یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه سن داره

یه دنیا یه یسنا

مهربان کوچک من

1395/3/2 0:49
نویسنده : مامان الهه
855 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی وقتها پیش خودم میگم اینهمه مهربونی رو چطور توی دل کوچیکت جا میدی؟اینقدر بی شیله پیله و صادقانه محبتت رو به همه ابراز میکنی که بعضی وقتها نگرانت میشم برای بعدهای تو در این دنیای بزرگ ....

دیگه یواش یواش شمارش معکوس برای ورود خواهری رو شروع کردی هر هفته نگاهی میکنی به هفته به هفته های بارداری تا ببینی رستا کوچولومون الان چقدری شده؟شکل چیه؟چند هفته دیگه مونده ...هرچند گاهی اوقات نگرانی رو تو چشمات میبینم که با ورود عضو کوچولوی خونواده جایگاهت چی میشه!!!منم همیشه سعی ام رو کردم که بتونم مطمینت کنم که تو جایگاه خودت رو برای همیشه حفظ خواهی کرد.

این هفته جشن پیش دبستانیتون رو پیش رو داریم و قراره برامون شعر و سرود بخونید.من بیشتراز تو هیجان دارم برای این اجرای هماهنگتون .میام مینویسم برات از اون روز 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

❤مامان سونیا❤
8 خرداد 95 8:36
تبريك فراوان بابت خواهر شدن يسنا خانم گل و مامان شدن مجدد الهه جون همچنين بابت به پايان رسيدن پيش دبستاني يسناي عزيز انشالله كه هميشه مهربون باشي نازنيم و مهربوني جزي از وجودت باشه .خوب رستا خانم گلمون كي به دنيا مياد تا از اين پنجره مجازي صورت ماهش رو ببينيم الهه جون .پيشاپيش قدمش مبارك باشه و همچنين پر از خير و بركت
شادی
10 خرداد 95 8:59
خدا این دختر ناز و مهربون رو براتون حفظ کنه. قدم نی نی تو راهی هم پیشاپیش مبارک.
مهسا مامان مهلا
29 خرداد 95 11:38
سلام به همه مامانا کمپین دارین؟