یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

جشن تولدکفشدوزک 2 ساله

1390/11/29 19:50
نویسنده : مامان الهه
3,126 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان!

جشن تولد 2 سالگیت رو 15 روز زودتر  21 بهمن ماه خونه مامانی اینا برگزار کردیم. به خاطر اینکه بعد از این تاریخ دیگه تا عید تعطیلی نداشتیم و امسال هم دلم میخواست که تولدت رو کنار خاله ها جشن بگیریم واسه همین این تاریخ برگزار شد.البته اینو هم بگم که حتما یه تولد کوچولوی دیگه خونه خودمون توی روز تولدت میگیریم چون مادر و عمو و عمه هات نبودن. آخه توی این یک هفته ای که من و شما اصفهان بودیم عمه زهرای عزیز مزدوج شدن و ما دوتا هم نتونستیم که توی مراسم نامزدیشون باشیم.

راستش اینجا میخوام از خاله های مهربونت بابایی و مامانی و البته بهنوش عزیز که کمکمون کردن که تولدت به خوبی برگزار بشه تشکر کنم. از مهمونامون هم که قدم رنجه کردن و تشریف آوردن هم ممنونم

تولدت مبارک عزیزم

بقیه عکسات رو هم در ادامه مطلب گذاشتم

 

یسنا در کنار میز هدیه ها و تنقلات

یسنای متعجب در کنار میز هدیه ها!(از اول تولد میخواستی که تمام کادوهات رو باز کنی)

مهمانان عزیز یسنا

روژان، پریا، یسنای من،پارسا و امیر رضا

مهمانان یسنا

 

میز تنقلات تولدمیز شام

چه خوشمزه!!!!!!

کیک تولد کفشدوزکی

کیک و یسنا

یسنا خانم دیگه خسته شده بود و نمیخندید

کیک تولد که اول کار دست یسنا خانم با چشمای کفشدوزک اصابت کرد و به این روز افتاد!

یسنا در حال بازی با هدیه اش

از این کادوت خیلی خوشت اومده

کفشدوزک کوچولو به خوال رفته

کفشدوزک کوچک من به خواب رفته!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان كسرا و يلدا
24 بهمن 90 18:17
خانم كوچولوي خوشگل مثل هميشه ماه هستي
مامان متین
24 بهمن 90 18:38
ای جانم .مبارک باشه خاله تولدت ماشالله چه خوشگل شدی با این لباس قرمز. کیکتم خیلی ناز .
الهی کلی بازی کردی حتما که اینجوری خوابیدی.
مامانش واقعا خسته نباشی با این همه زحمت.
خصوصی داری


مرسی خاله!! دست خاله هام هم درد نکنه!!!
پریسا مامی صدرا و صهبا
24 بهمن 90 21:00
تولدت مبارک یسناجووووووووووووووون


ممنون
mamani helena
24 بهمن 90 22:11
vay che tavalode nazi enshala jashne 1000 salegi jigaram mamani khaste nabashi kheili zibast


ممنونم از لطفت عزیزم!! بازم پیشمون بیا
ما مان سونیا
24 بهمن 90 22:19
مبارک مبارک تولدت مبارک انشاالله تولد 120 سالگیت عزیزم دست همه درد نکنه با این جشن تولد برای یک فرشته کوچولوی زیبا


مرسی خاله!!!
منا مامان یسنا
25 بهمن 90 0:18
سلام سلام.تولدت مبارک عزیزم.کادوی منو یسنا به تو دختر ناز ارزوی خوشبختی..سعادت..مهربانی..نشاط..شادابی..عشق..صفا..صمیمیت..تمام زیباییهای این دنیا واخرت..بهترینهای هستی..دوست داشتن..


این بهترین کادویی بود که یسنا گرفت یک دنیا ممنونم خاله جون
مامان اراد
25 بهمن 90 0:55
یسنای ناز کفشدوزک مهربون تولدت ی دنیا مبارک .ارزوی خوشبختی برای شما و مامان مهربونت دارم
منا مامان یسنا
25 بهمن 90 1:01
شما بگین در چه رابطه ای من براتون بذارم.....
مامان نيروانا
25 بهمن 90 7:44
عزيز دلم، كفشدوزك كوچولوي خاله، چه ناز شدي با اين لباس خوشگلت. تولد كفشدوزكيت مبارك خاله جون چقدر خوشحالم كه تولدت به شادي و زيبايي برگزار شد. كيكت هم خيلي خوشگله خاله. ماماني دمت گرم كه اينهمه زحمت كشيدي. و مرسي كه بيادمون بودين تو تولد يسناي عزيز. هزار تا گل و بوسه به روي ماه كفشدوزك كوچولوي 2 ساله
مامان یکتا
25 بهمن 90 8:26
سلام عشق خاله تولدتتتتتتتتت مبارکککککککککککک
مامان ملینا
25 بهمن 90 8:44
یسنا عزیز کفشدوزک شیرین زبون تولدت مبارک
مامان آريا
25 بهمن 90 10:26
سلام تولد گل دخملتون مبارک
اگه اجازه بدين لينکتون کنم


ما هم با افتخار لینکتون میکنیم
خاله میترا
25 بهمن 90 10:40
وای عزیز دلم خیلی خوشگل شدی مرصی مامانش که انقد زخمت ( به قول محمد رضا) کشیدی تولدتم مبارک میدونم یه ذره دیره ببخشید ایشالله سایه پدر و مادرت همیشه بالا سرت باشه
مامان راميلا
25 بهمن 90 11:52
دل عجب موجود سخت جاني است ! هزار بار تنگ مي شود، مي شكند، مي سوزد، مي ميرد ! ولي باز هم مي تپد . ***** HAPPY VALENTINE *****
مامان راميلا
25 بهمن 90 11:53
سلام تولدت مبارك عزيزم .
مامان یسنا گلی
25 بهمن 90 11:54
سلام یسنا جون.پیشاپیش تولدت مبارک عزیز خاله. چه ناز شدی با این لباس خوشمل. امیدوارم همیشه شاد باشی عسلم
مامان مهبد كوچولو
25 بهمن 90 12:26
كفشدوزك كوچولو تفلدت مبارك خاله جون . الهي 100 ساله شي عزيزكم.
رضوان مامان رادین
25 بهمن 90 12:35
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|تولدت مبارک ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* رادین،عزیزترین*•~-.¸,.-~*........... خیلی ناز شدی.تولدت خیللللللللللییییییییی مبارک.
مامانی درسا
25 بهمن 90 13:32
من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند . . . روزعشق و تولد یسنا گلی خاله مبارک
مامان ماهان
25 بهمن 90 17:39
تولدت مبارکهههههههههههههههه یسنا جووووووووووونم مامانی دستت درد نکنه چه جشن خوشگلی براش گرفتین الهی همیشه شاد باشین
مامانی
26 بهمن 90 8:45
مبارک باشه یسنا خانوم ایشالا تولد صد سالگی
مامان فهیمه
26 بهمن 90 12:53
سلام دوست خوشگلم آخه مگه کفشدوزکها هم اینهمه خوشمل میشن دوست دارم مرسی که به وبلاگ ما سر میزنی میخوام با یه دوست جدیدی آشنات کنم البته هنوز از آسمونا پایین نیومده ولی خیلی مامان و بابای نازی داری اینم آدرسشه http://kocholoyema.niniweblog.com/ بای بای
مامان مهبد كوچولو
26 بهمن 90 12:57
چه كفشدوزك خوشملي !!!!
مامان ماهان
26 بهمن 90 14:05
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
منا مامان یسنا
26 بهمن 90 15:48
من اپم....
زهره مامان نیایش
26 بهمن 90 23:09
تولدت مبارک عزیز دلم چه جشنی چه کیک خوشگلی دست مامانی درد نکنه کفشدوزک کوچولو عکس هات هم خیلی قشنگهزنده باشی الهی
مریم مامان عسل
27 بهمن 90 3:43
تولدت مبارک یسنا خوشگله. مامانی ممنون از راهنماییت توی بخش پرسش و پاسخ


وظیفه بود عزیزم
مامان سها
27 بهمن 90 21:43
تولد دو سالگی ات مبارک یسنای ناز... چه تولد کفشدوزکی قشنگی... یادش به خیر ما هم پارسال تولد کفشدوزکی گرفتیم مامانی حسابی زحمت کشیدی ها .... همه چیز حسابی قشنگ شده...
مامان محمد صدرا
28 بهمن 90 8:17
چه ناز تر شده توی این لباس ! ایشالا 100 ساله بشی خاله ! کیک رو مامانی کجا براش سفارش داده بودی راضی بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی درسا
29 بهمن 90 2:12
یسنای خاله چه ناز شدی عزیزم . کفشدوزک یسنایی . دوست دارم و امیدوارم همیشه سالم و شاد باشی .
مامان یسنا گلی
29 بهمن 90 12:48
اینطور که معلومه یسنا شما هم مثل یسنا من خیلی شیطون بلاست که دکترای اون همه کارو داره
رضوان مامان رادین
29 بهمن 90 15:03
خوشگل خاله.چقدر قالب وبلاگت خوشگله. شیطون بلا
زهره مامان نیایش
29 بهمن 90 20:20
بازم تولدت مبارک عزیزم
مامان باربد
29 بهمن 90 22:18
مامان یسنا اولا تولد گلت مبارک دوم اینکه خوشحالم یه همشهری پیدا کردم.
*1EG H E'E'F4
30 بهمن 90 9:21
عزیزم مرسی که به وبلاگمون سرزدی تولد دو سالگیت مبارک دختر من هم تقریبا هم سن تو هست با یک ماه تفاوت مطمئنم مامانت هم فکر میکنه چه زود 2 سالت شد همیشه سلامت و سلامت و سلامت و دلشاد باشی زیر سایه همه اونهایی که عاشقانه بهت عشق میدن آمین
مامان یکتا
2 اسفند 90 9:32
سلام یسنا جون الهی قربون این کفشدوزک خوشکل برم چه ناز خوابیده هیس بیدار می شه عزیزم
مامان دینا
3 اسفند 90 0:01
تولدت مبارک عزیزمایشالا 120 ساله شی.مامانی دستت درد نکنه عکسات هم زیبا بودن عسلم
الهام
15 اسفند 90 10:20
دختر خیلی نازی دارید، الهی که همیشه سلامت باشه لباسش و تزئینات تولدش هم خیلی خوشگل بودن، خسته نباشید.
مامان نیروانا
11 بهمن 91 11:22
هوسم انداختی بیام عکسای تولد دو سالگی گلدونه رو ببینم. چه زود میگذره الهه ی من، نه! خدا یگانه یسنات رو برات محکم تو آغوش امن خودش نگه داره. میبوسمتون و با تمام وجودم آرزو میکنم امسال بهتر و زیباتر و باشکوهتر، سومین طلوع خورشید زندگیت رو جشن بگیری عزیزم. هر چی انرژی دارم توی بوسه هام میپیچم و میفرستم سمتت. اینجا باد شدید داریم. حتم دارم سریع میرسه به گونه ی تو و یسنای من. دوسِتون دارم


خوش اومدی عزیزم. نگاه مهربونت همیشه به ما هست. این جا هم باد به اندازه سرچشمه در حال وزیدنه. بوسه هات به گرمی رسید زیر آفتاب کم رمق زمستون و گرم شدیم با بودنتون.