یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

دوست

1392/3/7 13:37
نویسنده : مامان الهه
394 بازدید
اشتراک گذاری

این پست به نقل از مربی زبانته مهروی من:

سر کلاس وقتی مربی زبانتون میخواسته بهتون یاد بده که بتونید در جواب what is your friend's name? اسم دوستتون رو بگین وقتی نوبت تو شده ازت پرسیده که اسم دوستت چیه؟ جواب دادی؟ دوست!! همونی که میریم پارک پیدا میکنیم؟؟؟؟؟

پی نوشت:بعد از اینکه معنی دوست رو واست توضیح داده گفتی: her name is parmis

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

مامان آناهيتا
7 خرداد 92 13:47
يعني من اولم؟؟؟؟


اولی عزیزم دست و جیغ و هورااااااا!!!!!!!1
مامان آناهيتا
7 خرداد 92 13:47
كاش الان دم دستم بودي قورتت ميدادم يسناي گلم.


رضوان مامان رادین
7 خرداد 92 19:03
خاله جون نمیگیی شیرین زبونی میکنی ممکنه بخوریمت
الهه جون ان شاا... ما جمعه میایم اراک تا جمعه آیندش هستیم...خیلی دلم واستون تنگ شده...ان شاا... همو ببینیم


چه عالی زنگ میزینم بهت حتما
مامان نیایش
7 خرداد 92 20:48
شیرین زبونم ماشالله به تو دختر ناز و باهوش و انگلیسی دان دوستت دارم


ما هم شما رو خیلییییییییییییی دوست داریم
مامان نیایش
7 خرداد 92 20:49
در گوشی


با گوش جان شنیدیم
مامان آرینا مو فرفری
8 خرداد 92 0:51
کلا شیرین زبونی یسنا جون ،چه به زبان فارسی چه انگلیسی


thank you
مامان نیایش
8 خرداد 92 8:51
سلام شیرین زبون . چه چیزهای توی ذهن بچه ها ماندگاره و ما ازش غافلیم . آفرین خوشگل خانم که یادگیری زبان رو دوست داری موفق باشی عزیزم .




مرسی گلم. ممنون که سر زدی


نمیتونم وبلاگت رو باز کنم چرا دوستم؟
مامان مهبد كوچولو
8 خرداد 92 11:00
الهي من قربونت برم خانوم گل با مزه و باهوشه من . خيلي بلايييييييييييييييييييييييي . كلي از دستت خنديدم


قابلی نداشت عجیجمممممممممممممم
مامان پارمیس
8 خرداد 92 16:31
خدااااای وحیده!!!
ای جاننننمممممممممم. فدای دختر عزیزم. چه افتخار بزرگی . خدایا تو آسمونام من الان. واییییی !!! هورااااا
چه خوش سعادتیم من و پارمیس.
الهه باورت نمیشه اگه بهت بگم که چند روز پیش یه دختر کوچولوی خوشگلو با خواهر بزرگترش دم در خونمون دیدیم. ما تو ماشین بودیم. پارمیس یه دفعه گفت یسناست. مامی این دختر یسناست. اومده با من بازی کنه. من و رضا نگاه کردیم و واقعا بی شباهت نبود. همون موقع دلم گرفت. خدای من. dear yasna, we are so happy
happy
happy
happy


اینقدر دلت مهربونه و پاک که یسنا هم شما رو از صمیم قلب دوست داره و این از برق چشماش وقتی اسمتون میاد مشخصه.. بی صبرانه منتظر دیدن شما دوست جونیا هستیم
مامی امیرین
8 خرداد 92 20:29
چه دنیایی دارن واسه خودشون این بچه ها!!!


خیلی دنیای شیرینی دارن خیلی
مامان محمدرهام جون
9 خرداد 92 0:24
ILOVE YASNA


me too
مامی کیانا
9 خرداد 92 9:44
ای جونم زبان خارجه
چه خوب حرف میزنی گلم



مرسی خاله جونم
مامان سونیا
9 خرداد 92 10:19
جیگرتو برم من که انقدر ناناز و شیرینی دوست داریم دوست عزیز


فدای شما
مامان ترنم
9 خرداد 92 10:47
خيلي شيرين زبوني مي‌كني گل دختر. خوش به حال پارميس كه همچين دوست نازنيني داره.


ماچ]
rastin
9 خرداد 92 11:48
خخخخخخ
عسیسم آفرین نفسه خاله بزرگ شدیا


متشکرم
ارغوان
9 خرداد 92 18:44
) ای جانروحیه مون عوض شد



قابلی نداشت دوستم
مامانی درسا
11 خرداد 92 3:37
ای جوووووونم ..... انگلیسی تو عشقه یسنایی ........ هر وقت مربی ازت پرسید اسم خاله ت چیه زود بیا مژگان


چه عجب خاله مژگان پدیدار شدند. خوش اومدی عزیزم بعد از مدتها
ویدا
12 خرداد 92 21:32
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
13 خرداد 92 23:35
الهی بگردم.زیباترین دنیا دنیای بچه هاست.عاشق این صداقت و پاکیشونم. یسنا جونم خیلیییییییییییییییی دوستت دارم عزیزم.
مامان یلدا و سروش
14 خرداد 92 18:21
دختر خوشگله خوش سر زبون ما چه میکنه.. ببوسش این وروجک خانوم رو


مامان نیایش
15 خرداد 92 15:38
وای چه قدر دلم براتون تنگ شده بود دیشب بین دیانا و نیروانا و نیایش جای یسنا جون هم خیلی خالی بود

ما هم دلمون براتون تنگ شده بود عزیزم.... چه عالی پس همدیگرو دیدین بالاخره خوش باشید عزیز دلم
مامان پارسا و پوریا
16 خرداد 92 0:01
من یه کتاب لاتین دارم. یسنا واسم ترجمه میکنه؟!
اینام واسه این دختر گل که اینقدر پیشرفت کرده


چشم خاله جون بفرست واست ترجمه میکنه
مامان مهبد كوچولو
18 خرداد 92 14:17
سلام به الهه جون و دخمل نازش . حسابي دلموون براتون تنگه . كجاييييييييييييييييييييييييييييييييييييييد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام بانو! اومدم در خدمت شماییم. ما هم دلمون براتون تنگ شده بود عزیزم
مامان فتانه
18 خرداد 92 14:51
وای خیلی ناز گفت
مامان فتانه
18 خرداد 92 14:51
ما اومدیم با 2تا پست جدید


چه عالی اومدم
مامان یلدا و سروش
18 خرداد 92 15:01
زندگی آرام است،

مثل آرامش یک خواب بلند.

زندگی شیرین است،

مثل شیرینی یک روز قشنگ.

زندگی رویایی است،

مثل رویای ِیکی کودک ناز.

زندگی زیبایی است،

مثل زیبایی یک غنچه ی باز.

زندگی تک تک این ساعتهاست،

زندگی چرخش این عقربه هاست،

زندگی مثل زمان در گذر است...

امیدوارم که بهار دلت همیشه شاد باشه و هیچوقت رنگ خزان نگیره عزیزم


چه متن زیبا و به موقعی ممنونم عزیزم. فر شته هات رو ببوس نازنین
سایدونه یه دونه
16 تیر 92 18:59