یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

نقاش کوچولو

1391/8/11 21:45
نویسنده : مامان الهه
893 بازدید
اشتراک گذاری

یسنای من!

در عرض یک هفته ده روز نقاشیهات هدفمند شده گلکم! از نقاشی کشیدن هم خیلی خوشت اومده همش میگی نقاشی بکشیم. من که خیلی وقته واست چیزی نمیکشم. از وقتی که یه جا خوندم که کشیدن نقاشی واسه بچه های همسن و سالت الگوسازی میکنه و خلاقیتت رو ازت میگیره. واسه همین گذاشتم که خودت بکشی و من بیشتر نظاره کنم.همه جا هم نقاشی میکشی. روی در کمد،روی دیوار، و آخرین شاهکار هنریت رو دیشب روی سرامیکهای سالن ثبت کردیخنده

چشم چشم دوابرواین رو کشیدی و گفتی چشم چشم دو ابرو کشیدم

 

ماهی کوچولوی صورتی

این هم ماهی کوچولویی که خودت با دستای کوچولوت کشیدی


مامان

قربونت برم که وقتی اینو نشونم میدادی چه برقی تو چشمات بود و من تو آسمونها بودم وقتی که گفتی نوشتم مامان!!

بادکنک قرمز،نقاشی روی سرامیک

این هم نقاشی یه بادکنکه که دیشب روی سرامیکهای خونه کشیدی.اونی که با رنگ قرمز کشیدی رو میگم نقاش کوچولو

موز کشیدن یسنا خانم روی سرامیک

اگه گفتی این چیه؟ خوب دیگه معلومه دیگه موز کشیدی قربونت برمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (35)

رضوان
11 آبان 91 12:47
قربون نقاشی کردنت نقاش کوچولو
مامان سونیا
11 آبان 91 17:15
آفرین براین خانم کوچولوی نقاش وهنرمند
مامان نسترن
11 آبان 91 19:58
دوست گلم. نینی نازگلی ,عیدت مبارک. الهی لبت همیشه خندون,دلت همیشه مهربون.
مامان دینا
11 آبان 91 23:44
عاشق این خلاقیتت هستم یسنا جونیییییییییی
مامان آبتین
12 آبان 91 2:10
سلام عزیزم عیدت مبارک
شهره مامان مینو
12 آبان 91 14:17
ای جان...قربون این نقاش کوچولو بشم من...
مامان سید کوچولو
12 آبان 91 16:25
عید شما مبارک عزیزم
مامان متین
13 آبان 91 18:49
عیدتون مبارک. عسیسم. نقاشیات دارن معلوم میشن که چی هستن .ماشالله هزار ماشالله .ولی خاله جون توی دفتر بکش که مامانی مجبور نشه هنرهای خوشگلت رو پاک کنه.
صبا کوچولو
13 آبان 91 20:36
سلام- وبلاگ قشنگی داری- با اجازه لینک دادم
مامان ملینا
14 آبان 91 8:39
سلام نقاش کوچولو چقدر هم نقاشهات خوشگلن . الهه جون در مورد تراشه های الماس من فقط کلمات رو کار می کنم و مکالمه زبان رو فقط گوش داده و تا حدودی هم بلده.اما کار با کلمات خیلی خوبه .البته ملینا وسطا زده شد و کنار گذاشتم ولی الان دوباره خودش مشتاق شده و دارم باهاش کار می کنم .من راضی هستم .
سارا مامان آرام
14 آبان 91 8:52
به به چه هنرمند چه نقاشی های قشنگی در ضمن عیدتون هم مبارک
سپیده
14 آبان 91 12:18
سلام. وبلاگ "کودک من" مسابقه شماره 3 رو شروع کرد. دوست داشتید شرکت کنید. با تشکر http://koodakeman91.niniweblog.com
مامان آرین
14 آبان 91 17:30
مامان الهه
14 آبان 91 17:46
بابا پیکاسوووووووووووو بابا داوینچییییییییییی موفق باشی گلم
نازنین (مامان ثنا)
15 آبان 91 0:15
مریم مامی آیدا
15 آبان 91 1:07
ای جونم نقاشیاشو قربون خدایی هیچی قشنگتر از ذوق پرنسسامون وقت نقاشی نیس
مامان مهبد كوچولو
15 آبان 91 9:10
آفرين بر اين دستان هنرمند
مامان یسنا گلی
15 آبان 91 10:52
آفرین به نقاش کوچولوی خاله. امیدوارم هر روز تو کارهات پیشرفت کنی و موفق باشی عزیزم بوسسسسسسسسسسسس
♥ الهه مامان روشا جون♥
15 آبان 91 12:44
قربون نقاش کوچولوی خودم برم مـــــــــــــــــن. خاله جون آفرین بهت انقدر خوشگل نقاشی می کشی که باور کن اگه مامان الهه توضیح نمیداد چی کشیدی خیلیاشون قابل تشخیص بود فقط مامان رو متوجه نشدم که با خودم گفتم حتما موج دریا رو کشیدی ولی بعدش که الهه جونم گفت مامان کشیده دیدم این نقاشی توش نهایت احساسه که من نتونستم درک کنم. به امید موفقیت های بیثشترت عزیزم.
مريم مامان آريا
15 آبان 91 12:58
قربونت برم نقاش کوچولوي ناز جدا نبايد براي بچه ها نقاشي کشيد. من اينو نمي دونستم. البته آريا فقط و فقط پنکه ميکشه و از ما هم ميخواد براش پنکه بکشيم
زینب
15 آبان 91 14:29
سلام عزیزم مرسی که موبایل فریبا جون رو برام گذاشتی در اسرع وقت باهاش تماس می گیرم دختر ماهت رو ببوس
مامان آراد(خاطره)
15 آبان 91 15:58
ای جون دلممممممممممم...آفرین پیکاسو کوچولو...
مامان الهه
15 آبان 91 16:13
خصوصی
مامان نیایش
15 آبان 91 18:41
آفرین دخملی ن قاش و هنرمند خیلی زیبا بود ما شا الله الهه عزیزم می تونم حست رو بفهمم خیلی حس قشنگیه همه این نقاشی ها که کشیده یه طرف اونی که نوشته مامان یه طرفموفق باشی
مامان محمدرهام جون
15 آبان 91 21:05
قربون این پیکاسو خانوم کوچولوخیلی زیبا بودعزز اله موفق باشی گلم
مامان کیارش
15 آبان 91 21:45
نقاش کوچولو خوب و خوشی؟ یه سفارش نقاشی داریم وقت دارین برامون بکشید؟
مامان آرینا موفرفری
16 آبان 91 0:48
آفرین به یسناجون ، دختر هنرمند
مامانی درسا
16 آبان 91 3:25
پیکاسویی شدی واسه خودت عزیزم وای وای این سرامیکیه دلمو برد و اون یکی موزه ..... عزیزمی یسنایی
مامان ملینا
16 آبان 91 9:56
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
maman sonia
16 آبان 91 12:24
مامان نیایش
16 آبان 91 20:22
سلام عزیزم خوبیم خدا رو شکر یه کمی درگیری هایی داشتم و دارم این روزها از بنایی تو خونه بگیر تا کلاس های آموزش رانندگی!!هی میخواستم آپ کنم و بنویسم نشد که نشد یکی یکی رفتم و به همه خبر دادم تو وبلاگاشون!!!!! اما نشد که پست بذارمدلم براتون تنگ شده بود حسابی به خاطر همینم می اومدم به دوستان سر میزدم دیگه وقت نمیشد پست بذارم آره عزیزم روز عید همو دیدیم و چه قدر جاتون خالی بود ایشالا یه روزی همه با هم قرار بذاریم و همو ببینیم دوست عزیز یسنای گلم رو ببوس
پرنیا جون و مامانش
20 آبان 91 11:03
یسنای گلم ماشالله به این خلاقیتت با اون دستای کوچولوت عزیزم قربون نقاشی کردنت نقاش کوچولو
مامی یلدا
21 آبان 91 11:07
از دست این دخترهای شیطون.خونه ما هم پر از نقاشی های یلداست که رو در و دیوار کشیده
مامان پرهام
25 آبان 91 20:36
چه دختر هنرمندی
الهام هم کلاسی
19 فروردین 93 13:36
نقاشی هات قشنگ بود باز هم بزار ممنونم