یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

به بهونه تولد تو... دوستیهای جاودانه

1391/12/6 23:55
نویسنده : مامان الهه
636 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره خاله وحیده یه بار دیگه بهمون ثابت کرد که دلها خیلی بیشتر از اینا میتونن به هم نزدیک باشن. چقدر قشنگ از اون لحظه ها واسم نوشتی وحیده جان. یادته چقدر ناز کرد تا چشممون رو به جمال خودش روشن کرد. یادمه که قبل از هرچیزی که به محمد بگم گفتم یادت نره مسیج بزنی .. یادش به خیر...

یسنای من خاله وحیده به مناسب 3 ساله شدنش تو خونه پرنسس نازش واسمون یه پست قشنگ با قلم پر مهرش نوشته و خیلی شرمندمون کرد.

جشن تو جشن تولد تموم خوبیهاست

سپاس دوست نازنین که  یاور همیشه مومنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شهرزاد مامان حسین
7 اسفند 91 0:02
خدا این دوستی های زیبا و شیرین رو حفظ کنه.
موطن آدمی در قلب کسانی است که دوستش دارند.


چقدر قشنگ گفتی. حق مطلب رو ادا کردی
مامان آراد(خاطره)
7 اسفند 91 0:37
بفرمایین خصوصی
مامان آناهيتا
7 اسفند 91 7:43
واي خداي من، چه دير اومدم براي تبريك. من و ببخش يسناي نازم و الهه مهربون.


اتفاقا به موقع اومدی زینب جان
مامان آناهيتا
7 اسفند 91 7:45
يسناي عزيزم،

قربونت برم من با اون چهره معصوم و عزيزت. من و آناهيتا تولدت رو تبريك مي گيم و برات بهترين و شادترين روزها رو زير سايه پدر و مادر و در پناه خداوند آرزو داريم. عاشقتم دختر زمستاني من.


فدای تو که حسابی شرمنده ام کردی نازنین. دوستتون داریم
مامان آناهيتا
7 اسفند 91 8:16
تقديم به يسناي عزيزم:http://anahita89.blogfa.com/post/127


ممنونم ازت الهه آب
مامان هامان
7 اسفند 91 8:41
یسنای عزیزم بودنت مبارک بهترینهارو برات آرزومندم ای بهترین


ممنون نازنین
مامان مهبد كوچولو
7 اسفند 91 10:29
جشن تو جشن نولد تموم خوبي هاست تولدت مبارك تولدت مبارك .


ممنونم ازت
مامان آبتین
13 اسفند 91 2:13
گلی از باغ بهشت شکوفا شد و من اگرچه دیر رسیدم تا طنین مهربان رویشش را در نخستین روز تبریک بگویم اما کلمات قاصرم را آورده ام کوله بار کوله بار عشقم را تقدیمش کنم

و بگویمش تولد مبارک عزیز...زیستنت از سرشوق و امید !


ممنونم ازت مهربون با تبریک زیبات