یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

چهره جدید یسنا

1390/12/17 17:04
نویسنده : مامان الهه
735 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش پنج شنبه صبح که از خواب بیدار شدی بدجوری موهات به هم ریخته بود. هر کاری میکردم قشنگ نمیشد.از اونجایی که خیلی هم میونه خوبی با گل سر و بستن  مو نداری  و شب هم مهمون بودیم ،تصمیم گرفتم ببرمت آرایشگاه و موهات رو کوتاه کنم.با هر ترفندی بود بالاخره تونستیم با خانم آرایشگر موهات رو کوتاه کنیم بماند که چقدر گریه کردی!!! تو این هفته همش میخواستم ازت عکس بگیرم که متاسفانه جور نمیشد تا دیروز که بعد از حمام که موهات رو سشوار کشیدم، اجازه دادی که ازت عکس بگیرم اینم دو تا از عکسات

موهای یسنا

 

یسنا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

پارسا
17 اسفند 90 18:09
سلام دوست من من یک سایت بازی انلاین دارم به اسم گیم باز توی اون بیشتر بازیهای کودکانس یک امکان خوب که سایت داره میتونید هربازی که دلتون خواست فقط با قرار دادن یک کد اون بازی رو بذارید توی وبلاگ خوتون برای بازدید کننده ها قرار بدید ممنون میشم لینک سایت رو در قسمت دوستان خود اضافه کنید اگه خواستید میتونید از توی خود سایت با من در تماس باشید www.gamebaz.ir
مامان هامان
17 اسفند 90 20:09
مبارکه خاله خیلی خیلی زیباترشدی
مامان سها
17 اسفند 90 23:34
خیلی ناز شدی ... خیلی
مامان یسنا گلی
18 اسفند 90 9:15
به به دخمل نازی بودی نازتر هم شدی با این مدل جدید موهات عزیزم بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان ماهان
18 اسفند 90 9:18
خیلی نازززززززززززززززززززززز شدی مبارکهههههههههههههههههه
آتـــریـســـا جـون
18 اسفند 90 17:26
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
مامان ملینا
20 اسفند 90 13:47
نازی چقدر خوشگل شده این خانم .مبارک باشه عزیزم . راستی بهمون سر بزنید خوشحال می شم.
مامان راميلا
20 اسفند 90 14:24
با پايان سال شروع به خانه تكاني كردم، به خانه دل كه رسيدم محبتت را برداشتم ، نه غباري داشت و نه كهنه شده بود . مهرت جاودانه در دلم خواهد ماند . * سال نو مبارك *
مامان ملینا
21 اسفند 90 8:50
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدین.یه روستایی به نام گاوه زنگ هستش که کوههای اطراف هم به اسم گاوه زنگ که جای تفریحی و البته برای کوهنوردی بسیار عالیه و تابستونا خیلی هم صفا داره .تشریف بیارین خودم می برمتون و از نزدیک می بینید خیلی خوشحال می شم.
مامان یسنا گلی
21 اسفند 90 10:27
ممنون خاله جون.منم از اون لباسش از همه بیشتر خوشم میاد. یسنا جونم خوبه؟
رضوان مامان رادین
21 اسفند 90 19:00
خاله جون مبارکت باشه.خوشگل بودی خوشگلترم شدی
نرگس
23 اسفند 90 13:50
عزیزم می دونی که چهره پاک و معصوم و دوست داشتنی داری؟ الهی فدات بشم من عسل من
مامان نيروانا
14 فروردین 91 9:38
هزار ماشالا چه نازتر شده يسناخانومِ گل ِ ما، خدا تو دستاي خودش محكم نگهش داره. كاش منم يه ساموني به موهاي نيروانا بدم كه خاطر خودم و خودش اسوده بشه طفلكي.
مامان دینا
22 فروردین 91 23:13
ای جونم .موهای کوتاه هم بهت می اید عزیزکم.