یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

اول اسفند... دوست داشتن فاصله ها رو کم میکنه

1391/12/1 15:09
نویسنده : مامان الهه
544 بازدید
اشتراک گذاری

نیازی نیست که برای شاد کردن دل یه دوست کنارش باشی و تو چشماش نگاه کنی و بگی من به یادتم و کنارتم.

 

 

همیشه لازم نیست که بودن یه دوست رو از رودررو بودن باهاش حس کنی...

 

 

چقدر حس قشنگیه وقتی میفهمی تنها نیستی و یکی از فرسنگها فاصله به یادته و برات بهترین ها رو آرزو میکنه و توی روزی که فکر میکنی شاید فقط خودت داری بهش فکر میکنی،بهت بگه که خوشحاله از اومدن این روز...

 

 

تمام حس زیبای دوست داشتن و دوست داشته شدن رو میشه از پشت یه تماس تلفنی و با صدای شاد و پر انرژی یه دوست مهربون حس کرد.

 

 

یسنای من خاله وحیده مهربون به قدری امروز منو خوشحال کرد که همون لحظه پشت تلفن اشک تو چشمام حلقه زد. نمیدونی وقتی فهمیدم که یکی مثل خودم از اومدن ماه اسفند خوشحال و شاده. که براش اسفند ماه تولد تو، معنا و مفهوم خاصی داره.

 

 

وحیده مهربونم برات بهترین ها رو آرزو دارم که عشق و دوست داشتنت و توجه ات،بی منت و بی چشمداشته مثل زمین ...پاک و پر انرژی بانوی مهربونی !بانوی نیلوفر و خاک!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان پارمیس
1 اسفند 91 15:14
فدای مهربونیات الهه ی ناز. با حضور یسنا اسفند برام یه رنگ و بوی دیگه داره. چند ماهه که منتظر اومدن اسفند زیبام. من عشق رو از تو یاد گرفتم آموزگار مهربونی.
پیشاپیش تولد شاهزاده خانوم مبارک.


قربون محبتت. شکسته نفسی میکنی نازنین.
قالب و تقویم کودکانه
1 اسفند 91 16:03
سلام گلم اگر مایل بودی با عکس کوچولوت تقویم داشته باشی یه سر به وبلاگم بزن و نمونه کارامو ببین من خودم طراحی می کنم و از تقویم های اماده استفاده نمی کنم با هر تم و تصویر دلخواهی هم که بخواهی تقویم درست می کنم http://baby-graphic.blogfa.com
مامان آراد(خاطره)
1 اسفند 91 16:04
واییییییییییییی فقط 6 روزه دیگه مونده به تولدت عزیز خاله
پیشاپیش تولدت مبارکککککککککککککککک
بی صبرانه منتظر عکسای تولدتم ناناز


وای خاطره جون اصلا باورم نمیشه که تولدش همین روزهاست.. چقدر زود میگذره
مامان پارسا و پوریا
1 اسفند 91 16:35
سلام الهه جون.من اراکیم.خوشحال میشم تبادل لینک کنیم و با هم بیشتر آشنا بشیم.


چقدر خوب. با کمال میل لینکتون میکنم عزیزم
جشنواره بزرگ تولید صداهای صوتی
1 اسفند 91 16:41
دوست بزرگوار الهه عزیز برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید. از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
مامان نسترن
1 اسفند 91 17:19
خانومی روز تولدته اسفند. اما به هرحال خوب وشاد باشی همیشه


خاله جون فقط یک هفته دیگه مونده به تولدم
مامان پریسا
1 اسفند 91 17:38
عزیز دلم تولدت نزدیکه

دختر اسفندی.تولدت مبارک باشه

پس مثل من اسفندی این یسنا جون.


به به!! میگم چقدر فرشته سانی مامان پریسا جون. به خاطر اسفندی بودنته
رضوان مامان رادین
1 اسفند 91 19:21
یسنا جونم عزیزم.پیشاپیش تولدت مبارککککککککککککککککک.....


مرسی خاله جون یک ماه دیگه هم تولد گل پسر ناز شماست که.
مامان ترنم
2 اسفند 91 8:29
سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که ، در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم

تولدت مبارک عزيزم.




مرسی لیلا جونم. مرسی بابت این جمله قشنگت و شرمنده به خاطر دیشب
مامان فتانه
2 اسفند 91 13:00
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´


چشم اومدم
مامان مهبد كوچولو
2 اسفند 91 14:13
الهي من قربون دختر نازنازي بشم كه فقط 6 روز ديگه تا تولدش مونده . ما هم دعوتيم واسه جشن تولد مگه نه ؟


قربونت برم عزیز دلم... شما هم دعوتید
مامی امیرین
2 اسفند 91 14:42
این دوستیهای بینظیر که موندن و تو این محیط برامون رقم زده...
تولدت پیشاپیش مبارک گل دختر.


این دوستیها رو پاس میدارم و از نه دل مواظبشونم
مامان سونیا
2 اسفند 91 15:27
عزیزم ممنون که به یادمون هستید
یسنا خانم پیشاپیش تولدت مبارک عزیز دلم


فدات عزیزم من همیشه خاطره ها و شیرین زبونیهای سونیا جون رو دنبال میکردم و اصلا از این قضایا خبر نداشتم و نمیدونم چه اتفاقی افتاده ولی حیف شد وبلاگ سونیا با اون همه بازدید کننده. به هر حال امیدوارم هر جا که هستی خوشحال باشی ببوس روی ماه دخترت رو. به این آدرس جدیدت دیگه بهت سر میزنم
مامان پارمیس
2 اسفند 91 16:33
الهه به خدا خیلی شرمندم کردی. من در برابر دریای مهر تو هیچم. خدایا، هروقت پستتو میبینم هم خیلی خوشحال میشم و هم متشکر از محبت زیادت.
بسیار زیبا نوشتی . دست مریزاد. هزار آفرین به این قلم زیبا و دلنشین.


همه اش رو از دل مهربون تو دارم اون همه انرژی مثبتی که همیشه ازت میگیرم. ببوس روی ماه دخترت رو که دلم براش یه ذره شده
مامان نیایش
2 اسفند 91 20:49
سلام الهه عزیزم وای که چه قدر مشتاقم برای تولد این دختر نازم انگار نیایشم داره دوباره سه ساله میشه عزیزم حس قشنگت رو درک میکنم براتون آرزوی سلامتی و شادی دارم یسنای گلم رو ببوس تولدش هزاران بار مبارک باشه عزیز دلمه
چه اسفند ها دود کردیم برای آمدنت و تو آمدی عزیز دل در اسفندی که برایمان بوی بهار آورد تولدت مبارک


وای خیلی هیجان دارم عزیزم میدونم که حس منو داشتی و تجربه اش کردی ولی خیلی ناراحتم که نمیتونم جشن خوبی براش بگیرم نمیدونم اصلا اینطوری فایده نداره صبر کن الان اس میدم بهت
شهرزاد مامان حسین
2 اسفند 91 21:28
چقدر زیباست اینطوری در کنار هم باشیم حتی اگه دوریم


خیلی خیلی زیباست.
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
3 اسفند 91 0:43
آخی عزیزم 5 روز دیگه تولد جیگر طلامونه.پیشاپیش تولدت مبارک دختر گلم.
الهه جون من خیلی اسفند رو دوست دارم اول این ماه تولد مامانمه به خاطر همین یه حس خوبی نسبت به این ماه دارم.


تولد مامان گلت مبارک الهه جون. مرسی از تبریکت عزیزم
مامان کوثری
3 اسفند 91 9:13
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
مامان پریسا
5 اسفند 91 10:20
ممنون عزیزم.