یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

شیرین بیانم

1392/2/17 13:48
نویسنده : مامان الهه
416 بازدید
اشتراک گذاری

یه بیضی کشیدی میگی مامان یه بنزین کشیدم الان میخوام رنگش کنم. از اونجایی که میونه ات با رنگ کردن خوب نیست و یه کم هم سرماخوردی یه کمش رو رنگ کردی میگی این بنزین خیلی بُزُگه فَداا رنگش میکنم!!

صبح از خواب بیدار شدی میگی  مامان من شیر کاکائو میخوام میگم مامان سرماخوردی واست خوب نیست میگی دیشب که هنوز نخوابیده بودم هوا black بود خودت گفتی صبح بیدار شدی شیر کاکائو بخور!!!من:خجالت

مداد قهوه ای پر رنگت رو آوردی و میگی مامان اسم این رو بذاریم سوخته!!! میگم یعنی چی؟ میگی باوان مداد سوخته داره!! (باران مداد قهوه ای سوخته داره) تو کلاست شنیده بودی و الان به هر رنگ پر رنگی میگی سوخته! قرمز سوخته! بنفش سوخته! سبز سوخته!!!خنده

بابا از سر کار برگشته و تو انگار یه بازی جدید کشف کردی میری همه گیره سر هات و تل هات و کیفت رو میاری و میگی :بابا بشین میخوام girl ات کنم !!از خود راضی و ماهرانه بابا رو girlکردیخندهمژه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

رضوان مامان رادین
17 اردیبهشت 92 14:02
ای جونم این دختر ما چقدر شیرین زبونی میکنه..عزیزممممممممممم


اول شدی هورااااا
الهام مامان آوینا
17 اردیبهشت 92 16:01
ای جاننننننننننننننننننننم با این شیرین زبونی ها... الهه جووووووووون تصویر درباره وبلاگ یسنا جووووون خیلی زیبا افتاده....
اره عزیزم این دنیا خیلی عجیب و غریبه یک لحظه بعدت هم ازش خبر نداری... واقعا خبر نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!


سلام الهام بانو خوبی؟ ممنونم ازت که همیشه بهمون سر میزنی
مامان نیایش
17 اردیبهشت 92 21:33
عزیزمی شیرین بیانم عشقم نفسم چه قدر خوشگل حرف میزنی تو یسنا جون
وای چه قدر با مزه انگلیسی صحبت میکنی
نیایش هنوزم که هنوزه به black
میگه بولَک!
وای قهوه ای سوخته رو که نگو که خیلی ناراحت میشه نیایش سوخته بذاری دنبال سر رنگ ها میگه دلم میگیییه!!!
بابا girl میکنی ؟؟؟؟؟عزیزی ما شالله

آقا من که اول نشدم ولی تو مثل همیشه اولی الهه بانو

تو همیشه اولی زهره جون.تو همه چیز... از girl کردن بابا نگو که قیافه اش دیدنی شده بود با کلی خستگی اومده بود خونه و با اون کارروبرو شده بود این سوخته هم برای ما شده حکایت...
مامان ترنم
18 اردیبهشت 92 8:02
حالا خاله اين رنگهاي سوخته تا چه حد سوختن ؟ برشته شدن يا كلن خاكستر شدن؟
اي شيطون بلا آخه اين بازيهاي جديد چيه كه مي‌كني؟ بيچاره بابا محمد.


نه خاله همون سوخته است! بوی سوختگیش تا خونه شما نیومده واقعا بیچاره بابا محمد
مامان سونیا
18 اردیبهشت 92 8:12
الهی که فدات شم الان دلم میخواست اینجا بودی من میگرفتمت میچلوندمت میخوردمت قورتت میدادم جیگر طلا شیرین زبون
وای که چه جالبه قهوهای سوخته قرمز سوخته

black بودن هوا
girl کردن بابا

ببینم شما اداهای قشنگ از کجا درمیاری آخه نمیدونی خاله قلبش با باطری کار میکنه نازدونه برگ پونه

ببخشید دیگه خاله جون ...سعی میکنم ملاحظه قلب شما رو هم بکنم girl کردن بابا که خیلی جالب بود جات خالی خاله جون
مامان مهبد كوچولو
18 اردیبهشت 92 8:58
سلام عزيز دلم . قربون بنزين كشيدنت . ما مشكل كمبود بنزينمون با بنزين تو حل ميشه خاله ؟؟؟
خب ماماني جان چرا قول الكي ( شير كاكائو ) به بچه ميدي كه لپات اون جوري سرخ بشه ‌‌‌‌
وااااااااااااي از دست اين قسمت آخر پستت كلي خنديدم دختر ِ بلا ، باباييت رو girl كردي . عزيزززززززززززززززززم قربونش برم كه اينقدر خوشگل انگليسي حرف ميزنه . بووووووووووووووس واسه يسنا و مامان گليش


سلام اگه مشکل کمبود بنزین با بنزین کشیدن یسنا حل میشد حتما کوتاهی نمیکرد.. به خدا سرماخورده بود و گفتم نخوره بهتره واسه همین شرمنده اش شدم... نمیدونی چقدر هم ماهرانه girlکرده اگه میشد عکس میذاشتم و میدیدین عالی میشد
مامان آناهيتا
18 اردیبهشت 92 11:31
اي جوووووووووووونم. قربونت برم girl زيباي من. قربونت برم چشم black من. قربونت برم. آخرش خودم قورتت ميدم شانس بياري نبينمت.عاشقتم


فدات
مامان طنین
18 اردیبهشت 92 14:22
سلام من تو جشنواره اتلیه پاپا شرکت کردم لطفا به ادرس زیر برین و به طنین طباطبایی رای بدید. من به رای شما نیاز دارم http://pix.papastudio.ir/Festival.aspx?fid=2
مامان کوروش
18 اردیبهشت 92 14:24
سلام عزیزم خوبی ممنون که پیشمون اومدی و خوشحالم که یک همشهری دیگه پیدا شد حتما عزیزم منم با افتخار لینکت کردم یسنا جونم رو ببوس


خوشحال شدم که شما رو پیدا کردم ممنون
مامان آمیتیس
19 اردیبهشت 92 7:36
سلام عزيزم خيلي از آشنايي با شما خوشحال شدم و با افتخار شما رولينك ميكنم واي كه نازگلي داريد ماشالا مامانش اسپند براش دود كنيد مي بوسمش


سلام خوشحال شدم که دوستیم رو قبول کردین .
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
19 اردیبهشت 92 17:20
سلام گلم
ایییییییییییییییییییی جاااااااااااااااانم یسنا ی شیرین زبون فداااااات که چه ماهی با اون خوشمزگیهات کلی از حرف زدنات لذت بردم
راستی وبلاگ ما یک ساله شد


سلام ناهید جان.. مبارک باشه یک سالگی وبلاگت عزیزم... اومدم پیشت
مامان یلدا و سروش
20 اردیبهشت 92 13:18
سلام خانومی. بنابه دلایلی مجبور به جابجایی نتی شدیم. خوشحال میشم این خونه مجازیمون ور هم بلینکید


چشم هرجا باشید فرقثی نمیکنه چون از طرفدارای پر . پا قرصتم
مامی امیرین
20 اردیبهشت 92 22:05
چه دلچسب این حرف زدن بی سر و نهشون و خنده دارشون.
مداد سوخته...


فقط کافیه جلوش بخندی در نظر خودش خیلی هم پر معناست...
مامان پارسا و پوریا
20 اردیبهشت 92 23:53
خیلیییییی بامزه بود. حالا فکر کن کلمات بیشتر یاد بگیره چی میشه؟!


واقعا!!!
ارین و مامانش
21 اردیبهشت 92 9:41
*;%”*
*%;;%”*
*;%*;%”*.
*;*;%;*%*,
)i(
( )



ممنون
مامان نیایش
21 اردیبهشت 92 12:10
سلام الهه جون اسپند که هر روز یادت نمی ره .[

سلام عزیزم ممنونم ازت.
منا مامان یسنا
21 اردیبهشت 92 16:35
عزیزدلم لذت بردم از شیرین زبونیات .



مامان پارمیس
21 اردیبهشت 92 17:44
ای جوووونم. فدای این اینگلیش پرسن. هوا بلک شده رو عشقه. از آقا محمد وقتی گرل شده عکس گرفتی؟ واسه نمایش پیش ابوریحانیا خوبه . هزار ماشالا به این دختر باهوش. الهه واسش اسپند دود کن


ممنون. وای وحیده جون اصلا اون موقع به عکس فکر نمیکردم از بس خندیدم...
مامان نیایش
21 اردیبهشت 92 18:54
مامي كيانا
22 اردیبهشت 92 10:02
واي كه چه مزه اي ميريزي قربون لغات انگليسيت برم كه چقدر جالب ازشون استفاده ميكني
راستي ما آپيم


قربونت. اومدم
مامان نیروانا
22 اردیبهشت 92 11:33
حظ کردم به این بیان شیرین دخترک نازمون. اون آخریه الحق که خیلی لطیف بود و کلی خندوندم. قربون اون اسم گذاری سوخته سوخته ت بشم من. سوخته ی توام خوشگلم

کجاشو دیدی تازه!! دخترکم کاملا فمینیسته!!!! ولی من هیچ کاره ام به خدا ما که جزغاله شدیم دیگه لفت!!!!
مامان دینا جون
24 اردیبهشت 92 23:20
سلام .واقعا دلبر شده یسنا خانم خیلی دلم میخواد بدونم بابا رو چه جوری girlکرده


کاملا ماهرانه خاله جون فقط مامانم نمیدونم چرا یادش رفت عکس بگیره