یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

چند قدم مونده به لحظه عاشقی

1391/12/5 11:30
نویسنده : مامان الهه
687 بازدید
اشتراک گذاری

امسال دلم میخواست که تولدت حسابی بهت خوش بگذره و خاطره بشه واست. مثل تولد پارسال که هر وقت عکساش رو میبینی برق شادی رو تو چشمات میبینم. ولی خوب امسال با  سال قبل یه فرق شیرینی داره و اون هم عروسی خاله نداست که قراره 26 اسفند برگزار بشه و الان با اینکه اراکم ولی تمام فکرم پیش اون قضیه است و درگیریها و کارهای شیرینش. امسال تصمیم گرفتم یه تولد کوچولوی غافلگیرانه واست بگیرم. پنج شنبه شب که مهمونی دوره ای قرار بود خونه ما برگزار بشه و مادر و عموها و عمه زهرا خونمون دعوت بودن با بابا واست یه تولد زودهنگام گرفتیم. کادوها و کیکت رو به خاطر اینکه من سرگرم درست کردن غذا و آماده کردن خونه بودم بابا واست گرفت. میخواستم عافلگیرت کنم عزیز دلم . به مهمونهامون هم خبر نداده بودیم که به زحمت نندازیمشون. خلاصه بعد از شام صدات کردیم و اومدی نشستی و بی خبر از همه جا کیکت رو با شمعای روشن واست آوردیم و همه برات دست زدن وای نمیدونی چقدر تعجب کرده بودی میگفتی وای تولدم!!!! خیلی خوشحال شده بودی .دیگه به حرف مامان نیایش ایمان اوردم اون لحظه که بهم گفته بود:اون چیزی که مهمه فقط عشقه این که از توی هر چیزی اون عشقی که لازمه به بچه منتقل بشه رو پیدا کنی
اون جشن تولد هم یه بهانه است
یه بهانه که به تناسب موقعیت و شرایطی که خوده آدم داره و راحته دنبالش میگرده که بگه چه عشقی میکنه ازاومدن یه روز خاص که براش همه چیزه.. برق شادی رو توی چشمات میدیدم و از دیدنش عشق میکردم. هرچند این تولد تنها تولدت نخواهد بود ولی خیلی خوشحال شدم که تونستم اینجوری غافلگیرت کنم و شادت کنم. 

 

 

عکسهات همه خونوادگین و نمیشه اینجا واست بذارم ولی همش رو تو آرشیو واست نگه میدارم . راستی کادوی بابا رو بیشتر دوست داشتی چون واست شخصیتهای کارتون دورا رو گرفته بودعینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان متین
5 اسفند 91 12:45
عجب غافلگیری باحالی مامانی دستت درد نکنه .خوشبحالت یسنا جون با این مامان عاشق.
راستی تولدت مبارک .ایشالله 120 ساله شی عزیزم و همیشهد سرحالو شاد باشی.چه بابای عالیی.
عشق واقعی یعنی همین.صادقانه و خالصانه.


قربون تو که با این همه کاری که با اومدن مهبد جونی ریخته سرت باز هم به من لطف داری و همیشه بهمون سر میزنی نازنین..بابا محمد که همیشه همراهم بوده اگه اون نبود اصلا نمیشد. خدا همیشه بهش قوت بده. همین بیشتر از دستم برنمیومد دیگه
مامان نیروانا
5 اسفند 91 14:11
عزیزم الهه جون، تو نه تنها یسنا رو که ما رو هم غافلگیر کردی بانو!!!
تولد یگانه یسنات مبارک باشه عزیزم.

خوشا به سعادتش که همچین مامان و بابایی داره و خوشا به سعادت شما که همچین دردونه ی یکتایی دارین.
خدا همه تون رو محکم توی دستای خودش نگه داره عزیزم.
راستی عکس یسنا رو هم دیدم که برام فرستادی، عالی بود، حظ کردم از تیپ و ژستش. من به شیوه ی مهر تو نمیتونم پاسخ معرفتت رو بدم بانو، فقط امیدوارم همه ی الطافی که همیشه همه جوره به ما ارزانی میداری خدای بزرگ به یاری کائنات، صدچندان بهت هدیه کنه.
دوسِتون داریم


فدات عزیزم. تنها کاری بود که از دستم برمیومد تو این ساعتهای شلوغی.. عکسها رو هم به زودی تو وبلاگش میذارم ولی نتونستم تا اون موقع صبر کنم و واست فرستادم . تو که خودت آموزگار مهربونی هستی و لطف و صفا من فقط درس پس میدم بانو. ببخش اگه شوکه شدی و بی خبر پست تولد رفتم
مامان نیروانا
5 اسفند 91 14:14
به خدا شوکه شدم الهه، فدای یسنای سه ساله م بشم من!!!!! چه معصومه خداااااا
توی دستای خودت محکم نگهش دار.


ببخش دیگه بانو!! ممنون از دعای قشنگت
مامان آناهیدمهربون
5 اسفند 91 14:54
دست مامانی درد نکنه چه ایده ای. چه عشقی..
تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککک


قربونت برم... مرسی از این همه لطف
رضوان مامان رادین
5 اسفند 91 15:30
وایییییییی چه عالی چقدر یسنا جون ذوق کرده .فداش بشم که عینو فرشته ها شده ...تولدت بازم خیلییییییییییی مبارک شیطون بلای من...
الهه جون عکس کادوهای تولد جیگرطلا را لطفا بذارید


فدات عزیزم چشم به زودی زود یه پست واسه کادوهاش میذارم رضوان جون راستی اگه اراکین یه قرار بذار دوباره ببینمت دلم واست تنگ شده
amirjackie
5 اسفند 91 21:32
بنده خدا عموش یک ماه تو فکر بود که واسه یسنا خانوم گیتار بخره
کم مونده بود عموش هم دپرس بشه
ولی واسش میخرم.


شما همینطوری برای یسنا عزیز هستی عمو امیر دیگه اگه گیتار بخری که مقام اولی از آن خودت میشه
مامان نیایش
5 اسفند 91 23:01
سلام عزیز دلم امروز خونه نبودم ولی چه قدر دلم اینجا بود همش میگفتم با خودم خدایا تولد یسنام 6 ام بود یا نه شایدم 7 ام اسفند بود ولی نبودم که زودتر بیام عزیزم ببخشید..............
خیلی عالی بود کاری که کردی غافلگیریتون حرف نداشت الهه جونم واقعا بهت تبریک میگم با این عشقی که به یسنا دادی انگار دنیا رو بهش دادی مگه نه خیلی قشنگ بود خیلی ذوق کردم از دیدنش وای خدا ببینش چه قدر خانوم شده یسنای سه ساله تولدت مبارک عزیز دلم هدیه من هم برات یه دنیا عشقههمین دو تا دونه عکس هم غنیمت بود که تونستیم ببینیمت عسلم چه قدر خوشحالم براتون الهه جون روزهای شیرینی در پیشه ان شاالله

فدای تو که همه جوره مهرت بهم میرسه. بضاعتم در همین حد بود دیگه...هدیه ات بهترین هدیه است زهره جونم. دلم میخواست همین الان همینجا کنار نشسته بودی و باهات حرف میزدم...خیلی ماهی به خدا
مامان نیایش
5 اسفند 91 23:03
حالا دقیقا چند قدم مونده به لحظه ی عاشقی؟آخه هیچ جا نگفتی این عسل این عشق ، این نور دقیقا چه ساعتی توی چه روزی دنیاتون رو دگرگون کرده قربونش برم من


قربونت برم یسنا روز هفتم اسفند ساعت 15:15 به دنیا اومد و زندگیم رو رنگ و بو داد
مامان نیایش
5 اسفند 91 23:08
همه لحظه هاتون پر از عشق سرشار از مهر یسنای نازم تو که خودت نماد جشن و مهری ایشالا همیشه در حال جشن و شادی باشید و البته غافلگیری
میبوسمت
براتون آرزوی بهترین ها رو دارم


ممنونم ازت بانوی مهربونی که حرفات شد آویزه گوشم..اگه حرفات نبود... فدات
مامان یلدا و سروش
6 اسفند 91 0:10
پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم. انشاالله 120 سال زندگی شاد و آرومی رو کنار مامان بابای دوستداشتنی داشته باشه.
کادوی قشنگت هم مبارک. یلدا هم مثل تو عاشق دوراست


ممنونم از تو بانوی هنرمند.
مامان ترنم
6 اسفند 91 7:36
امروز يكي از با شکوهترین روزهاي خداست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد

و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد

به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی

تولدت مبارک


راستي كيكت هم خيلي خوشمزه بود عزيزم.ممنون.


قربون مهربونیت لیلا جان. این همه مهر رو نمیتونم پاسخگو باشم به خدا. کیک هم نوش جونت
مامان آندیا
6 اسفند 91 9:02
تولدت مبارک عزیزم جالب بود غافلگیر شدم ایشالا 120 ساله شی جیگرم


مرسی


مامان نیایش
6 اسفند 91 9:14
الهه جونم قربونت برم من که اینقدر مهربونی
وای خدا جیگرشو !
چه قدر نازه ...
چه قدر لباسش بهش میاد عسل شده حسابی
الان عکسش جلو چشممه هی به عکسه نیگا میکنم هی بارت مینویسم قربونت برم من براش و ان یکاد هم خوندم ها نگران نباش
ممنونم که برام عکسش رو فرستادی بانو خیلی خوشحال شدم دیدمش می بوسمتون عزیزای دل


فدات عزیزم دلم نیومد تا وقتی بذارم تو وبلاگ نبینیش. ان یکاد خوندن رو عشق است.
مامان نیایش
6 اسفند 91 9:19
وای خدا
هنوزم که عکس هست
من فکرکردم یه دونه است
عززززززززززززیزززززززززززززززم
خیلی قشنگه ما شاالله
کی بردیش همین تازگی ها بوده نه؟
خیلی قشنگ شده مبارکش باشه این سه سالگیه زیبا و برای شما هم مبارک باشه این قدم های نو به نو
چه اسفند ها دود کردیم برای آمدنت ای گل اردیبهشتی!
....
دوستتون دارم هوار تااااااااا

ذوق کردنت رو عشق است زهره جونم.. واسه تولد 3 سالگیش بردمش حدود 3 هفته پیش. پس خوب شده آره؟
مامان سونیا
6 اسفند 91 10:33
کارت عالی بود الهه جون انشاالله همیشه پایدار باشی و بتونی برق شادی رو درچشمان زیبای یسناجون نظاره گر باشی



فدات مامان سونیای عزیزم. مرسی که بهمون همیشه سر میزنی
مامان سونیا
6 اسفند 91 10:46
.,,,,,,,,,,,,,,,,*,,,,,*,,,,,*
,,,,,,,,,,,,,,,,,’0,,,,”0,,,,”0
,,,,,,,,,,,,,,, _||___||___||_
,,,,,,,,,,,’*,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,},*
,,,,,,,,,, 0,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/},’0
,,,,,,,,,_||_{_________”___}_||_
,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/}
,,,,,,,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/}
,,,,,,,,{_____________”_________}




مرسیییییییییییییییی
مامان فتانه
6 اسفند 91 11:35
تولدت مبارررررررررررک


مرسی گلم
مهرنوش مامان مهزیار
6 اسفند 91 11:36
مبارک باشه عزیزم. بسلامتی و دل خوش


ممنون
مامان پارسا و پوریا
6 اسفند 91 15:12
یسنای عزیزم تولدت مبارک
انشاله تولد صد سالگیت دخمل خوشگل.
مامان الهه جون مهربون خسته نباشی


مرسی عزیزم لطف کردی دوست جدید من
مامان محمدرهام جون
6 اسفند 91 18:09
به به چه عالی که سورپرایز شده دخمل گلمون
تولدت مبارک فرشته ناز الهی 120ساله شی وهمیشه شاد وخندون باشی


ممنونم
مامان پارمیس
6 اسفند 91 22:11
فدای پرنسس ساله. قربون روی ماهش. آفرین به این مامان بابای مهربون که خانوم کوچولورو سورپرایز کردن. بهترین کارو کردین. حتما خودش هم خیلی خوشحال بود. ماشالا دست به سینه تو عکس نشستنشو عشق است. خدایا !!! یسنای من3 ساله شد!! ماشالا


جای شما کنار ما خیلی خالی بود آخ اگه بودین چه جشن تولدی میشد.مرسی از محبتت عزیزم
مامان پارمیس
6 اسفند 91 23:20
یه سری به ما بزن الهه ی ناز


چشم اومدم بانو
مامان یسنا گلی
7 اسفند 91 0:09
یسنا جونم تولدت مبارک.واست بهترین ها را آرزو میکنم.امیدوارم سالهای سال در کنار مامان و بابای مهربونت شاد و سلامت باشی عزیزم.
دوستت دارم قشنگ خاله


عزیزممممممممممممممم. نمیدونی چقدر نگرانت بودم کجا بودی تاحالا... از مهر تا اسفند میدونی چندماه گذشته؟؟؟ مرسی که تولد یسنای من یادت بود و اومدی بهمون سر زدی دوستتون داریم زیاد الهی که خوشتون بیاد
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
7 اسفند 91 0:31
یسنای عزیزم تولدت مبارکککککککککککک.امیدوارم سالیان سال زیر سایه خداوند متعال و عشق بابا محمد و مامان الهه زندگی خوب وخوشی داشته باشید .
الهه جون خیلی کار جالبی کردی.حتما همیشه یادش میمونه و میتونی خوشحالی رو از چشمای معصومش ببینی.


فدات عزیزم
مامان نسترن
7 اسفند 91 0:51
پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم. الهی همیشه سالم وسلامت باشی


مرسی عزیزم
مامان آرین
9 اسفند 91 20:01
عزیزم یسنا جون چقدر خوشگل شدی .گلم بازم تولدت مباااااااااااارک ودست مامان وبابا ی مهربونت درد نکنه .الهه جون خیلی قشنگ دختر گلت رو غافلگیر کردی .