یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

قشنگه رد پای عشق،بیا بی چتر زیر برف

1391/10/17 12:49
نویسنده : مامان الهه
539 بازدید
اشتراک گذاری

کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه

خودت میدونی عادت نیست ، فقط دوســـت داشتن محضه

کنارم هستی و بازم ، بهونه هامو میگیرم

میگم وای ، چقدر سرده ،‌میام دستاتو میگیرم

میدونم که یه وقتایی ، دلت میگیره از کارم

روزایی که حواسم نیست ، بگم خیلی دوست دارم

تو هم مثل منی انگار ، از این دلتنگی ها داری

تو هم از بس منو میخوای ، یه جورایی خودآزاری

یـــــه جـــــــورایـــــــــــــــی ، خــود آزاری

قشنگه ردپای عشق ، بیا بی چتر زیر برف

اگه حاله منو داری ، میفهمی یعنی چی این حرف

 

امروز یه روز خاص تو زندگی من و بابا محمده..سالگرد عقد من و باباست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

خاله نسرین
17 دی 91 13:06
سالگرد عقدتون مبارک آبجی گلم


مرسی عزیز دلم. ایشالاه عروسی خودت عزیزم
مامان مهبد كوچولو
17 دی 91 13:14
سلااااااااااااااااااام . به به به ببين چه خبره امروز . الهه ي نازم ، مبارك باشه اين پيوند ، پيوندي نا گسستني بين الهه و محمد !!!
اميدوارم كه ساليان سال در كنار هم خوش و خرم و شادمان زندگي كنيد و تو زندگيتون ، عشق جاري باشه و عشق . همين و بس !!!



فدات مهدیه جان که محبتت همینجوری بهم میرسه چه با پیامک چه اینجا. ممنونم از آرزوی قشنگت نازنین
مامان مهبد كوچولو
17 دی 91 13:20
عزيزم تبريك دست خالي ِ منو با سخاوت بي حدت بپذير . اينجا هستم تا برايت يه يادگاري ِ شيرين به مناسبت اين روز خجسته ثبت كنم ....
.
.
.
.
.
.
.
.
_____________________________█████_____█████
______________________________███____██_██_____███
_____________________________██________██__________██
____________________________██__________█____________██
________██████____________██________________________██
_____███████████________██________________________██
____█████████████_______██_______________________██
___███████████████______██______________________██
___████████████████______██___________________██
___████████████████_______██_________________██
____███████████████_______███_______________██
_______███████████_______██__██_____________██
___________███████______████___██__________██
____██████__██████████████_____██_____██
__██████████████████████________██__██
_████████████████████_____________████
██_█████_████████████_______________█
█__█_██__████████████
_____█__████████████
_______█████████████
_______██████████████
_______███████████████
________███████████████
_______███████__████████
______███████_____███████
____█████████________██████..


دوست خوبم

دعامیکنم که هیچگاه چشمهای زیبای تورا

درانحصارقطره های اشک نبینم

دعامی کنم که لبانت رافقط درغنچه های لبخندببینم

دعامیکنم دستانت که وسعت آسمان وپاکی دریاوبوی بها راداردهمیشه ازحرارت عشق گرم باشد

من برایت دعامیکنم که گل های وجودنازنینت هیچگاه پژمرده نشوند

برای شاپرک های باغچه خانه ات دعامیکنم

که بالهایشان هرگز محتاج مرهم نباشند

من برای خورشیدآسمان زندگیت دعامیکنم که هیچگاه غروب نکند



خدایا ممنونم ازت. من این همه محبت رو چطور جبران کنم مهدیه جان...لایقش نیستم به خدا. اشکم رو دراوردی که...

سارا مامان آرام
17 دی 91 14:10
سالگرد پیوند آسمانیتون مبارک باشه ، همیشه شاد و خوشبخت باشید
در ضمن من عاشق این ترانه هستم


مرسی سارا جان. فدات
مامان آناهيتا
17 دی 91 14:13
عزيزم، الهه جان، الهي هميشه در كنار همسرتان و يسناي نازنينم خوش و شاد باشيد. چه خوب شد امروز سر زدم ها.


فدای تو نازنین.
رضوان
17 دی 91 17:02
مبارکککککککککککککککک
عزیزم.امیدوارم سالیان سال با قلبی لبریز از عشق و محبت زندگی خوبی کنار هم داشته باشید.البته کنار یسنای عزیزم


فدات عزیزم. بی صبرانه منتظر فردام
مامان نیروانا
17 دی 91 22:11
الهه ی نازم، آقا محمد گرامی، سالگرد بهم پیوستنتون مبارک. خوب زمستونتون رو با این گرمای عاشقیَت گرم و دلچسب کردینا. آفرین همسران خوشبخت. جاودان عاشق بمونین


فدای تو عزیزم. ممنونم
مامان آرین
18 دی 91 10:06
الهه جان تبریک میگم عزیزم هم سالگرد عقدتون وهم کدبانوگری شما دوست خوبم رو.ازت خیلی ممنونم . دستور ژله ات تو تولد آرین خیلی کمکم کرد خیلی دعات کردم.بووووووس


ای جان من رو هی شرمنده میکنی. خوشحال شدم که اون دستور ژله به کارت اودم عزیزم. ببوس زنبور کوچولوی یک سالمون رو
مامان پرنیا جون
18 دی 91 11:41
عزیز دلم الهه خانوم گل به شما و اقا محمد این روز رو تبریک میگم انشالله سالیان سال به خوشی در کنار هم زندگی کنید و یسنای نازم زیر سایه شما پدر و مادر مهربون بزرگ شه و قد بکشه


ممنون از مهرت
مامان آرشیدا کوچولو
18 دی 91 12:22
عزیزم سالگرد عشق پاک ات رو بهت از صمیم قلب تبریک میگم
جیگمیل شیرین زبونم رو هم ببوس


مرسی گلم
♥ الهه مامان روشا جون♥
18 دی 91 23:33
الهه جونم سالگرد عقدتون رو تبریک میگم.امیدوارم در کنار هم سالهای سال زندگی کنید و به ثمر رسیئن یسنا جونم رو ببینید
ندا
19 دی 91 1:27
تبریک میگم خواهری امیدوارم یسنای ما همیشه قدر شما دوتا رو بدونه


مرسی خواهری. ممنون که همیشه همراهمی
مامان سونیا
19 دی 91 9:06
عاشق همه دنیا را در چشم معشوق میبیند و به هر جای دنیا که مینگرد معشوق را میبیند و اینگونه است که خداوند دو چشم را برای دو چشم آفریده است. انشاالله سالیان سال در کنار یسنای عزیز خوشبخت و سعادتمند باشید
مامی سمی
19 دی 91 10:38
مبارک مبارکککککککککک
ایشالا سالهای سال در کتار هم زندگی خوب و آرومی داشته باشین.
عاشق این آهنگ معینم...یادته یه مدت آهنگ وبم بود!


قربونت مامی سمی جون. آهنگ پرخاطره ایه معین کولاک کرده با این انتخابش
مامان نیایش
20 دی 91 13:36
به به مبارک باشه ببخشید با تاخیر همیشه خوش بخت و شاد باشید کنار هم


فدات. مرسی
منا مامان یسنا
20 دی 91 13:40
مبارکه عزیزدلم.انشاالله سالهای سال در کنار هم خوشبخت باشین.


مرسی عزیزم
منا مامان یسنا
20 دی 91 13:40
اپم ومنتظر


اومدم
مامان پریسا
20 دی 91 16:04
تبریک میگم عزیزم.


مرسی عزیزم
شهره مامان مینو
20 دی 91 18:05
با تاخیر مبارکه...اشیانه عشقتون همیشه شاد...و البته پر از جوجه


ممنون. البته به خاطر آروزی شاد بودن نه پر جوجه بودنش
مامان فتانه
25 دی 91 16:35