یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

شرکت در آخرین لحظه

1391/5/17 14:37
نویسنده : مامان الهه
555 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی دیشب داشم تو وبلاگها میگشتم یهویی چشمم به یه مسابقه خورد. با اینکه خیلی توضیح نداشت ولی بدم نیومد که عکست رو شرکت بدم.آخه این دو عکس رو دقیقا توی یه روز گرفتم ازت. روز خوبی بود و من این دوتا عکست رو خیلی دوست دارم. گریه ات از دیدن امین پسرخاله بنده بود که واسه تعطیلات برگشته بود و خودش این عکسها رو ازت گرفته و به من داده و دقیقا موقع رفتن از پیششون خوشحال شده بودی و انگار داشتی بال در می آوردی . به هر حال همین طوری این دو تا عکست رو شرکت دادم من حتی نمیدونستم که متن هم لازم داره واسه همین چیزی ننوشتم.

خنده زیبایت

گریه نکن دخترم

 

از شما دوستای گلم هم که زحمت کشیدین به وبلاگ ساجده جون رفتین ممنونم.واسه سرگرمیه وگرنه برد و باخت که اینجا معنی نداره.

http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.

 

 

پی نوشت: عزیزکم دوم شد.و جایزه اش یک هفته عکسش تو پست ثابت ساجده جونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

وحیده
14 مرداد 91 16:55
الهی قربون خنده ها و گریه هاش که تو هر دوش قشنگه.
مامان رامیلا کوچولو
14 مرداد 91 20:32
سلام عزیزم قربونش برم آخه چرا گریه میکنی خاله جون نه به اون عکس قشنگت که می خندی نه به اون که گریه میکنی . من به شما رأی میدم .
الهه مامان روشا جون
15 مرداد 91 0:25



مامان محمد پوریا
15 مرداد 91 1:55
گلم رفتیم به یسنا جون رای دادیم ان شاالله برنده ایییی


مرسی
مامان باربد
15 مرداد 91 2:52
الهه عزیزم من به یسنای گلم رای دادم به امید موفقیت یسنا جونی


ممنون
مامانی درسا
15 مرداد 91 3:20
مامانی یسنای گلم انشاالله تو زندگی همیشه یک یک میشه والا اینا که همش بقول شما سرگرمیه ..... راستش توی این مسابقاتی که تا حالا دیدم او نفری که اول شده خیلی هم برنده برنده نبوده فقط واسه روابط تا تعدا لینکاش بوده والا گاهی وقتا یه عکس میبینم که خیلی بیشتر به موضوع مسابقه شبیه هست ....... در هر صورت من که به گلیم رای دادم .... این عکس گریه ش خیلی باحاله با تمام وجودش داره گریه میکنه عزیزم ببوس این نباتو


آره عزیزم میدونم که همش به روابط بستگی داره.به هر حال من هم دوستای خوبی مثل شما دارم
مامان نيروانا
15 مرداد 91 7:30
قربون يسنام برم من با اون شمايل خندان و گريانش،‌ هر دو تاش با تمام وجوده و شيرين. رأي ما يسنا
ميگم خاله خوش تيپي ها


خدا نکنه خاله جون.مرسی که وقت گذاشتی با اینکه میدونم علاقه ای به این مسابقه ها نداری


پرنیا جون و مامانش
15 مرداد 91 9:24
ای جونم یسنا گلی ملوس خاله خنده ات قشنگ ترین هدیه خداست گریه نکن که تمام دنیا روی سرم خراب میشود .کودک من حتما بهت رای میدم عزیزم


مرسی خاله دوستت دارم
مامانی
15 مرداد 91 10:00
عکسای جالبی هستن


مرسی خاله
مامان امیرحسین ومحیا
15 مرداد 91 12:57
الهی خاله قربونت بره. گریه هاتم مثل خودت نازه گلم.


خدا نکنه
مامان نسترن
15 مرداد 91 14:29
ای جان. چه اشکی میریزه خانومی.
اینشالاه توی زندگی همیشه برنده باشی عزیزم


مرسی خاله جون
rezvan
16 مرداد 91 13:48
chigaram behet raaee dadam


ممنونم
زهره مامان نیایش
16 مرداد 91 14:43
عزیزم عکس هات رو توی وبلاگ کودک من دیده بودم و بهت هم رای دادم خیلی با مزه است عکس ها واقعا شکار لحظه هاست ایشالا همیشه لبات خندون باشه
مامان امیرحسین و امیرعلی
16 مرداد 91 15:15
رفتم به دختر گلم رای دادم .ایشالا که برنده بشه.
مامان یسنا
16 مرداد 91 19:53
سلام ما مان یسنای عزیزم من رفتم به یسنا جونم رای دادم راستی چه جوری با خبر میشید ازاین مسابقه ها ؟ بوس واسه یسنای گلی که انشالله هیچ وقت گریه شو نبینه مامانش
سپیده
17 مرداد 91 14:06
سلام خانمی. دوباره رای ها شمرده شد و دختر شما هم به عنوان نفر دوم شناخته شد. تبریک.
مامان الهه
18 مرداد 91 4:08
ما رفتیم رای دادیم مبارک باشه ولی باید اول میشد مثل اینکه ناداوریهای المپیک به اینجا هم کشیده شده
مامان نیایش
19 مرداد 91 11:59
مبارک باشه عزیزم لبات همیشه خندون
سپیده
19 مرداد 91 14:37
سلام. با افتخار لینک شدید.
مامان باربد
19 مرداد 91 18:50
موفقیت یسنا جونی مبارک
❤مامان رامیلا کوچولو❤
19 مرداد 91 20:46
سلام بوس برای یسنا جونه خاله مبارک باشه تبریک میگم که در مسابقه برنده شدید .
مامان يگانه
20 مرداد 91 2:49
مبارك باشه برنده شدي خاله
مامان آراد(خاطره)
20 مرداد 91 20:47
سلام...گلم تبریک میگم... ما هم به شما رای داده بودیم... امیدوارم همیشه موفق باشی
مامان نيروانا
21 مرداد 91 11:42
قربون يسنام برم،‌مباركه خاله جون. بدرخشي هميشه
وحیده
21 مرداد 91 16:07
هوووووورااااااااااااااا واسه ما یسنا جون اوله