یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

پایان ترم دوم زبان

1392/5/9 12:31
نویسنده : مامان الهه
479 بازدید
اشتراک گذاری

7 مرداد،تو ماهگرد تولدت ترم دوم زبانت به پایان رسید و امتحانت برگزار شد.  حالا دیگه حروفS,T,P,N,M,H,I,R,E,C,K رو با کلمه های فلش کارت مربوط به اون یاد گرفتی که حدود 100 تا کلمه میشه. دیگه سه حرفی ها رو میتونی بخونی و به هم وصلشون کنی البته تو بعضیهاشون هنوز مشکل داری ولی نسبت به سنت خیلی خوب یاد گرفتی. از یک تا بیست رو میشماری، روزهای هفته و فصلهای سال رو بلدی، 20 تا اسم میوه ها رو یاد گرفتی.اسم انواع پوشیدنیها رو یاد گرفتی.(بلوز و دامن و پیراهن و کمربند و...) مکالمه هایی که بهتون یاد دادن خیلی خوب وکاربردیه خیلی جاها دیگه از چیزایی که یاد گرفتی استفاده میکنی به جای فارسی. عینک .

یه چیزی که الان ذهنمو درگیر کرده اینه که ترم جدیدت که شروع بشه مربیتون عوض میشه و تو هم که با مربی قبلیت خیلی خوب ارتباط برقرار کرده بودی و اصلا یکی از دلیلهای علاقه زیادت مربی ات بود که خیلی برات وقت میگذاشت و باهات کار میکرد و خیلی خیلی دوستش داری.  بهت گفتم وقتی دوباره بری کلاس مربیتون عوض میشه و یه خاله دیگه میاد پیشتون تا باهاتون زبان کار کنه اشک تو چشمات جمع شد و گفتی من خانم معلم خودمون رو میخوام... حالا نمیدونم وقتی ترم جدیدت شروع میشه چه عکس العملی از خودت نشون میدی و چه رفتاری خوای داشت ولی امیدوارم با مربی جدیدت هم بتونی ارتباط برقرار کنی زبان دان کوچک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان مهبد كوچولو
9 مرداد 92 14:24
آفرييييييييييييييييين آفرييييييييييييييييييين عزيزكم . من مطمئنم با مربي جديد هم بخوبي ارتباط برقرار ميكنه ، ماماني به فكر خودت باش جا نموني از يسنا گل دختر باهوش و نازنين انشالله كه در همه ي امتحانات زندگيت سربلند و سر افراز بيرون بياي .


مرسی عزیزم... منم دیگه الان امیدوارم این تغییر بهترینها رو براش به ارمغان بیاره .مرسی که هستی
مامان امیرحسین و کوثر جونی
9 مرداد 92 14:24



ممنون
مامان نیروانا
9 مرداد 92 17:14
مبارکه انگلیسی دان کوچک من!
الهه جون، هیچ اضطرابی نداشته باش و به یسنام اعتماد بنفس بده. مطمئناً اگه تو آروم باشی، اون با مربی جدیدش هم کنار میاد و اخت میشه. تغییر رسم این جهانه و ما ناچاریم بپذیریمش. برای استیودنت کوچک نازنینم بهترین آرزوها رو دارم


مرسی فریبا جان... راست میگی من خودم استرسم بیشتر از یسناست که اگه این تغییر رو نپذیره شاید روند یادگیریش تغییر کنه و نمیدونم اونوقت چی میشه. ولی الان تصمیم گرفتم دیگه به این موضوع فکر نکنم و ببینم چی پیش میاد. ممنون از حضور گرمت عزیزم
رضوان مامان رادین
9 مرداد 92 19:58
آفرین خاله جون...حسابی زباندان شدی هااااااااا...هزار ماشاا...


ممنون خاله جون...دست به افتخار شما که همیشه همراهمونی
مامان ترنم
12 مرداد 92 11:34
قربون اين زبان دان كوچولو و مهربون عزيزم. الهه جون نگران نباش يسنا خيلي خوب مي‌تونه ارتباط برقرار كنه . مطمئن باش با چند جلسه كلاس رفتن عاشق مربي جديدش هم مي‌شه.


ممنون. خدا کنه مربی جدیدش هم بتونه تو دل یسنا جا باز کنه
مامي كيانا
12 مرداد 92 13:21
هورا به افتخار يسنا جون ماشالا
ب اميد موفقيتهاي بيشتر


مرسییی
مامان نیروانا
12 مرداد 92 15:07
من نظر گذاشته بودم برا این پستت الهه جون ولی دیگه حالا حتم دارم نرسیده دستت عزیزم.
نوشته بودم:
هر چی تو مضطرب تر و نگران تر باشی بابت تغییر مربی، یسنا هم تحت تأثیر بیشتری قرار میگیره و مضطرب میشه. همه چی رو به فال نیک بگیر و مصمم باش عزیزم. ایشالا یسنا عاشق مربی جدیدش هم میشه. قربون انگلیسی دان کوچولوم برم من

ببخش بانو! دیروز داشتم جواب کامنتت رو میدادم که شارژ لب تاپم تموم شد و خودم هم همینطور. بعدش هم که دیگه وقت نشد تا الان ببخشید اگه باعث زحمتت شد و دوباره کامنت گذاشتی.
مامان آناهیتا
15 مرداد 92 9:12
مطمئنم یسنا جونم از پس این کلاس هم برمیاد و می تونه خودش رو با محیط و مربی جدید وفق بده. تو هم آروم باش گلم.


دعا کنید برامون
مامان نیایش
15 مرداد 92 13:01
عزیزم مبارک باشه زبان دان کوچک چه قدر خوب یاد گرفتی آفرین به تو و مربی خیلی خوبت نگران نباش الهه جون توکل به خدا ان شاالله مربی بعدی بهتر از این مربی م هست و اینکه یسنا هم یاد میگیره که با تغییرات رو به رو بشه


مرسی عزیزم. مربی جدیدش هم تجربه خوبی داره و همه دوستش دارن امید به خدا ببینم چی پیش میاد
مامان ملینا
17 مرداد 92 12:32
سلام عزیزم یه سوال داشتم یسنا کتابهای زبانش چیه و چه سطحی هستش.آخه ملینا تاینی تالک رو می خونه .


سلام کتابهاشون phonics هست الان یسنا phonics 3 رو شروع کرده.