یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

تویی آغازِ روز ِ بودن من

1393/1/25 14:59
نویسنده : مامان الهه
364 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی که خاطرات کودکیم یادمه، بهار که میشد برای روز تولدم لحظه شماری میکردم و مثل تو که به وجد میای و روزها رو میشمری منم با شوق و شور خاصی که حالا خیلی کسی هم متوجه نشه ذوق میکردم که تولدم نزدیکه و کلی برای خودم برنامه ریزی میکردم که اون روز چکار کنم. یادمه یه سال که فهمیدم مامانم کادوی تولدم رو خریده و قایم کرده که روز تولدم مثلا غافلگیرم کنه، یه روز که کسی خونه نبود همه جای خونه رو گشتم تا بفهمم چی قراره بهم کادو بدن  وقتی جعبه اش رو پیدا کردم و دیدم که یه ساعت مچی خیلی خوشگله دیگه نمیتونستم صبر کنم و دلم میخواست روزها تندتر بگذره که روز تولدم اون هدیه رویایی رو بگیرم و برم تو آسمونها...   ولی امسال با همه سالها فرق داشت خیلی حس و حال تولد بازی نداشتم شاید اثرات پیری داره ظاهر میشه که خدا نکنه اینطور باشه ولی هرچی بود امسالم مثل هرسال نبود. این شد که خیلی در مورد تولدم هم با تو صحبت نکردم فقط وقتی فهمیدی که روز تولدمه گفتی چرا کیک درست نکردی مامان!! و تو هم حس و حال تولد نگرفتت چون شمعی و کیکی در کار نبود که بخواد سرگرمت  کنه و تولد برات معنا بگیره. میدونی انگار همه شور وحال تولدم رو توی تولد تو جا گذاشته بودم و انگار اون روز منم دوباره متولد شدم. چرا که نه اون روز، روز منم بود مگه نه؟ حالا از همه زیبایی روز تولدم عکسی موند به یادگار با تو در ضیافت شام که بابا محمد مهربون مهمونمون کرد و حس کردن مهربونی خونواده ام که از راه دور با پیامک و تلفن تولدم رو تبریک گفتن و دوستای چون برگ گل که همه جوره تولدم رو تبریک گفتن و از دور و نزدیک کنارم بودن...

پسندها (1)

نظرات (19)

مامان نیروانا
24 فروردین 93 13:25
الهه! تو خردادی بودی یا فروردینی؟! بذار برم آرشیو پارسال
مامان نیروانا
24 فروردین 93 13:32
ببخشید انگار اشتباهی عوضی شده بود. دم دمای آغاز دور نهمه به سلامتی آره! ... آری آغاز، دوست داشتن است ... جاویدان عاشق بمونین
مامان نیروانا
24 فروردین 93 15:01
حیف شد، حس میکنم کامنت قبلیم پرید. از دست این نی نی وبلاگ که امروز همه ش بگیر نگیر داره. دستم اومد چه خبره خانوم گل. تولدت مبارک بانوی فروردین! رسیدن به شروعی دوباره برای نهمین دور دوست داشتن هم برای تو و آقا محمد مبارک. هماره عاشق بمانید
مامان الهه
پاسخ
فدات عزیزم مرسی که همه جوره همراهی عزیزم...
مامان مهبد كوچولو
24 فروردین 93 15:21
سالگرد ازدواجتون مبارك عزيزم . اميدوارم هشتمين سال عاشقانه زيستنتون پر خاطره باشه
مامان نیایش
25 فروردین 93 13:51
تولدت مبارک عززززززززززیزززززززززززززززم
مامان الهه
پاسخ
ممنونم
مامان نیایش
25 فروردین 93 13:55
حالا درست حدسیدم یا نه ؟ سالگرد ازدواجتون که نیست اون چند روز دیگه است مبارکا باشه پس حتما تولدته دیگه اونم هزار بار مبارک باشه حالا فرقی نمیکنه مهم اینه که یسنا جون یه مامان بهاری داره و ما هم یه دوست عزیز بهاری و مهربون عنوان قشنگی گذاشتی برا پستت
مامان الهه
پاسخ
فدای تو بله درست حدس زدی عزیزم و بازم ممنونم که حواست هست سالگرد ازدواجمون هم همین روزاست..دوستت دارم دوست خوبم
رضوان مامان رادین
25 فروردین 93 16:53
تولدت مبارک دوست جوووووووونممممممممممممموووالهی 100 ساله شی
مامان الهه
پاسخ
خیلی ممنون
مامان نیایش
25 فروردین 93 17:40
فریبا جونی سلام بانوی اردیبهشتی من خردادی بودم جیگر
مامان نیایش
25 فروردین 93 17:42
خدا نکنه عزیزم همیشه جوون بمون وقتی دلت جوون و شاد باشه جوونی دیگه حالا تولد بدون کیک هم میشه نمیشه ؟دوستتون داریم و دلمون براتون تنگ شده گیگه
مامان الهه
پاسخ
دل ما هم تنگه واستون عزیزم
مامان محمدرضا
25 فروردین 93 23:21
مبارک باشه عزیزم ایشالله به پای هم پیر بشید
مامان مهبد كوچولو
26 فروردین 93 8:45
عزيز دلم تولدت مبارك ، انشالله كه سالم و سلامت باشي و سايه ي سبزت بر سر يسنا جونم مستدام باشه . دوست خوبم مانا و جوان باشي هميشه . داخل پرانتز نوشت : ( ميگم خانوم اين چه وضعه پست نوشتنه ، مردم رو به اشتباه ميندازي ، ديدم فقط عنوان داره رفتم تو آرشيو پارسال ديدم سالگرد ازدواجتون حوالي ِ همين تاريخه ، فكر كردم واسه سالگرد ازدواجتون قراره پست بنويسي ، واسه همين اون مناسبت رو تبريك گفتم . ببخش بانو )
مامان الهه
پاسخ
خیلی ممنون دوستم.ببخش که گیج شدی وقت نوشتن نداشتم واسه همین فقط تیتر زدم
مهتاب مامان آذین
26 فروردین 93 15:19
سلام نازگلی "خیلی خیلی مبارککککککککککککک
مامان الهه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان سونیا
26 فروردین 93 16:35
تولدتون مبارک انشالله 120 ساله بشید و سایه اتون بر سر یسنای عزیز باشه
مامان الهه
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان ترنم
29 فروردین 93 10:22
تولدت مبارك الهه جون . ان شاا... هميشه سالم و شاداب در كنار خانواده گلت باشي.
مامان الهه
پاسخ
ممنونم لیلا جون
مامان متین و مهبد
29 فروردین 93 15:37
ای بابا شور وشوقت رو حفظ کن خانمی .شما که هنوز چله جوونیته .نگو حس نداری. .پیشاپیش تولدت هم مبارک.شمع وکیک یادت نره
مامان الهه
پاسخ
ممنون خانمی از همراهیتتولدم همون 24 ام بود عزیزم
مهرنوش مامان مهزیار
31 فروردین 93 7:50
سلام عزیزم . میدونم با تاخیر اما ببخش تولدت مبارک. خانمی بخاط یسنا هم که شده همیشه باید جون بمونی . من به خاطر مهزیار تا موهای سفید درمیاد رنگش میکنم . خیلی بدش میاد پیر بشم منم قول دادم همیشه جون بمونم. الان به جراحی علیه پیری نیاز ندارم اما اگه این حساسیت ادامه داشته باشه جراحی هم خواهم کرد
مامان الهه
پاسخ
فدای تو عزیزم... راست میگی به خاطر بچه ها هم که شده باید پرقواتر باشیم... آره حتما جراحی علیه پیری رو هستم
مامان متین و مهبد
31 فروردین 93 10:13
پس حالا با دیرکرد تولد مبارک
مامان آناهيتا
3 اردیبهشت 93 8:45
دير اومدم ولي :
مامان الهه
پاسخ
مرسی دوست خوبم
مامان آناهيتا
3 اردیبهشت 93 8:54
من اين پست رو قبلا از روي موبايلم خونده بودم ولي يادم رفته بود كامنت بزارم. اميدوارم همه روزاتون شادي و گردش باشه اونم در كنار هم.