یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

اندراحوالات این روزها

1394/7/6 18:06
نویسنده : مامان الهه
546 بازدید
اشتراک گذاری

روز اول رو با کمی دلهره رفتی پیش دبستانی و دلهره ات رو با گریه برای دوستت پرستش که هنوز نیومده بود نشون دادی...ولی بعد از نیم ساعت با محیط و معلمت سرگرم شدی و البته بودن پرستش دوست همیشه همراهت هم کمک بزرگی بود. ظهر با سرویس هماهنگ کردم و قرار شد که رفت و آمدت با سرویس  باشه ولی خوب هنوز با محیط سرویست خو نگرفتی و روز اول با گریه اومدی .روز دوم خوشحال و خندون اومدی و کلی از چیزایی که یاد گرفته بودی با هیجان تعریف کردی.اینکه خزندگان چی هستن؟کرم از خانواده بدنهای نرمه!و یکی دوتاشعری که یاد گرفته بودی...امروز هم که روز سوم رفتنت به پیش دبستانی بود باز به خاطر اینکه با سرویس میری و میای ناراحتی کردی و اصرار داری که من بیام دنبالت ...ولی از کلاست خیلی راضی هستی و چندتایی دوست جدید هم پیدا کردی و خوشحالی.امروز در مورد سیاره ها باهاتون حرف زدن و اسم سیاره ها رو یاد گرفتی. اینکه توی کلاس تو رنگ سیاره امون رو گفتی و همه برات دست زدن خیلی احساس خوبی بهت داده بود تازه میگفتی دیروز هم که شعر یادتون دادن مربیتون از تو خواسته دوبار به تنهایی بخونی و کلی خوشحال بودی چون بدون غلط اجرا کرده بودی...امید که زود با سرویست هم خو بگیری کوچولوی دوست داشتنی من...

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان زينب
7 مهر 94 9:54
هورااااااااااااااا يسناي عزيزم كه حسابي بزرگ شدي گلم. اميدوارم هميشه سالم و خندون باشي. دوست دارم .
رضوان
12 مهر 94 12:11
دختر کوچولوی ما بزرگ شده...وارد اجتماع شده...عزیزم..امیدوارم قدمهات بزرگ و استوار باشه و موفق باشی...
مامان فريبا
17 مهر 94 10:42
الهه ی عزیزم, چقدر دلم برای خوندنت تنگ شده بود. بالاخره فرصتی ساختم و اومدم خونه ی دوست داشتنی تون. تمام پستهای این صفحه رو با عشق خوندم و حظ کردم. الهی توی مهرآیین هر روز رو بهتر از پیش تجربه کنی عشق کوچولوی من, یسنا جونم. خیلی هیجان زده شدم فهمیدم اسم دبستانت مهرآیین ه.
شادی
19 مهر 94 10:55
مبارک باشههههه. ایشالا در همه مراحل زندگیت موفق باشی.
مامان پارسا
22 مهر 94 20:29
مبارکه یسنا جونم باشه باز خوبه تو دوستان قدیمی شما وبلاگتون رو اپدیت میکنین
مامان مهدیه
25 مهر 94 9:13
اي جونممممم به اين يسنا خانوم گل و دانستني هاي جديدي كه ياد گرفته