یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

منطق یسنایی

1393/1/30 13:01
نویسنده : مامان الهه
428 بازدید
اشتراک گذاری

تا فروردین تموم نشده از حرفهای بامزه ای که دُرفشانی کردی رو مینویسم.خیلی وقته یه جا نوشتم که یادم نره و حالا اینجا یادگار مینویسم:

یه روز بیرون بودیم و عمو امیر پشت در خونه ما. ما هم برگشتیم که به عمو برسیم . راه زیاد بود و ترافیک هم بود. یهو برگشتی گفتی :بابا تند برو! بابا هم فقط سر تکون داد.دوباره تکرار کردی بابا تند برو گیگه! بابا باز سر تکون داد و با همون سرعت پیش رفت و گفت نمیشه تندتر بریم. بعد 5 دقیقه یهو با یه حالت بامزه ای گفتی:بابا تند برو گیگه عمو پشت دره!! منم ج.ی.ش. دارم هردومون گیر افتادیم تند برو گیگه!!!!!

رفته بودیم مهمونی، یکی از اقوام که بعد مدتها دیده بودیمشون، بهت گفتن که یسنا خانم خونه ما هم بیاین! برگشتی گفتی : خوب باید آدرس بدین تا بیایم!!!!

عروسکی که واسه تولدت خریده بودم رو داشتی به بهنوش نشون میدادی و میگفتی که اگه پاش رو بالا بگیری ج.ی.ش. میکنه بهنوش هم پای عروسک رو بالا گرفت و منتظر شد وقتی دید اتفاقی نمیفته گفت پس چرا عروسکت ج.ی.ش نکرد؟ با خونسردی نگاش کردی و گفتی خوب نداره!

بابا داشت فوتبال میدید.وسط بازی گفت :اعصابم خورد شد با این بازی کردنشون! برگشتی گفتی خوب اگه اعصابت خورد شده میخوای بزن شبکه پویا تا من کارتون ببینم!!!

چند وقتیه پیر شدن ذهنت رو درگیر کرده.یه وقتهایی میپرسی من اگه بزرگ بشم قدِ خاله نسرین بشم شما پیر میشید؟ وقتی واست توضیح میدم که آدما سنشون بالا میره و پیر میشن... میری تو فکر و بعد چند دقیقه ای میگی مامان من اگه همین قدی بمونم چی؟ باز شما پیر میشین؟ من دلم نمیخواد بزرگ بشم. همین قدی میمونم تا شما پیر نشید دلم میخواد همیشه جوون بمونی مامان خوشگلم!!

یسنا

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان مهبد كوچولو
30 فروردین 93 13:06
اي جانمممممممممم به اينهمه در افشاني و شيريني . نازدونه اي ، يه دونه اي يسناي گلم . مي بوسمت شيرين زبوووون
مامان الهه
پاسخ
فدات بانوی همیشه اول
مهتاب مامان آذین
30 فروردین 93 19:00
کمترین آرزویم اینست : هرگز با چشمان مهربانت نامهربانی روزگار را نبینی ناز بانو! روزت مبارک خانوم گل
مامان الهه
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان نیایش
30 فروردین 93 20:42
ای جونم نفسی تو با این در افشانی هات خیلی شیرینه واقعا حال آدم جا میاد میبوسمت عزیزم قدر مامان خوگلت رو هم بدون نیای شهم خیلی وقته ذهنش درگیر پیر شدن ما و رفتنمون پیش خداست!میگه هر وقت خواستین برین منم باهاتون میام!خلاصه که همشون جیگرن این دخملی های ما خدا حفظشون کنه روزت مبارک مامانی گل و مهربون
مامان الهه
پاسخ
آره به خدا همه اشون ماهن... خدا همه اشون رو حفظ کنه
مهتاب مامان آذین
31 فروردین 93 6:53
عژیژم.........به خنده افتادم چون مثل آذینی میگی گیگه "فداتون !شماها عشقید بخدا
مامان الهه
پاسخ
آینه تمام نمای عشقن
مهرنوش مامان مهزیار
31 فروردین 93 7:51
سلام عزیزم . روز زن و مادر برشما مبارک. الهی چه عکس قشنگی . خیلی دوست داشتم. جریان عروسک و ج ی ش هم خیلی با حال بود.
مامان الهه
پاسخ
روز شما هم مبارک عزیزم
مامان سونیا
31 فروردین 93 10:14
مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است روزت مبارک بانو
مامان الهه
پاسخ
روز شما هم مبارک
مامان متین و مهبد
31 فروردین 93 10:16
ای جان از این کلمات باحال. متین هم چند وقته به روند پیر شدن آدما و مرگ گیر داده هر چی هم بهش جواب میدم انگار براش قانع کننده نیست[
مامان الهه
پاسخ
پس کلا همه بچه ها همینطورن ...
رضوان مامان رادین
31 فروردین 93 10:43
عسلمممم چقدر دلم براش تنگ شده
مامان الهه
پاسخ
فدات ما هم دلتنگیم
رضوان مامان رادین
31 فروردین 93 10:44
زندگى"باور" دعاهای قشنگ است! برایت دعاهای قشنگ میكنم آنهارا "باور"كن! روزت مبارک مهربان مادر...
مامان الهه
پاسخ
فدات روزت مبارک
مامان ترنم
31 فروردین 93 10:44
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــدا عشق مظهر است بعد از خـدا به سجده بوَد زآنکه مادر است روزت مبارك بانوي مهربان.
مامان الهه
پاسخ
ممنونم عزیز دلم روز شما هم مبارک
مامان ملینا
31 فروردین 93 14:07
عزیزم چقدر حرفهای بامزه در وکردی.قربونت برم ،شبکه پویا خیلی بامزه بود کلی خندیدم
مامان الهه
پاسخ
آره خیلی به موقع و به جا گفت مرسی که همراهی
مامان نیروانا
1 اردیبهشت 93 7:13
اول بگم که عاشق این عکس شدم چقدر زنده ست، روح داره، شاده! جونم به یسنام، جونم! دوم که خداییش منم وقتی این لطیفه های بامزه رو خوندم همین شکلی شدم ولی باد نمیومد کسی هم نبود ازم عکس بگیره برات بفرستمش عشقم همیشه شاد باشی و خندون. الهه ی من! نرسیدم توی خونه ی قشنگ دخترت دیروز رو تبریک بگم. ببخش. همه روزت مبارک عزیزم
مامان الهه
پاسخ
سلام بانو. آره این عمسش رو خیلی دوست دارم باد بهاری و خنده یسنا و شادی چشماش همه اش رو دوس دارم... وایی کاش میشد عکست رو بگیرن و ما هم ببینیم مامان خانومی. روز تو هم مبارک عزیزم
zeinab
1 اردیبهشت 93 8:22
چه عکس زیبایی از خنده گل دختر ... سر صبحی حسابی به وجد آمدم و انرژی گرفتم الهه جان
مامان الهه
پاسخ
خوشحالم که خوشحالی... منم خیلی دوسش دارم
مامان آناهيتا
3 اردیبهشت 93 8:39
اي جووووووووووونم. قربون اون خنده ي از ته دلت برم من خاله. عاشقتم بامزه ي من. كيف كردم. اول صبي كلي انرژي به روح و روانم رسوندي جيگر طلا. دوست دارم.
مامان الهه
پاسخ
ما هم خیلی دوستتون داریم
مامان آناهيتا
3 اردیبهشت 93 8:40
اي جووووووووووونم. قربون اون خنده ي از ته دلت برم من خاله. عاشقتم بامزه ي من. كيف كردم. اول صبي كلي انرژي به روح و روانم رسوندي جيگر طلا. دوست دارم.
مامانی
3 اردیبهشت 93 10:51
چه با نمک و خنده ای آدم کیف میکنه
مامان یسنا کوچولو
19 اردیبهشت 93 0:15
وای چه شیرین میخندی. چشم نخوری ایشالا عسل خانم. خدا برا مامان بابا حفظت کنه
مامان الهه
پاسخ
ممنونم