یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

بفرمایید به سبک یسنا

1391/3/2 12:17
نویسنده : مامان الهه
543 بازدید
اشتراک گذاری

یسنا جونم داری یواش یواش بزرگ میشی ،خانم میشی. دایره لغاتت هم روز به بروز گسترده تر میشه.تقریبا میشه گفت که همه چیز میگی حالا شاید بقیه خیلی متوجه نشن ولی من کاملا منظورت رو میفهمم عزیزدلم. خدا کنه وقتی بزرگتر هم شدی همینطوری حرفهات رو درک کنم. چند تا کلمه است که خیلی بامزه تلفظ میکنی حیفم اومد که واست  ننویسم. میترسم بعدا یادم بره یا قبل از اینکه من بنویسمش درست تلفظش کنی.چقدر این مدلی حرف زدنت رو دوست دارم.

به بنفش میگی دَمَش!!!

به ولش کن میگی لِبـِش کن!!!

لیوان رو هنوز میگی: میمان!!!

بفرمایید رو میگی : مِــمَــمایید!!!!(این یکی رو اینقدر بامزه میگی که بابا دلش ضعف میره واست...)


هنوز حرف ح رو خ تلفظ میکنی البته اگه تذکر بدم درست میگی ولی وقتی حواست نباشه باز میگی خ مثلا حوله که میگی خوله! حمام رو میگی خمام!!! ولی حالت خوبه رو درست تلفظ میکنی هنوز دلیلش رو پیدا نکردم که چرا بعضی وقتها میگی خ!!!!!!!!!!!!!!

 

ولی واسه من قشنگترین جمله ای که تا حالا گفتی میدونی چیه؟.... وقتی تو بغلم آروم میگیری میگی مامان دوسٍت دایَم(دوستت دارم) اونوقته که تمام خوشبختی عالم میاد تو دلم. عزیز دلم!!! نمیدونی که من چقدر دوستت دارم

 

بعدا نوشت:

حرف ف رو هم ش تلفظ میکنی فیل رو میگی شیل!! آفرین هم میگی آشرین!!!


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان نیایش
1 خرداد 91 21:34
سلام عزیزم ممنون خانمی از ابراز همدردیت واقعا خیلی برام روزهای سختی بود الان که خودش کم کم داره کنار میاد ولی بازم خیلی ناراحتم اینطوری شد تو رو خدا حتما ببرش دکتر نشون بده من هم به خاطر اینکه نیایش خیلی ترس زیادی از دکتر داشت و هم اینکه اصلا نمیدونستم دندان پزشک متخصص اطفال هم هست اینجا برای بچه 2 ساله اینقدر دیر به فکر افتادم که دیگه آبسه کرده بود عزیزم منم فکر میکردم تغییر رنگ از قطره آهن باشه(روش چند تا خط سیاه افتاده بود) ولی دکتر میگفت اگه زودتر آورده بودیش و آبسه نکرده بود میشد مثل دو تای کناریش معالجه ریشه اش کرد نمیدونم ولی حتما به فکر باش گلم بازم ممنونم ازت قربون این دختر شیرین زبون و باهوش
مامان آرینا موفرفری
2 خرداد 91 2:25
خصوصی عزیزم.
مامان روشا
2 خرداد 91 2:36
قربون شیرین زبونیات خالههههه
مامان فاطمه حسنا
2 خرداد 91 5:06
سلام.جیگمل این نمک دونو ... از طرف من ببوسینش
مامان یسنا گلی
2 خرداد 91 12:08
قربون حرف زدنت برم یسنا جون.شیرین زبون خالههههههههههه. دوست دایم عزیزممممممممممممم
زهرا از نی نی وبلاگ213
2 خرداد 91 20:46
شیرین زبون و نانازی ماشالاما پست جدید گذاشتیم خاله زودی بیاین
مامان الهه
3 خرداد 91 17:25
قربونت برم خاله جون که اینقدر شیرین زبونی عاششششششششق بچه هایی هستم که غلط غولوط حرف میزنن
مامان یگانه
3 خرداد 91 17:33
سلام عزیزم من لینکت کردم خانمی
مامان آرشیدا کوچولو
3 خرداد 91 23:24
بخورمت عسسسسسسل
مامان امیر علی
4 خرداد 91 1:23
ای جانم چه بامزه میحرفی.واسه خودت خانومی شدیا
شهره مامان مینو
4 خرداد 91 9:31
ای جان شکر پاره باقلوا...مماییدت خیلی نمکی بود
مامان دینا
4 خرداد 91 12:08
ای جوووونم قربوووون حرف زدنت لبش کنو عشقققققه گلماشرین عزیزم .
مامان نسترن
4 خرداد 91 12:44
امشب رو ازدست نده مامانی . واسه همه دعا کن و ازآخر آرزوهای قشنگتو بده دسته فرشته ها تا ببرن برسونن دست کسی که همیشه متظره ما باهش درددل کنیمو اونم روی همه غمامون خط بکشه و واسمون روی برگه آرزوهامون مهر تایید بزنه. شب آرزوها و روزای قشنگ رجب مبارک
رضوان مامان رادین
4 خرداد 91 20:31
در شب ارزوها برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه زیبایش میدانی آرزو دارم.[بوسه]
مهتا
4 خرداد 91 21:27
یسناخیلی بامزه حرف می زنی
مامان آرینا موفرفری
5 خرداد 91 1:23
شیرین زبونم خیلی بامزه بود.
مامان آروین
5 خرداد 91 16:38
سلام ممنون از حضورتون و تشکر بابت لینک شما هم با افتخار لینک شدید
مامان امير حسين
16 خرداد 91 23:13
سلام به يسنا خانومي و مامان گلش ماشاالله به اين شيرين زبوني هاي اين گل دخمل ناز خدا حفظش كنه منم مثل مامان اميرحسين دلم ميخواد اميرحسين منم زود زود مثل اين خانوم خانوما شيرين زبوني كنه به من و پسرم هم سر بزنيد خوشحال ميشيم
آسمونی ها
1 تیر 91 12:15
داشتم فکر میکردم اگه حرف «م» توی الفبای فارسی حذف میشد، یسنا چطوری میگفت بفرمایید!!!! عاشق این طوری حرف زدن بچه هام