یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

فَگَط پرسپولیس

1391/11/7 15:44
نویسنده : مامان الهه
528 بازدید
اشتراک گذاری

راستش میخواستم تو این پست واست از این بنویسم که چقدر خوشحالم که یک ماه دیگه تا تولدت نداریم و اینکه چقدر خوشحالم از بودنت از داشتنت. اینکه چقدر دلت میخواد تولدت باشه و واست شمع و کیک و کادو بگیریم و واست شعر تولد بخونیم. تو برقصی و ناز کنی و خلاصه اون روز بیشتر از هر روز دیگه روز تو باشه. ولی شیرین کارایهای دیروزت خیلی جالب بود گفتم تا بیات نشده واست بنویسم.

دیروز که مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال بود و تو هم به یمن وجود بابای فوتبالی با تمام فوت و فن های دیدن یه بازی فوتبال آشنایی داری. کجاها باید بگی اوووه یا وایییییی. خلاصه دیدن این بازی فوتبال بی مزه پرسپولیس و استقلال که نهایت بی انگیزه گی بازیکنان فوتبال دو تیم رو میرسوند باعث شد که یه عصر  قشنگ رو کنار تو و بقیه فوتبال دوست های فامیل بگذرونیم. همه خونه عمو رحیم بابا جمع شدن و همگی هم به جز بابا و من نیشخند استقلالی دو آتیشه. فقط  یک بار بهت گفتم برو بگو پرسپولیس.. ولی همون یکبار کافی بود که یک تنه همه استقلالی های دو آتیشه جمع رو مات خودت بکنی. با تمام نیرویی که تو صدات بود پرسپولیس رو تشویق میکردی و بالا و پایین میپریدی و با اینکه هیچ وقت تو خونه حرفی نبود از تیم فوتبال ایرانی ، ولی هر چی بهت میگفتن که بگو استقلال تو فقط میگفتی پِسپولیس و بس...هی میگفتن بگو فقط آبی!! ولی تو میگفتی فگَط گِمِززبان اون بازی اینقدر بی هیجان و بی مزه بود که بعد از یه ربع دیگه میل به دیدن نداشتی. ولی شیرین کاریای تو باعث شد که تا آخر فوتبال همه بشینن پای تلویزیون و تخمه بشکنن و میوه بخورن و به کارهای تو بخندن و شاد باشن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان کوثری
7 بهمن 91 16:24
http://temparti.blogfa.com/ اگر واسه روز عشق میخواهید کارت و یا تقویم و یا... داشته باشید اگر واسه تقویم 92 دنبال فریم زیبا میگردین برای انواع جشن هاتون دنبال تم هستین سری به وبلاگ ما بزنید امیدوارم مورد پسندشما واقع بشه انواع تم ها ی جشن ، فریم های عاشقانه و کودکانه ، تقویم های کودکانه و خانوادگی و عشقولانه
مامان دینا جون
7 بهمن 91 22:14
سلام از دست این بزرگترهامنم میگم فگط گرمز


شهره مامان مینو
7 بهمن 91 22:51
امیررضا
7 بهمن 91 23:07
آخه حالا این همه تیم اااااااااددددددددد باید طرفدار پرسپولیس باشه؟ بدون هیچ اما و اگر فقط استقلال


ای جانمممممممممممممم به امیر رضا!!! خاله جون قربونت برم البته بدون هیچ اما و اگر فقط سپاهان ولی تو بازی دربی فقط پرسپولیس
مامان مهبد كوچولو
8 بهمن 91 8:49
آفريي بر تو عزيز دل خاله كه اينقدر نازنازي هستي و بلا . راست ميگي بازي خيلي مسخره بود . ديدن گرماي وجود يسنا توي اون لحظات يخي بازي چه حالي ميداده !!! پس كلي تنها تنها كيف كرديد ؟؟ راستي جشن تولد رو كجا ميگيريد اراك يا اصفهان ؟؟ قربون گمز گفتنت نازنازي . اينقدر دندونام رو فشار دادم و نوشتم كه احساس ميكنم كند شدن


قربون گرمی صدای تو. ای جان ببخش اگه دندونات درد گرفتن... ما هر سال دوتا جشت تولد داریم ولی امسال رو نمیدونم... به هر حال اگه تولد اراک بود که شما از حالا دعوتین بدون وجوی شما که تولدمون صفایی نداره
مامی امیرین
8 بهمن 91 10:41
پس سینا جونم مثل ما گمزه...
میومدی خونه ما خاله جون...


خاله من یسنا ام ...
مامان پارمیس
8 بهمن 91 19:09
فدای تو بشم عزیزم. این بابا محمد تو او هم پرسپولیسی کرد. قربونت که یه تنه همه رو کردی تو قوطی
چه کیفی کردن حضار !!! حالا که شد به عشق یسنا جونی فگط گمز


قربونت وحیده جان که از دیروز تا حالا دلم برای پرنسس نازت تنگ شده با اون قصه خوندنش دل منو برده
اميررضا
8 بهمن 91 21:41
اون كه صد در صد
مامان نیایش
9 بهمن 91 12:25
من که میگم فگط یسنا جون خودم که اینقدر شیرینه نه گمز نه آبی فگط یسنای سرخ آبی دوستت دارم قشنگم اینم یه بهانه برای شاد بودنه دیگه


فدای تو. آره عزیزم تموم این حرفا بهانه است. بهانه های عاشقانه است...
مامان نیایش
9 بهمن 91 12:25
عزیزم راستی تولدت پیشاپیش مبارک وای چیزی نمونده که سه ساله بشی سه سالگی خیلی حس خوبی داره


مرسی گلم. حس خوبیه که دخترت بزرگ میشه نه؟ کاش بتونم امسال یه جشن خوب برای شاد بودنش بگیرم
مامان نیایش
9 بهمن 91 12:26
عزیزم راستی امتحانت چی شد هنوز کنکور نشده موفق باشی گلم


نه زهره جون هنوز یک هفته ای مونده
مامان نیایش
9 بهمن 91 13:16
سلام الهه جون الان باید سخت مشغول درس خوندن باشی . این فوتبال بی مزه که دیدن نداشت . هر چند من اصلا فوتبالی نیستم . این عکس درباره وبلاگ یسنا جون منو کشته فدای اون خنده قشنگت خاله


نگو زهره جون که بدجوری موندم توش... اصلا وقت نمیکنم.مرسی از نگاهت.
مامان سونیا
9 بهمن 91 17:59
ای جونم به این فوتبال دوست کوچولو تشویق کردنتم ناناس اخه یسنا جونی


رضوان مامان رادین
9 بهمن 91 22:49
جیگرتووووووووووووووو
یسنا خاله جون فکط پرسپولیس


بابا پرسپولیسی
رضوان مامان رادین
9 بهمن 91 22:49
الهه جونم من شما رو به یک بازی وبلاگی دعوت کردم...
لطفا ی سر به وبلاگم بزن


حتما عزیزم اومدم
مامانی درسا
11 بهمن 91 2:53
ای وای ما که استقلالی ایم ....... اشکالی نداره یسنا گلی گمز باشی آبی باشی عزیز مایی ......


قرمز و آبی نداره که مژگان جون اصل خوش بودنه نه؟
مامان نیروانا
11 بهمن 91 11:08
فدای اون ژست فوتبالیستیت بشم من خاله! هوادار! فَن! پرسپولیسی محبوب! قرمزته بابا! بیا بشین وَرِ دل بابا حامد و نیروانا همرنگ قشنگ ما! اصلاً تصور هوراچی بازیای تو نازنینم خیلی صفا داره، حتی اگه آبی باشی، تماشاچی باید فهیم باشه که خدا رو شکر اون استقلالیایی که مامان الهه گفت روسفید از آب دراومدن. میبوسمت شنل گِمزی من!
پیش پیش تولدت مبارک عزیزدلم. چه التهابی داری الهه! خدا قوت !


سلام فریبا جان! بابا پس واجب شد بازی بعدی رو با هم بشینیم دور هم و فوتبال بی مزه های سرخابی رو با هم ببینیم و کیف کنیم. میدونی دلم داره تاپ تاپ میزنه واسه تولدش نمیدونم میتونم امسال واسش جشن بگیرم یا نه دعا کن واسم
مامان آراد(خاطره)
11 بهمن 91 16:53
جون دلم..
پیشاپیش تولدت مبارک..منتظر عکسای تولدتیم گلم...
قربون اون ژست فوتبالیستیت ...بوسسسسس


مرسی عزیزم...
مامان یگانه
11 بهمن 91 18:36
عزیزم انشاا.. همیشه همه شاد باشن
مامان نیایش
11 بهمن 91 19:17
عزیزم داشتم کم کم نگران میشدم ممنون اومدی عزیزم ایشالا که موفق باشی گفتم حتما درگیر درس ها هستی ولی فکر کنم بیشتر درگیر عروسی شدی به هر حال هر کجا هستی و مشغول هر کاری خوش باشی و موفق یسنام رو ببوس حسابی


سلام زهره جونم ای بابا این کار خونه که اجازه نمیده سر بچرخونم. هنوز واسه عروسی هیچ کاری نکردم. سرم به یسنا و کاراش و درس و کتاب بنده.. تموم بشه از خجالتت در میام به خدا
مامان آناهیدمهربون
11 بهمن 91 23:10
سلام الهه عزیز..من همشهریتون هستم.آنایی من 17/5/91 دنیا اومده.خیلی از یسناجونم کوچیکتره.....از آشناییتون خوشبختم


خوش اومدی به جمع نی نی وبلاگیها
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
15 بهمن 91 23:32
من که قرمز و آبی برام فرقی نداره خاله جون هر کدومو شما دوست داری منم همونو می پسندم. (یکی دیگه به جمع پرسپولیسیا اضافه شد). عزیز دلم چند روز دیگه تولدته.پیشاپیش این روز قشنگ رو بهت تبریک میگم.
مامان آناهيتا
24 بهمن 91 13:04
تولدت پيشاپيش مبارك عشقم. قربونت با اون طرفداريت از تيم محبوبت نازگل بانو.
مامان یلدا و سروش
28 بهمن 91 13:33
من همیشه میگم پرســــــــــــــپولیس . ولی بابای یلدا با اینکه طرفدار تیم خاصی نیست ولی برای اینکه لج منو در بیاره همیشه میگفت اس تق لال و این باعث شد یلدا بشه طرفدار اس تق لال و دایم با هم بحث داریم هم بهم میگه مامان شما تو فوتبال طرفدار کدوم رنگی وقتی میگم قرمــــز داد ش در میاد