یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

دوستانه ها

1392/6/19 14:32
نویسنده : مامان الهه
1,013 بازدید
اشتراک گذاری

داشتن دوستهایی که به یادت باشن نعمت بزرگیه. وقتی بین اون همه مشغله ای که داری و دارن برات وقت میذارن و میان تا لحظه ای رو کنارت بمونن و شادت  کنن از دیدارشون .قشنگه لحظه های قشنگیه. هفته پیش با رادین و مامان گلش لحظه های خوبی داشتیم. تعامل شما دوتا با همدیگه دیدنی بود. اجازه دادن رادین که سوار سه چرخه اش بشی، پشیمون شدنش از اینکه اجازه داده، تو که دلت نمیخواست دوباره سه چرخه اش رو بهش پس بدی، اینکه رادین بادکنکش رو نمیخواست و همش میخواست بره به آقای بادکنکی پس بده، پریدن تو جلوی تاب و ترسوندن همه ما و بیشتر از همه ترس خودت و بعدش خجالت کشیدنت همه و همه خاطره شد برای ما مامانها. نشد یه دل سیر با رضوان حرف بزنیم به خاطر شما دو تا فرشته ولی خوب تولد ترنم یه فرصت دیگه بهمون داد واسه حرف زدن. آخه اونجا سرگرم تولد بازی بودین و ما هم وقت بیشتری واسه گپ زدن .تولد ترنم هم خیلی بهت خوش گذشت این اولین تولد رسمی بود که میرفتی و کلی بهت خوش گذشت. بیشتر از بقیه بچه ها  وسط بودی و قر میدادی و چه دلبریهایی که نمیکردی. با بچه های دیگه سر اینکه کنار ترنم بشینی دعوا میکردین واگه زورت به بهشون نمیرسید با بغض میومدی پیش من تا واسطه بشم. خلاصه اینکه اونجا حسابی خوش گذروندی و واست خاطره های خوبی رقم خورد.همیشه خوش باشی نازنینم

پارک جنت

پارک جنت

 

 

تولد ترنم

 

تولد ترنم

 

تولد ترنم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان متین و مهبد
19 شهریور 92 14:47
خیلی خوبه که با دوستانمون باشیم .منم خیلی دلم میخواد از نزدیک باهاتون آشنا بشم ولی چه میشه کرد.
ایشالله همیشه روزای خوبی داشته باشید.
میدونی خانمی ، من صورت یسنا رو خیلی دوست دارم یه معصومیت خاصی توی نگاهشه که خیلی ناز و قشنگه هر وقت میام وبلاگش مخصوصا چند دقیقه عکس توی قسمت درباره وبلاگش رو نگاه میکنم عاشق این نگاهشم .خیلی ماهه


فدات بشم... منم آرزومه همه دوستای خوبی که همیشه بهم لطف داشتن رو از نزدیک ببینم. ممنونم از نگاه فشنگت عزیزم. گل پسرهاتو ببوس..
برای تو
19 شهریور 92 23:35
دنیای قشنگ بچه ها جدی وقتی بهشون نگاه می کنی می بینی چقدر دنیاشون قشنگ و رنگیه خوشحالم که تولد بهش خوش گذشته


ممنون از حضورتون
مامان آناهيتا
20 شهریور 92 8:39
هميشه به شادي عزيزم. در جمع دوستان بودم هميشه براي من لذت بخش بوده. به اميدي روزي در كنار هم.

به امید اونروز زیبا
مامان ترنم
20 شهریور 92 13:03
آخرين عكس چقدر خوشگله. خوب شكار لحظه‌ها كردي الهه جون.


مرسی
مامان ترنم
20 شهریور 92 13:04
عزيزم خدا كنه بهتون خوش گذشته باشه. ممنون از حضورتون توي مراسم تولد ترنم. با وجود شما كه جشن ما خيلي قشنگتر شد.


مامان امیرحسین ومحیا
20 شهریور 92 13:52
حسابی به یسنا جون تولد خوش گذشته از عکساش معلومه.
ممنون مامانی مهربون سر زدی خوشحال شدم یسنا جون رو از طرف من ببوسش


مرسی که اومدی. خیلی وقت بود وبگردی نکرده بودم دیدن وبلاگهای دوستان انرژی دوباره بهم داد. کم کاریم رو ببخش بانو
شهرزاد مامان حسین
20 شهریور 92 15:25
الهی . چه شیرین عسله این دختر. همیشه شاد باشید بانو.
دوست خوب یکی از بزرگترین نعمت هاست.


ممنونم ازت شهرزاد نازنینم...
رضوان مامان رادین
20 شهریور 92 21:51
وای الهه جون چه عکسهای خوشگلی گرفتی...
مخصوصا عکسی که از رادین گرفتی دقیقا لحظه ای که کلاهش داشت میافتاد...شکار لحظه ها بوده....وای که چقدر خوش گذشت...دلم براتون تنگ میشه


دل ما هم براتون تنگ میشه. هرجا هستی خوش باشی عزیزم
مامان محمدرهام جون
21 شهریور 92 0:31
هميشه به شادي عزيزم.

خوشحالم به یسنا جون تولد خوش گذشته


مرسی گلم
زینب
21 شهریور 92 8:31
یسنای دوست داشتنی عزیز سبز باشی و شاد و همیشه برقرار
خیلی مشتاق دیدارتان هستیم


ممنون نازنین زینب
ارغوان
23 شهریور 92 11:47



مامان نیروانا
23 شهریور 92 12:05
به قول زهره جون دوستیاتون پایدار عزیزم.
شدیداً باهات موافقم که داشتن دوست نعمت بزرگیه. مگه نه اینکه شازده کوچولو تنها و فقط پیِ دوست از آشیونه ش برید و اومد زمین. ما آدمام فقط برای آزمایش شدن توی این هنر مهمه که انگار توی این دنیاییم. هنر اهلی کردن و اهلی شدن و یاد دادن اون همینطور نسل به نسل. دوست خوب من، همیشه به داشتنت به خودم میبالم و آرزو میکنم منم یه روزی سعادت دیدارت رو از نزدیک داشته باشم.


مرسی فریباجون. آرزوی منم دیدار همه دوستای خوبم و مخصوصا دیدن و بعل کشیدن تو دوست مهربونه... میبوسمتون که حسابی منو اهلی کردی نازنین بانوی دریادل
مامان پارمیس
23 شهریور 92 12:15
خدای من! چه عکسای قشنگی. چقدر یسنا خانوم شده و قشنگ و با احساس به دوربین نگاه میکنه. کیف کردم. همیشه خوش باشید ایشالا. دوستیهاتون پایدار و دلتون خوش


ممنونم.دلمون براتون تنگ شده
نازی a
23 شهریور 92 16:57
بیا اینجا به دردت میخوره تو گوگل بزن "کپی پیست کن" بعد بیا کپی پیست کن a
مامان هامان
24 شهریور 92 8:36
سلام الهه جون هزار ماشالله یسنا جون خیلی زیباتر شده این مدل مو خیلی خیلی بهش میاد ببوسش خدا براتون حفظش کنه امیدوارم همیشه در کنار عزیزانتون شاد باشید


سلام .مرسی از لطفت عزیز...
مامان دینا جون
24 شهریور 92 23:00
سلام چه خوبه که بهتون خوش گذشته خوشگل خانم عکسهات هم مثل خودت قشنگن


سلام مرسی که سر زدی
مامان مهبد كوچولو
26 شهریور 92 8:57
اِ اِ اِ ما واسه اين پست نظر نذاشتيم ؟؟؟؟!!!!!! من كه اينو همون روز خوندم ....
سلام الهه ي ناز ، نميدونم نظر گذاشتم ارسال نشده يا يادم رفته اما منو ببخش . خوشحالم كه تولد بهتون خيلي خوش گذشته و رادين و مامانش رو دوباره ديديد . هميشه خوش و برقرار باشيد و دوستي هاتون هر روز پر رنگ تر و پر نور تر از قبل باشه . ببوس گل دخترت رو كه دلم شده يه ذره واسش ...!


سلام مهدیه جونم...ازت ممنونم که دوباره زحمت خوندن و نظر گذاشتن رو تحمل کردی... دل ما هم براتون تنگ شده عزیزممم از بودن تو خوشحالم
مامان نیایش
27 شهریور 92 1:16
به به همیشه خوش باشی یسنای نازم چه عکس های خوشگلی هم گرفتی عزیزم همیشه به تولد و جمع دوستانه های زیبا
ببخش الهه جون که دیر اومدم هیمشه به یادتم عزیزم


مرسی خاله زهره جونم...شما عزیزی همه جوره