یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

پرنسس 4 سال و 3 ماهه من

1393/3/7 1:22
نویسنده : مامان الهه
411 بازدید
اشتراک گذاری

هفته آخری که مهد بودی در مورد مشاغل باهاتون صحبت کرده بودن. یکی یکی در مورد شغل همه ازم سوال کردی و بعد گفتی من میخوام وقتی بزرگ شدم خاله بشم... مثل خاله کبریا(مربی مهدت)مهربون باشم و با بچه ها شعر بخونم... بعد هم گفتی مامان توچرا خانه داری؟؟ من دلم میخواد بری سرکار مثل مامان محیا و ثنا...

این روزا وقتی یه کار بدی میکنی که مثلا من ندیدم و میخوای نظر منو بدونی از طرف سوییپر(روباه انیمیشن دورا) حرف میزنی و کارهای بدت رو به سوییپر نسبت میدی...مثلا میگی مامان سوییپر جعبه کرمت رو دست زد!! مامان سوییپر یه کار خیلی بدی کرده از دستشویی  آب خورده.... و من باید سوییپر رو توجیه کنم که کاری که کرده خیلی بد بوده...اینم خودش یه نوع اعتراف کردنه گیگه...

چند روز پیش که اجازه کاری رو بهت نداده بودم با قهر رفتی روی مبل نشستی و با اخم روت رو برگردوندی وقتی دیدی من بی اعتنا به تو مشغول کار خودمم با یه لحن خاصی که دل منو آب کردی گفتی اگه میخوای بیا با من دوست شو!!

پرنسس من امروز 4 سال و 3 ماه از زمینی شدنت میگذره... هرچند خودت اصرار داری که بگی 5 ساله هستی و هر روز میگی مامان امروز گیگه 5 سالمه و من هرروز برات توضیح میدم که هنوز 5 ساله نشدی...

بهشت زیبای منی پرنسس 4 سال و 3 ماهه من!
 

پسندها (14)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان مهدیه
7 خرداد 93 8:34
اي جانممممم به اين شيرين زبونيها . خاله جون اگه يه لحظه جاي محيا و ثنا و ... بودي اونوقت به مامانت ميگفتي نميخوام گيگه سركار بري !!!! حرفهايي كه مهبد به وفور ميزنه !!! قربون اعتراف كردنت كه اينقدر با مزه اعتراف ميكني !!! چه با مزه هستند بچه ها ، اگه ميخواي بيا با من دوست شو !! 4 سال و 3 ماهگيت مبارك عسل خاله .
مامان الهه
پاسخ
خوب بچه ها همیشه از شرایطشون ناراضین...مهبد جونم هم اینوطری میخواد میزان علاقه تو رو به خودش بسنجه ببینه چقدر حرفش خریدار داره...
رضوان
7 خرداد 93 10:02
چه خوب که اعتراف میکنه حالا به زبون هر شخصیتی که باشه.بازم خیلی خوبه.بوووووس واسه یسنا خوشگل خاله
مامان نیایش
7 خرداد 93 14:03
عززززززززززززیییییییییییییییییییییییییزم الهه این پستت منو به شدت یاد نیایش انداخت !!!!!!!!!!!واقعا همه حرف ها و کارشون شبیه همه به خدا اون منت کشیش!!!!!!!!!میخوای بیا با من دوست شو عین جمله های نیایشهحتی اون که پرسیده ازت چرا خانه داری نیایش هم چند وقت یمیگفت بعد خودش گفت خیلی خوبه که سر کار نمیری!!!خانوما که سر کار نمیرن اما من بزرگ شدم مربی مهد میشمببوسش عشق منو الهی سالم باشه پرنسس چهار سال و سه ماهه نه ببخشید 5 ساله
مامان الهه
پاسخ
جدی میگی!!!!خیلی جالبه که همه شون مثل هم حرف میزنن...
مامان یسنا کوچولو
7 خرداد 93 17:02
عزیزم انگار اسم منو از لیستت حذف کردی.!!!!!!
مامان الهه
پاسخ
واقعا اینطوریه....نه!!!!!!
مامان فتانه
7 خرداد 93 23:10
مامان یسنا کوچولو
9 خرداد 93 19:45
خاله جـــــون مامانم برام عکـــس جدیـــد گذاشته .خوشحال میشــــم بهم سر بزنیــــد.
مامان الهه
پاسخ
حتما میام گلم
مامی کیانا
10 خرداد 93 11:31
اگه ميخواي بيا با من دوست شو!!!!! خيلي باحال بود اين يعني اينكه من بيصبرانه منتظر آغوش گرمت هستم
مامان الهه
پاسخ
دقیقا همین تفسیر رو داره...اصلا دل کوچولوش طاقت قهر نداره
مامان محمدرهام جون
10 خرداد 93 12:33
ای جانم انشالله زودتر به ایده آل 5سالگیت میرسی فرشته خانم
مامان الهه
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان فريبا
11 خرداد 93 10:59
عزیزدلمی یسنا! قربون شیرینیات پرنسس خانومِ چهار سال و سه ماهه! راستی الهه جون، مجموعه ی دورا داری شما؟ تی وی که نمیذاره. زبان اصلیه یا فارسی؟ یه راستی دیگه، مؤسسه ای که یسناجونم کلاس زبان میره چیه؟ فداتون جمیعاً
مامان الهه
پاسخ
ممنون عزیزم...ما عضو باشگاه دورا شدیم...هر وقت سی دی جدید بیاد یه پسامک برام میاد و ما هم روونه بازار میشیم...دوبله فارسیه و همه مراکز فروش سی دی دارن..کلاس زبانش هم با روش فونیکس کار میکنن یه جور اموزش به روش اواییه...یه سرچی بزنی در مورد فونیکس اطلاعاتی گیرت میاد...سوالی داشتی در خدمتم
مامان یسنا کوچولو
14 خرداد 93 23:46
الهی فدات بشم یسنای 4 سال و 3 ماهه. راستی عزیز من اپــــم.بیای خوشحال میشم.
مامان الهه
پاسخ
خدا نکنه عزیزم.. حتما میمام
مامان مینا
15 خرداد 93 11:42
چه جالب متین هم یه مدت از جانب سوییپر حرف میزد. این وروجکا خوب میدونن چیکار کنن مامانی.
مامان الهه
پاسخ
واقعا؟پس شما هم سوییپر دارین...ببوسش از طرف من
مامان یسنا کوچولو
17 خرداد 93 0:59
عزیزم من اپـــــم.خوشحال میشم اگه بیایــــــــــ
مامان الهه
پاسخ
چشم
مامان ترنم
23 خرداد 93 12:46