یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

سرمستم ازین پیک

1391/4/23 21:04
نویسنده : مامان الهه
589 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شما دوست عزیز
بدین وسیله به اطلاع می رساند وبلاگ شما جزو 20 وبلاگی است که طبق نظر داوران در جشنواره وبلاگ های مادرانه که به همت نشریه شهرزاد برای اولین بار برگزار می شود, به مرحله نیمه نهایی راه یافته است. از این بین 10 وبلاگ برگزیده روز سه شنبه 30 خردادماه از ساعت 10 صبح الی 12 در سرای روزنامه نگاران معرفی و تجلیل می شوند.
از این رو از شما و خانواده محترمتان دعوت می شود در این مراسم که با حضور برخی از استادان دانشگاه برگزار می شود, حاضر شوید.
آدرس : آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه شهید بهشتی، خیابان شهید اکبری، پلاک24

                                                                                                                          

شهرزاد عزیز

نمیدونی چقدر از دیدن این پیام هم خوشحال شدم و هم ناراحت. خوشحال از بابت نگاه قشنگت به وبلاگ دخترم که حرفهام رو بی واسطه واسش مینویسم که یادم نره. . ناراحت از این بابت که دیر این پیغام رو دیدم هر چند ار برگزاری جشنواره اطلاع داشتم اما به دلیل بعد مسافت قادر به حضور در این جشن با شکوه نبودم. کاش زودتر این پیام رو دیده بودم. از نگاهتون،تلاشتون و مهربونیهاتون متشکرم.

 

                                                                                                                               

پی نوشت: رفته بودم تو قسمت نظرات خوانندگان که یکدفعه این متن رو دیدم چون نظر خصوصی بود از بودنش خبردار نشده بودم وقتی برای فریبای عزیزم خوشحال بودم دیدن این متن خوشحالی من رو دوچندان کرد. واقعا دلم میخواست که توی جشن حضور داشته باشم تا دوستای خوب شهرزادی رو از نزدیک میدیدم ولی حیف وصد افسوس!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان مهبد كوچولو
31 خرداد 91 8:20
مبارك - مبارك - مبارك آقا ما حسوديمون شد قبول نيست
مامان سونیا
31 خرداد 91 8:38
مبارکت باشه عزیزم
پرنیا جون و مامانش
31 خرداد 91 8:38
اشکال نداره عزیزم مهم این که نمونه هستین واسه دخمل گلمون
مامانی درسا
31 خرداد 91 12:20
الهی عزیزم اشکال نداره .... مهم اینه که جزو شون بودی عزیزم ...... همیشه موفق باشین .....
مامان نیایش
31 خرداد 91 13:09
مبارک باشه الهه ی عزیزم ان شاا لله که همیشه موفق باشی مامانی گل و نمونه
مامان دینا
31 خرداد 91 15:39
مبارک باشه.امیدوارم همیشه موفق وتندرست باشید
آبتین گل پسر مامان
31 خرداد 91 15:57
تبریک فراوان
رایکا(پوسترساز)
31 خرداد 91 17:26
سلام الهه خانم من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک گلتون عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست
الهه مامان روشا جون
1 تیر 91 0:48
مبارک یاشه عزیم واقعا لیاقتش رو داشتی.
مامان باربد
1 تیر 91 3:28
آخ امان از این دوری ولی با این حال مبارکه
مامان نيروانا
3 تیر 91 10:40
ببين دوباره دير رسيدم. تقصير اين اينترنت سرِ كاره. از يكشنبه قطع شده و من فقط تو خونه ميتونم برم سر وبلاگ نيروانا و سك سك كنم. بازم بر من ببخش. منم بسلامتيت سرمستم الهه جون، چقدر احساس كوچيكي ميكنم كه بين اينهمه دوست برگزيده، خودم از خودم نوشتم هي. همه ش ميخواستم ازت بپرسم الهه جون،‌ تو كه اينهمه قشنگ مينويسي پس چي؟ نگو حواست به خصوصي ها نبوده. اگه ميدونستي ميرفتي نه؟ همه ش تقصير منه الهه جون. منم وقتي زهره مامان نيايش برام اشاره گذاشت خصوصي و با نداي اون خصوصيام رو باز كردم پيام شهرزاد رو ديدم. حالا تازه يادم مياد از اونم ويژه تشكر نكردم. من هميشه پيش معرفت و بزرگواري تو دوست خوبم احساس كوچيكي ميكنم الهه جون، كوچكيهاي منو ببخش. ببوس يسنات رو اي برگزيده ي همه ي دوستان
مامان فاطمه گلی
4 تیر 91 17:22
حیف شد متآسفم ولی ایرادی نداره مهم اینه که از برگزیدگانید تبریک عزیزم غصه نخور گلم می بوسمت یسنا گلی خاله رو ببوس
مامان ماهان
7 تیر 91 9:34
مبارکت باشه عزیزم ولی حیف شد که نرفتی