یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

شیرین زبون مامان

1391/4/18 1:56
نویسنده : مامان الهه
506 بازدید
اشتراک گذاری

گل خوشبوی مامان!! دیگه خیلی باید مراقب رفتار و حرکاتم باشم کاملا داری الگو برداری میکنی و هر دفعه مامان رو با جمله هات سورپرایز میکنی.  امشب با عمو و مادر و عمه رفتیم پارک تا شما بچه ها وقت بیشتری واسه بازی تو هوای آزاد داشته باشین هم ما بزرگترها دور هم بشینیم و به دور از تلویزیون که این روزها شده بلای هر خونواده ای راحت و بی دردسر حرف بزنیم. وقتی رسیدیم زنعموی مهربونت بردت محوطه بازی بچه ها و باهات بازی کرد وقتی برگشتین قیافه زن عمو دیدنی بود از دست تو وروجک. گویا خواسته بوده که دستت رو بگیره و از توی چمنها برین به سمت وسایل بازی که گفتی موتور نمیاد که؟؟؟ وقتی رسیدی به جایی که دیدی موتور رد میشه دستت رو دادی . گفتی حالا  دستمو بگیر!

امشب موقع خواب پای من خورد به تخت و درد گرفت گفتی مامان پات اوخ شد؟ میخوای بریم آقای     دُ تُر!! خوب چرا مُباظب نبودی اسکال ندایه بخوابی خوب میشه!!

این چند وقت که اذیتهات بیشتر از حد شده بود مجبور شدم از قهر و آشتی استفاده کنم میدونم اشتباه کردم ولی خوب مجبور شدم دیگه مامان ببخش عزیزم. الان وقتی حتی یه اخم کوچولوت میکنم سریع میای بوسم میکنی و میگی مامان آستی؟؟؟(آشتی) اهر نکن گیده(قهر نکن دیگه). ببخش عزیزکم که با این کارم ذهن کوچولوت رو درگیر کردم. بعضی وقتها خودت بی هیچ دلیلی قهر میکنی و یعنی گریه میکنی که من نازت رو بکشم وقتی میگم چرا مامان قهر کردی چیزی نمیگی و خودتو لوس میکنی بعد یکی دو دقیقه میگی مامان من گیده آستیم!!!(من دیگه آشتیم)

این یک ماهی که گذشت سه تا از دندونای آسیابت سر زدن و خودشون رو نشون دادن.خدا رو شکر خیلی اذیت نشدی گلم ولی فکر کنم بدقلقیهات به خاطر این سه تا مهمونت هم بوده.

عاشقتم عزیزم وقتی که دارم قرآن میخونم میگی مامان گُگان میخونی؟؟ نسنا هم اجازه میدی گُگان بخونه خوایش میکنم.اون لحظه است که میخوام درسته قورتت بدم.وقتی نماز میخونم میای پیشم میگی نسنا هم میخواد نماز بوخونه. بعد هم مهر و جانمازت رو میذاری پا به پای من نماز میخونی هرکاری من میکنم انجام میدی. عاشق سجده رفتنهاتم که کاملا دراز میکشی روی زمین و مهر رو بوس میکنی دخترکم

 

راستش این چند وقت خیلی در مورد اینکه باهات زبان دوم کار کنم یا اینکه خوندن کلمات فارسی رو شروع کنم فکر کردم. هر روانشناس و کارشناسی هم خدا رو شکر مثل هم فکر نمیکنن  و نظراشون شبیه به هم نیست. یادگیریت الان خیلی خوبه به محض اینکه یه شعر رو واست میخونم بار دوم باهام تکرار میکنی. حیفم میاد از این استعدادت استفاده نکنم. از یه طرف هم میترسم که اگه باهات زبان دوم کار کنم یا اینکه خواندن فارسی بهت یاد بدم بعد که بزرگ شدی زده بشی و دیگه دوست نداشته باشی.

به هرحال یسنای من هر چی باشی و هر چیزی که بلد باشی و نباشی تو گل خوشبوی مامان هستی و گل خوشبوی من باقی میمونی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامانی درسا
18 تیر 91 2:50
این یسنا گلی خاله گل خوشبوی منم هست ...... قربون حرف زدنش برم ....... خیلی گلی میدونستی عزیز خاله
مامان امیرحسین و امیرعلی
18 تیر 91 10:29
یه بوس واسه شیرین زبون خاله... عزیزم ممنون که میای پیش ما..ولی اون ادرسی که ایندفعه اومدی نسخه پشتیبان منه.و الا من تو بلاگفا هستم.ممنون میشم اونجا بیای.
مریم مامی آیدا
18 تیر 91 11:21
عزیــــــــــــــــــــــــــــــــزم
چقدر روحانی این دخمل
گکان خوندنش کشتتم
ببوسش یهناهو(یسنارو)



مرسی از حضورت
رضوان مامان رادین
18 تیر 91 11:36
عزیزم
اگه من این دخملی را ببینم درسته قورتش میدم.خیلی بانمک و شیرین زبون شده.عاشق این مدل حرف زدنهای بچه هام.
از این روزا حسابی لذت ببر الهه جون


خودم موندم چطور تا حالا نخوردمش.چشم دوست خوبم ممنونم. رادین گلم رو ببوس
مامان یسنا گلی
18 تیر 91 11:43
وایییی قربونت برم من با این شیرین زبونی هات.
یسنای ما هم به خودش میگه نسنا.
وایییییییی کاراشون و حرفاشون خیلی شبیه همدیگه است.


قبول دارم این دو تا یسنا خیلی شبیه به هم هستن. حرف زدنشون خیلی شبیه میگم نکنه همزاد باشن؟؟؟
شهره مامان مینو
18 تیر 91 15:35
عزیز دلمی خاله جون...بس که مهربونی....


شما لطف داری خاله جونی. مینو رو ببوس
الهه مامان روشا جون
18 تیر 91 15:54
وای ماشالا چه قدر شیرین زبون شده.از جای من یه بوس محکمش کن.الهه ون اسفند یادت نره.


قربونت برم عزیزم. چشم اگه اجازه بده بوسش هم میکنم. ممنون
پرنیا جون و مامانش
19 تیر 91 10:56
قربون این شیرین زبونیهات گل خاله دوست دارم با این شیرین زبونیت عزیزم
مامان متین
19 تیر 91 15:37
چه قدر شیرین زبونی تو خاله جون .ماشالله هزار ماشالله
عزیزم آپم .اگه بیای خوشحالم میکنی.


اومدم گلم
مامان کیارش
19 تیر 91 18:18
مامان باربد
20 تیر 91 3:12
میدونم چی میگی الهه جان من هم مشکلات تو را دارم برای کارهای بد باربد ولی تا اخم میکنم خودش را به من میمالونه و شروع میکنه به بوس کردنم و میگه ببخشید موندم باید چیکار بکنم
مامان مهبد كوچولو
20 تیر 91 13:47
خاله قربونت بره نسنا خانوم و الهي همو گگان (قرآن) نگهدارت دوست دارم


خدا نکنه خاله جون
مامان امیرحسین ومحیا
20 تیر 91 14:24
سلام .وبلاگ ما به روز شده خوشحال میشم سر بزنید. ممنون
مامان سونیا
20 تیر 91 15:33
وای عزیز دلم خاله الهی فدات بشه باون شیرین زبونیت خوشگلکم قربونت برم ناناز دلمو آب میشه وقتی این ژستها رو میخونم مامانی هم خیلی قشنگ مینویسه
وحیده
20 تیر 91 15:44
فدای شیرین زبونی های این دختر ناز
مامان نسترن
20 تیر 91 18:05
همیشه شاد وسلامت باشی عزیز شیرین زبون
مامان سید کوچولو
21 تیر 91 0:45
واااااااااااااااای یه دنیا...یه یسنا
مریم مامی آیدا
22 تیر 91 12:50
ای جوووووووووووون گازش بگیرمش بووووس
زهره مامان نیایش
23 تیر 91 16:55
قربون این گل خوشبوی شیرین زبون الهی توی اون سجده ها ت برای ما هم دعا کن جیگر
مامانهاي آشپز
23 تیر 91 19:08
سلام مامان يسنا جون
تبريك ميگيم بهتون شما واقعا هنرمند و كدبانو هستيد
عكس سالادتون رو ديديم و در پست سالاد توپ قرارش داديم.
ممنون از حضورتون


مرسیییییییییی
مامان دینا
24 تیر 91 1:56
وای یسنا جونی عاشقتم عزیزمقربون شیرین زبونیت
الهه مامان روشا جون
24 تیر 91 2:28
عزیزمی الهه جون هنرمند چه سالاد قشنگی درست کرده بودیییییی
یسنا خانم باید به مامان الهه ات افتخار کنی.گفته باشم.


من داشتن دوست خوبی مثل تو احساس افتهار میکنم. همیشه انرژی مثبتت میرسه گلم
آبتین گل پسر مامان
25 تیر 91 2:19
گل خوشبوی منم هست
مامان ملینا
25 تیر 91 11:31
سلام عزیزم چقدر شیرین زبون شدی این پست رو خوندم انگار تمام کارهای من و ملینا رو نوشتی دقیقا منم با ملینا این کارها رو داریم .یه موقع با ملینا 5 دقیقه صحبت نکنم می گه مامان باهام قهری. یسنا جونم می بوسمت
مامان الهه
25 تیر 91 21:26
من اگه یه همچین دختر شیرین زبونی داشته باشم به احتمال خییییییییییییییییلی زیاد سریعا قورتش میدم
علیرضا
26 تیر 91 1:09
هرکس به والدین خود احترام بگذارد مثل اینست که به پدر ومادر خود احترام گذاشته است.(حدیث لری) ‭13 01 2012 11:28
مامان يگانه
26 تیر 91 9:03
ماشا.. كه اينقدر شيرين زبون شده
مامان ماهان
28 تیر 91 10:50
نسنا جون الهی گگان نگهدارت باشه