یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

به سپیدی برف

1393/12/1 23:38
نویسنده : مامان الهه
518 بازدید
اشتراک گذاری

نیمه دوم بهمن ماهمون چنان به سرعت گذشت که من جاموندم از موندگار کردنش... چهاردهم بهمن ماه بعد مدتها انتظار ِتو نی نیِ گل پسری عمه هم به دنیا اومد و حسابی حال و هوای تو  و خونواده رو عوض کرد. برای تو خیلی جالب بود چون تا به اونروز نوزادی ندیده بودی و همه چیز برات تازگی داشت. نسبتت رو با عضو جدید خونواده میپرسیدی و به هرکسی میرسیدی میگفتی من دختر دایی شدم و حسابی ذوق میکردی.

شیرین زبونیات یه روزایی به اوج میرسه و منو شگفت زده میکنی. با هر چیزی میخوای سوپرایزمون کنی و بعدش هم ازمون میپرسی سوپرایز شدی؟ کیف کردی؟ معلومه کیف میکنم از داشتنت جانِ مادر....امروز با لجبازی خاص خودت میخواستی حرفت رو به کرسی بنشونی و بابا رو قانع کنی که کاری رو برات انجام بده بابا هم بعد چند بار توضیح دادن حوصله اش سر رفت و محکم گفت نه نمیشه! یهو برگشتی گفتی آخه آدم با دخترش اینجوری صحبت میکنه!!!! چه حیف که بیشترشو یادم رفته کاش همون موقع جایی نوشته بودمشون...

اسفندماهت مبارک کوچولوی اسفندیِ من... امشب برف قشنگی باریده... به امید داشتن روزهای سپندماه سفید و شیرین.

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامی پدرام فینگیل
1 اسفند 93 23:53
سلام خاله جون وبلاگ زیبایی دارید،همیشه شاد باشید خاله جون اگه میشه به وب پدرام من بیایدو برای تولد یک سالگیش یه یادگاری بزارید ممنون از لطفتون
مامان الهه
پاسخ
ممنونم که بهمون سرزدین. تولد پسر گلتون هم مبارک باشه
مامان مهدیه
2 اسفند 93 11:56
اي جونم به اين گل شيرين زبون و نازنازي من . عروسك خوشگل ِ اسفندي بختت به سفيدي برف و قلبت به گرماي آتش باشه الهي الهي الهي
مامان الهه
پاسخ
مرسی خاله جون پر انرژی من...
H N
2 اسفند 93 14:46
دیر به دیر خبری ازتون میشهدلمون برا یسنا تنگ میشه منتظر عکس های قشنگ تولد یسنا جان هستیم[گل[]
مامان الهه
پاسخ
ببخشید که منتظر میمونید...شما همیشه لطف دارین
مامان فتانه
2 اسفند 93 19:00
تولد نی نی جدیدتون مبااااارک
مامان الهه
پاسخ
متشکرم
رضوان
2 اسفند 93 19:27
به به مبارک باشه دختر دایی شدنتو میگم عسل خانوم... الهه جون ان شاا.. حتما ایندفعه همدیگرو میبینیم..حسابی دلم تنگ شده... اخ جون تولد نزدیکه....پیشاپیش مبارک
مامان الهه
پاسخ
مرسی رضوان جون..
مامان زينب
5 اسفند 93 14:30
ما هم بي صبرانه منتظر تولدتيم جان دلم. عاشق اين كلمتم الهه جون : "جان مادر". همچين حال مي كنم باهاش.
مامان الهه
پاسخ
ممنونم عزیزم از همراهیت.
مامانی
6 اسفند 93 15:11
الهی مت قربون دخمل شیرین زبون اسفندی بشم به مامان بگو برات اسفند دود کنه جیگر تولدت هم مبارک عشقم یادت باشه مت اولین نفری هستم که میگم پنج سالگیت شیرین ، شیرین زبون
مامان الهه
پاسخ
مرسی زهره جان