یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

عیدِ مامانها

1393/1/31 14:30
نویسنده : مامان الهه
376 بازدید
اشتراک گذاری

الان چند سالی میشه که روز مادر رو نتونستم کنار مامانی باشم و فقط تلفنی صداش رو شنیدم... دلم میخواست امسال پیشش میبودم و بغلش میکردم محکم... شاید این حس رو تو هم داشتی که امروز صبح وقتی داشتی صبحانه میخوردی گفتی خواب دیدم خونه مامانی بودیم و اونجا مامانی داشت در خونه رو باز میکرد و ... امروز روز قشنگیه...میدونم که از راه میرسی با کاردستی که دیروز تمام و کمال برام توضیحش دادی و گفتی خاله گفته مامانهاتون خوشحال میشن و عید مامانهاست ... خوشحالم که هستی تا من اینروز رو کنار تو بهتر درک کنم. نمیدونی با بودن تو هرروز عید مامانِ نازنینم. وایی نمیدونی امروز چه خبر خوبی شنیدم و خوندم. امیدوارم امسال سال شنیدن خبرهای خوب باشه... دوستت دارم نازنینم

 

بعدا نوشت: عزیزکم این همون گلیه که با کلی شور و هیجان برام وصفش کرده بودی و چقدر زیبا بود توی دستای کوچولوی تو. با هیجان خاص خودت از پایین پله ها صدام میکردی که هرچه زودتر به دستم برسونی و بگی روزت مبارک مامان!! چقدر شیرین بود....

تبریک روز مادر

 

پسندها (2)

نظرات (9)

رضوان مامان رادین
31 فروردین 93 17:17
خدا به مامان گلتون عمر طولانی عنایت کنه انشاا.. یسنا جونم از طرف من حسسسابببی ببوووووووووس
مامان الهه
پاسخ
ممنونم بانوی همیشه همراه
مامان ترنم
1 اردیبهشت 93 8:44
ان شاا.. كه سايه مامان مهربونتون بالاي سر شما باشه. اميدوارم هميشه خبرهاي خوب بهت برسه الهه جون.
مامان الهه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مهبد كوچولو
1 اردیبهشت 93 9:24
عزيزم روزت مبارك . اميدوارم كه شاداب و سرحال و سبز باشي و سايه ات بالاي سر يسناي گلم باشه . روزت گل باران ....
مامان الهه
پاسخ
فدات ممنونم عزیزم
مامان آناهيتا
3 اردیبهشت 93 8:30
هزار بار روزت مبارك عزيزم. اميدوارم براي هم بمونين هميشه در كنار هم شاد شاد.
مامان الهه
پاسخ
ممنونم عزیزم
مهرنوش مامان مهزیار
3 اردیبهشت 93 12:54
سلام عزیزم روزت مبارک. چه هدیه ی خوشگلی.دست یسنا جون درد نکنه. بیا وبمون هدیه روز مادر منم ببین . من عاشقش شدم.
مامان الهه
پاسخ
چشم اومدم
مونا مامي كيانا
4 اردیبهشت 93 11:42
عيد مامانها به شما ماماني مهربون مبارك چه گل خوشگلي
مامان الهه
پاسخ
برشما هم مبارک
مامان مینا
5 اردیبهشت 93 9:22
اره خانمی منم تجربش کردم وقتی که متین با دوتا گل رز خوشگل توی دستش هیجان زده بهم گفت مامانی روزت مبارک. روز زیبات مبارک. پاینده باشی.
مامان الهه
پاسخ
چقدر حس خوبیه نه؟
مامانی
7 اردیبهشت 93 12:35
وای قربونش بشم من چه گل نازی مبارکت باشه الهه جونم مادر نمونه و مهربون روز و ماه و سالت مبارک
مامان الهه
پاسخ
فدات ممنونم عزیزم
فریبا
8 اردیبهشت 93 13:26
عزیزدلم، حیفم اومد این پست قشنگت رو بی هیچ کامنتی بگذرونم. ببخش اینهمه دیر برات اینجا تبریک می نویسم. الهی هر روز برات عید و روز مادر باشه که شایسته شی گلم. چه گل زیبا و عزیزی. پرخاطره برات بمونه الهی
مامان الهه
پاسخ
مرسی عزیزم که همراهمون میکنی