یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

مهمانی فرشته

1393/8/10 15:25
نویسنده : مامان الهه
465 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب مهمون فرشته ها بودیم.موقع شام و سفره انداختن بهم گفتی شما ازجاتون بلند نشید من خودم همه کارا رومیکنم. آخه شما خسته میشید...بعد هم رفتی و سریع یکی یکی وسیله های سفره رو آوردی و با سلیقه قشنگ خودت سفره رو چیدی و آخر سر شاممون که سالاد الویه بود رو از یخچال آوردی و حسابی تحویلمون گرفتی .شام دیشب خیلی به من چسبید حتی خودت هم با اشتهای بیشتری غذا خوردی و بعد از شام هم خودت سفره رو جمع کردی و میگفتی امشب شما مهمون من هستین...دیشب به فرداهات فکر کردم که خانم خونه ات شدی و من و بابا مهمون خونه گرمت میشیم...خوشحالم از داشتنت مهربان فرشته من

پسندها (4)

نظرات (6)

رضوان مامان رادین
10 آبان 93 19:11
وای که چ شامی خوردید شما دیشب....ما کی مهمون فرشته ها میشیم...خوش باشید عزیزم...انشاا... اون روزای خوبم میاد که ما مهمون خونه بچه هامون بشیم:-*
مامان الهه
پاسخ
جای شما خالی دوست عزیزمبه زودی زود حتما این اغتخار نصیبت میشه
مامان مهدیه
11 آبان 93 8:14
اي جانممممم ، چه كيفي كردي الهه بانو . مهبد هم جديدا خيلي دلش ميخواد توي چيدن سفره كمكم كنه و به قول تو انگار با اشتهاش رابطه مستقيم داره ببوش فرشته ي كوچولو رو
مامان الهه
پاسخ
ایشالا به زودی نصیبت بشه و کیفور شی دوستم...
مامان فريبا
11 آبان 93 10:58
خوش بحالتون. چه ضیافت شیرینی! جای مام خالی عزیزم. خدا نگهدار فرشته ی نازنینمون باشه و مامان بابای عزیزش
مامان الهه
پاسخ
مرسی فریبا جان ...جای تو همیشه سبزه تو دلم...
H N
11 آبان 93 11:25
خوش به حالتون با اين ميزبان انشاله کانون خانواده تون هميشه گرم باشه
مامان الهه
پاسخ
درود و سپاس
مامان ترنم
25 آبان 93 9:04
اين شام واقعا خوردن داشته‌ها.
مامان الهه
پاسخ
جاتون خیلی خالی بود دوستم
مامان زينب
4 آذر 93 10:57
قربون دستاي كوچولوت برم من.
مامان الهه
پاسخ
خدا نکنه دوست خوبم