یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه سن داره

یه دنیا یه یسنا

...

1395/6/25 11:40
نویسنده : مامان الهه
260 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها بدجور در حال امتحان کردن مایی. ماهم یه وقتهایی از دستمون در میره و نمره خوبی نمیگیریم . دلبندم خودت خوب میدونی که من و بابا چقدر دوستت داریم و هربار میخوای مطمین بشی ازین دوست داشتن کارهای نوزادگونه ازت سرمیزنه تا به خیال دل کوچولوت مارو امتحان کنی و ببینی که رفتارمون چیه. یکی دوباری پاسخ دادم به رفتارت . ولی تمام تلاشم رو میکنم که با حرف زدن متوجه ات کنم که نیازی به این کار نداری چون من یه جور دیگه دوستت دارم دختر مهربون مو بلندم .میدونم که اینروزها شاید کمتر وقت کنم که مثل قبل باهات بازی کنم یا حتی حرف بزنم .خواهر کوچولوت تقریبا تمام قوای ما رو مال خودش کرده ولی بازهم تمام تلاشم رو کردم که وقتهایی رو فقط مال خودمون دوتا باشه مادر و دختری مثل قبلترها. 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانی
25 شهریور 95 13:35
نیایشم دلش برای مادر و دختری های قبلمون خیلی تنگ میشه و اون وقت ها نوزاد میشه خخخخ
❤مامان سونیا❤
4 مهر 95 9:59
یسنا خانم عزیز هنوز مامان و بابا رو تنها برای خودش میخواد و دوست نداره توی محبت مامان و بابا شریک داشته باشه سونیا هم همینطوره و گاهی حسودی میکنه ولی باید کنار اومد با این فسقلیا تا از نظر عاطفی آسیبی نبینند راستی بانو یک عکس از رستای نازنین بگذار ببینیم شکل ماهش رو
مامان ملینا
24 مهر 95 9:36