یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

سیندرلا

1393/12/20 10:33
نویسنده : مامان الهه
615 بازدید
اشتراک گذاری

امتحان فاینال زبانت رو دادی و خوشحال از اینکه تا بهار و بعد از عید قرار نیست که کلاس بری خواستی که توی کارها کمکم کنی... منم چون تو آشپزخونه سرگرم بودم جاقاشقی کنار سینک رو بهت دادم تا بچینی تو کشو.اولش خوشحال بودی و چندتایی رو چیدی بعد از سه چهارتا قاشق خسته شدی و خواستی که کمکت کنم. منم سرگرم کار خودم بودم و خواستم که خودت تمومش کنی با دلخوری برگشتی گفتی انگار من سیندرلا ام که باید همه کارها روانجام بدم..!!!!!

لباسهای شسته شده رو ریخته بودم روی تخت تا مرتبشون کنم و بذارم توی کشوها بهت گفتم بیا کمکم تا زود تموم بشه،یه فکری کردی و گفتی بذار از روز امتحانم یه کم دورتر بشم بعد میام کمکت!!!!!!

پسندها (1)

نظرات (6)

رضوان
20 اسفند 93 15:33
عزیزم...الهیی چ شیرین زبونی میکنه...هززززار تا بووووس
مامان مهدیه
23 اسفند 93 8:40
عزيززززززم سيندرلاي كوچولو عاشقتم
مامانی
26 اسفند 93 9:09
ای جونم چه زبونی میریزین شما نیم وجبی ها
مامان زينب
27 اسفند 93 7:57
واااااي چه دختر بلايي هستي تو يسنا جونم. پرنسس نازنين من.
مامان زهره
27 اسفند 93 11:38
سلام . همچنان خوشگل و شیرین زبون . عزیزم ببخش که یه خورده دیره اما خواستم تولدت رو هزار بار بهت تبریک بگم . پرنسس کوچولو 5سالگی توام با سلامتی و شادی رو برات آرزو می کنم . سال نو هم پیشاپیش مبارک
مامان الهه
پاسخ
مرسی زهره جان سال نو بر شما هم مبارک. ایشالا سال جدید حسهای قشنگی تجربه کنید
H N
28 اسفند 93 9:54
و بر آمد بهاری دیگر مست و زیبا و فریبا ، چون دوست سبدی پیدا کن پر کن از سوسن و سنبل که نکوست همره باد بهاری بفرست پیک نوروزی و شادی بر دوست . . . سال نو بر شما مبارک
مامان الهه
پاسخ
سال نوی شماهم مبارک. امید که سال خوبی پیش رو داشته باشید