 مرداد 91 11:56
29 ماهگیت مبارک خاله جون. اره خانمی درست میگی..منم اول تو البوماشون ثبت میکردم ..ولی خوب خیلی مختصرتر..ولی اینجا با وجود دوستای خوب یه صفای دیگه ای داره... امیدوارم همیشه با این دوستان خوب ..که باز امیدوارم منم یکیشون باشم...خاطرات خوشی برای یسنا جون ثبت کنید.
سمانه(مامان محمدرهام)
7 مرداد 91 12:23
ورودت به سی امین ماه زندگیت مبارک باشه یسنا جون.ان شالله عمر طولانی ونورانی داشته باشی و مامانت30000000000000000000000000000ماهگیتو جشن بگیره. مامان جون برای شما هم ارزوی موفقیت دارم.
وحیده
7 مرداد 91 12:34
بیست و نهمین سالگرد تولد یسنا خانم گل مبارک.نه الهه جون ایشالا هیچ وقت آلزایمر نگیری ولی ثبت خاطرات، اونم تو وبلاگ بهترین کاره.خیلی ازت ممنونم که منم تو این وادی وارد کردی و بهم یاد دادی چیکار باید بکنم. آدم از داشتن دوست خوبی مثل تو احساس شادی و آرامش میکنه.خیلی دوستون دارم.


من کاری نکردم همش از سر ذوق خودت بوده وحیده جان
مامان يگانه
7 مرداد 91 12:50
آره ماماني اينقدر شيرينن كه لحظه لحظه هاشون خاطره است
انشاا.. كه هيچ وقت آلزايمر نگيري، تلقين منفي هم نكن


راست میگی عزیزم نباید انرژی منفی بدم به خودم
از تو دوست خوبم هم ممنونم
آبتین گل پسر مامان
7 مرداد 91 16:38
سلام
یسنا خانوم گلی رو ببوس



مامان باربد
8 مرداد 91 4:08
الهه عزیزم ممنون از لطفت یکی از خوبیهای دنیای مجازی پیدا کردن دوستهای خوبه خدا را شکر شما و یسنای عزیزم هم جزو دوستهای خوب ما هستین و از همه مهم تر همشهری هم هستیم . یسنا جونی توی این عکس واقعا جیگر شده ببوسش از طرف من. راستی ماه گرد یسنا جونی هم مبارک.
سمی مامان امیرحسین و امیرعلی
8 مرداد 91 12:05
سلام خانمی. میشه ازت ادرس اون وبلاگو که عکس امیرعلی توش هستو بپرسم؟؟!! ممنون عزیزم.
مامان امیرحسین ومحیا
8 مرداد 91 16:01
29 ماهگیت مبارک گل خاله .انشالا 120 ساله بشی.
afshin
8 مرداد 91 22:31
درود عزيز گرامي : از این 4 دسته از افراد کمتر معاشرت کنید : 1- آنهائی که از زندگی بیزارند و با همه دنیا سر جنگ دارند. 2- آنهائی که مدام پشت سر دیگران غیبت می کنند. 3- آنهائی که شکست و سر خوردگی های گذشته شما را به شما یادآوری می کنند. 4- آنهائی که می خواهند شما را کنترل کنند. 5 - وطن فروشان و آدم فروشها پاينده سرزمينمان ايران ,, توانستي يک سري بزن ....
مامان دینا
9 مرداد 91 3:28
مبارکه عزیزم .چه عکس خوشگلی
مامان نيروانا
9 مرداد 91 8:49
سلام يگانه يسنايِ ما بيست و نه ماهگيت مبارك عزيزِ خاله. برات خوشحالم الهه جون، راست ميگي نوشتن توي وبلاگ خيلي بهتره و البته اميدوارم با تمام وجود اين خاطرات قشنگمون حفظ بشن. من واقعاً معتادش شدم و تا يه مطلب جديد مينويسم همه ش انتظار نظر دوستام رو ميكشم تا باز براي بعدي و بعدي انرژي بگيرم. ولي امروز از خودم خجالت كشيدم الهه جون، به اين دليل كه اينقدر دير سراغت رو ميگيرم. راستش توي پي نوشت يكي يكي اسمها رو ميخوندم ببينم منم هستم يا نه و وقتي نبودم شرمنده شدم، براي اينكه با اون همه ابراز لطف و محبتي كه بهم داري از اين دير سرزدنهاي من ازم نا اميد شدي كه شايد نتونم دوست خوبي برات باشم. ازت ميخوام كه منو ببخشي الهه جون و بدوني كه هميشه بياد تو و يسناي عزيزم هستم حتي اگه سراغت نيام و حالت رو نپرسم. برات هميشه شادي و تندرستي آرزو ميكنم. ببوس گلم رو با اون خنده ي دلبرانه ش
رها
9 مرداد 91 16:58
مبارک باشه عسیسم به ما هم سری بزنید
رها
9 مرداد 91 16:59
دانشمند كوچولو مجموعه بي نظير آموزشي مخصوص كودكان سري كامل ويژه كودكان 3 ماهه تا 6 ساله ! استعداد كودك خود را در 3 ماهگي شكوفا كنيد! بهترين مجموعه براي آموزش صحيح از ابتداي كودكي مجموعه برتر به انتخاب چند مجله معتبر آمريكا و اروپا كودك دلبند شما خيلي زودتر از ديگر كودكان با مفاهيم مختلف آشنا مي شود ! با اعداد و حروف و اسامي و علوم به جذابترين شكل آشنا مي شود ! 7 DVD ------------------------------- آشنايي كودك با شكل ها ،دنياي رنگ ها # آموزش اعداد # آموزش زبان اولين حركات # علائم اوليه من # وقت لالايي # آشنايي با اعضاي بدن آشنايي با مزرعه و كشاورزي # آشنايي با حيوانات اهلي و حيوانات جهان آشنايي با موسيقي براي كودكان # آشنايي با دريا و اقيانوس آشنايي با حيوانات دريايي # آشنايي با آسمان # آشنايي با فصل ها جهانگردي # خانه من # مسافرت # دنياي ادبيات و .... ------------------------------- بهترين محصولات و سي دي هاي اورجينال و با کيفيت فقط در www.cd2012.blogfa.com
رها
9 مرداد 91 16:59
بهترين و زيباترين کارتونهاي روز دنيا. کارتونهاي جديد و زيباي ترکيه اي با زبان اصلي(اورجينال) مجموعه بي نظير كارتون winx + سريال وينکس + کنسرت وينکس+ فيلم سينمايي + و بازي وينکس کلاب. كارتون ناياب و زيباي سيندي Sindy مجموعه كارتون ناياب و زيباي برتز - bratz مجموعه كارتون بي نظير باربي Barbie كلاه قرمزي 91 و... فقط در www.cd2012.blogfa.com
رضوان مامان رادین
10 مرداد 91 0:36
سلام عزیزم چه خوب شد عکس جدید دختر گلمون را گذاشتی. روزبه روز خوشگلتر و خانومتر میشه. یسنا جونو ببوس
مامان آرینا موفرفری
10 مرداد 91 3:33
عزیزم بیست و نهمین ماه زندگیت مبارک.
مامان نيروانا
10 مرداد 91 7:46
الهه ي مهربوني و مرام،‌دَمِت گرم. ممنونم كه بيادم هستي دوسَم داري و خيلي خوشحال كه با بزرگواريِ تمام هميشه دير اومدنهام رو به دل نميگيري. ميدوني الان دقيقاً ياد اين بيت افتادم: اگر با من نبودش هيچ ميلي چرا ظرفِ مرا بشكست ليلي اين نهايت اعتماد بنفسيه كه از خودم سراغ دارم، همين الان ميبوسم دست و دلِ مهربونت رو كه هميشه تو كارِ دوست داشتنه و براي خودم دعا ميكنم قدرِ تو دوستِ خوبم رو بيشتر بدونم. بازم منو ببخش عزيزم
رضوان مامان رادین
10 مرداد 91 13:41
عزیزم ما رو شرمنده کردی. شما و یسنا جون عزیزتر از اونی هستید که بخوایم بخاطر فراموشکاری مامانا -که مختص تموم ماماناست-ناراحت بشیم. عزیزم ما عید فطر میایم اراک حدود 2 هفته ای هم من و رادین میمونیم.منم خیلی دوست دارم شما و یسنا جونو ببینم.
آتـــریــســا جــون
11 مرداد 91 8:45
بـه غـضـنـفـر مـيـگـن تـو كـه روزه نـمـيـگـيـری چـرا سـحـری مـيـخـوری ؟؟؟ مـيـگـه نـمـاز كـه نـمـيـخـونـم ، روزه كـه نـمـيـگـرم ، سـحـری هـم نـخـورم ؟؟؟ بــابــا مـگـه مـن كـافـرم !!! ...
الهه مامان روشا جون
11 مرداد 91 15:19
یسنا جونم بیست و نه ماه از زمینی شدنت گذشت .ورودت رو به 30 ماهگی تبریک میگم. الهه جون ممنون که از من حقیر و روشا کوچولو به عنوان دوست یاد کردی.امیدوارم لایق این کلمه ی پر از مهر باشیم.
مامان سونیا
12 مرداد 91 14:23
سلام عزیزم ما هم همیشه به فکرتون هستیم و مرتب بهتون سر میزنیم اما از قلم شما افتادیم
مامان سونیا
12 مرداد 91 14:24
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
❤مامان آزی❤
14 مرداد 91 11:20
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مامان آرشیدا قند عسل
15 مرداد 91 10:55
دختر گلم 29 ماهگیت مبارک خانوم گل سالیان سال شاداب و سرزنده باشی.


مرسی که بهمون سرزدی!آدرس وبلاگت اشتباهه نمیتونم بیام پیشت!!