یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

گل گلدون من

1392/8/27 10:33
نویسنده : مامان الهه
334 بازدید
اشتراک گذاری

گل زیبای من! اینروزا خیلی دلم میخواد بدونم توی ذهن کوچولوی تو چی میگذره، از مهدت چیز زیادی تعریف نمیکنی و من همش چشمم به دهن توست تا ببینم کی از دهن کوچولوت یه حرفی میپره بیرون و من تو هوا بقاپمش واسه دنبال کردن صحبتاتنیشخند دیروز که اومدی خونه یه شعری رو در مورد گل و دونه و خورشید و بارون با خودت زمزمه میکردی. حدس زدم که در مورد گیاهان براتون حرف زدن ولی چیزی نگفتی و شعرت رو دست و پا شکسته میخوندی. شب موقع خواب گفتی من یه حرفی یاد گرفتم مامان میخوای بهت بگم؟ منم با خوشحالی نگاهت کردم و خواستم که بگی .گفتی: گل اون پایینش ریشه داره که تو خاکه بعد ساقه بعد برگ بعد گل. ریشه غذا میده به گل و گل بزرگ میشه خورشید بهش نور میده بارون که بیاد بهش آب میده.اونوقت گل بزرگ و بزرگتر میشه و زیاد میشه. نمیدونی چقدر خوشحال شدم که به این زیبایی تونستی یاد بگیری و برای من توضیح بدی گل گلدون من...

من به چشمان بی قرار تو قول میدهم؛

ریشه های ما به آب؛ شاخه های ما به آفتاب می رسد، سبز می شود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

رضوان مامان رادین
27 آبان 92 10:52
عزیزم چقدر اطلاعات عمومیش بالا رفته...هزار آفرین به دختر گلمون
مامان ترنم
27 آبان 92 12:58
قربون اين همه اطلاعات و معلوماتت يسنا جون. آفرين كه اينقدر دقيق كامل همه چيز رو ياد گرفتي و بيان مي‌كني.
مامان نیروانا
27 آبان 92 13:16
فدات بشم گل گلدون! عاشقتم الهه جون، با این نگاه قشنگ، گل قشنگی که می پروری و نوشته های قشنگی که رزق روحمون میکنی. این گل برای تو و یسنام
زهره مامان نیایش
29 آبان 92 8:50
قربونت بشم عزیز دلم با این چیزای خوب یکه یاد گرفتی گل نازم دوستتون دارم و دلم براتو ن تنگ شده
مامانی درسا
1 آذر 92 2:03
ای جونم گل گلدون زیبای مامان و ما خاله های نی نی وبلاگی حسابی چیز یاد گرفتی ها ..... مامانی کم کم درست میشه اولش دوس نداره چیزی بگه اما کم کم اینقده در مورد محیط بیرون خونه میحرفه که دیگه پشیمون میشی چی آرزو داشتی .... انشاالله ریشه های زندگیتون یکی یکی سبز سبز سبز و همیشگی باشه دوست من
مامان مهبد كوچولو
2 آذر 92 8:42
قربون اين گل ِ گلدوووون . خيلي دوستتون دارم و دلم خيلي واستون تنگه عزيزم .....ميگم قربون تو گل كوچيك كه مامان الهه و بابا محمد ريشه هاتن و بهت غذا ميدن بعد مامان الهه نور محبتش رو بهت مي تابونه و تو هي قد ميكشي و يه خانوم خوشگل و بلا ميشي . عروسكم اميدوارم كه هميشه زير نور محبت پدر و مادر مهربونت بپروري ..... اين دسته گل هم تقديم به شما