یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

بامزه گی های تو

1393/4/12 14:14
نویسنده : مامان الهه
704 بازدید
اشتراک گذاری

با کلی خواهش و تمنا ازم خواستی ازبین سی دی هات یکی رو انتخاب کنم تا ببینی،میخواستی به سلیقه من باشه و همه اش میگفتی هرچی بذاری من نگاه میکنم... از بین سی دی هایی که یا توت فرنگی کوچولو بود یا دورای ماجراجو که دیگه شنیدن صداشون هم حالم رو بد میکنه یکی از سی دی های تام و جری و انتخاب کردم و دادم دستت و گفتم اینو بذار منم باهات نگاه میکنم... قبول کردی و تا من رفتم توی آشپزخونه و اومدم دیدم باز توت فرنگی کوچولو رو گذاشتی و میگی من حس کردم این قشنگتره شما برو به کارت برس!!!

مثل روزای دیگه موقع کلاس رفتن کرم ضد آفتابت رو زدم و راهی شدیم موقع برگشت به پارک که رسیدیم خواستی بری بازی کنی سر ظهر بود و گفتم مامان الان بری سرسره بازی میسوزی آخه سرسره داغه... برگشتی گفتی نه !! یادت نیست من کرم آفتاب زدم!!!!

از کلاس اومدی بیرون بهت آب خنک دادم خوردی و گفتی آخیش چقدر خنک بود !! یه کم جلوتر به سوپر رسیدیم با لوندی خاص خودت گفتی: الان که فکر میکنم آبش خیلی خنک نبود !!!! میشه یه خوراکی خنک برام بخری ؟مثلا بستنی!!!!!

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

رضوان
12 تیر 93 23:09
یسنا عسلی چقدر شیرین زبونی خاله...دلم برات تنگ شده :-*
مامان الهه
پاسخ
ممنون دل ما هم تنگ شده
زینب
13 تیر 93 9:47
چقدر بامزه!!!!....یاد دیانا افتادم هر وقت از جلوی سوپر رد میشیم میگه یه چیز خنک میخوام الان خیلی خیلی گرممه...
مامان الهه
پاسخ
ای جان پس همه اشون مثل همن..ببوس دیانای عزیز رو
مامانی
13 تیر 93 18:06
قربون اون فکرکردنت و خوشمزگی هات عشقم عین نیایشی تو هم میخوام بخـــــــــــــــورمت
مامان فتانه
14 تیر 93 0:07
ههههههههههههه ای کلک
مامان الهه
پاسخ
بله ما اینیم گیگه
مامان دینا جون
14 تیر 93 1:46
سلام الهه جون واااااااای شما هم تو. خونه از این بساطها دارین توت فرنگی ودوراااااااا من نمیدونم این وروجکا خسته نمیشن اخهخو بچه راست میگه دیگه ابه خیلی خنک نبوده دیگههههههههه
مامان الهه
پاسخ
آره عزیزم بساطش هست اونم زیاد... هرچند الان کمتر سی دی میبینه...
مامان مهدیه
14 تیر 93 8:24
اي جووووووووووووووووونم قربون با مزه گيهاش و لوندي هاش . حال و احوالتون چطوره الهه بانو ؟
مامان الهه
پاسخ
فدات. دلتنگ شماییم و بس
فروغ
14 تیر 93 18:46
عزیزم...خدا حفظ کنه دختر شیرین زبونتون رو
مامان الهه
پاسخ
ممنونم فروغ جان. قدم رنجه کردی بهمون سرزدی مامان دوتا فرشته ناز
مامان سونیا
16 تیر 93 8:20
ماشالله به یسنا خانم که انقدر دلبر و طنازه با این حرفهای قشنگ ادم هوس میکنه درسته قورتش بده
مامان الهه
پاسخ
قربون شما...
مامانی
16 تیر 93 12:20
خیلی باحالی یسنا خانم
مامان الهه
پاسخ
قربون شما
مامان فريبا
17 تیر 93 11:06
الهي فدات خاله. شيرينم،‌گوارا،‌بستني!
مامان الهه
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
مامان ترنم
20 تیر 93 12:56
قربون اين دختر با اين همه شيرين زبوني.
مهدیه مامان یسنا
25 تیر 93 2:20
فدای اون شیرین زبونیات بشم من.عسلک خاله.
مامان یگانه
29 تیر 93 16:52
امان از دست این چه ها کع هیچ وقت کم نمیارن
مامانی
31 تیر 93 8:32
che zebel shode in khanom khanomaaaa