یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

تو خودِ برگ گلی

1392/12/14 9:01
نویسنده : مامان الهه
331 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه وقتی من عصبانی میشم یا اخمی میکنم بابا میگه بگو مامان منو دعوا نکن. من برگ گلم!! دلم نازکه!! و آنچنان با ناز وادا میگی که دل سنگ رو هم آب میکنه

چند شب پیش تلویزیون روشن بود وداشتی شام میخوردی و منو بابا اصلا حواسمون به تلویزیون نبود وسرگرم صحبت بودیم که یهو گفتی مامان این خانمه الان باید بگه منو دعوا نکن من برگ گلم!! سرم رو که بالا آوردم دیدم بله !!! تلویزیون داره خانم و آقایی رو نشون میده که دعوا میکنن....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان مهبد كوچولو
14 اسفند 92 8:59
اوووووووووووووووووووووووول
مامان مهبد كوچولو
14 اسفند 92 9:06
عزيزززززززززززززززززززززم قربون اين برگ گل ِ دل نازكم كه اينقدر قشنگ صحبت ميكنه . متاسفانه برخي از فرهنگ سازي ها بايد از كودكي شروع بشه و از مهد كودك و مدارس روي بعضي از اخلاقيات بچه ها كار كنن . اما صدا و سيماي ما فقط فقط به رواج كلمات ناپسند و بي مفهوم پرداخته و با انتشار برخي كارتونها و فيلم ها برخي كارها رو عادي جلوه گر ميكنه مثل دعواي بين خانم و آقا و .... تازه مدارس هم به جاي اينكه بيان تاريخ 1400 سال پيش رو ياد بدن به نظرم بايد روشهاي زندگي رو از همين سنين ابتدايي تا دانشگاه با بچه ها كار كنن . توي اين عصر تكنولوژي كه متاسفانه فقط تكنولوژيش موجوده و فرهنگش نيست كشور ما روز به روز عقب افتاده تر ميشه از لحاظ فرهنگي ، واسه اينه كه ما هنوز در حال توسعه ايم و بعضي ديگه اَبَر صنعتي !!!!! ميگم الهه دلم پر بود چه بحث رو سياسي كردم ها . ببخش بانو پر حرفي كردم
مامان الهه
پاسخ
قربون دلِ پزت بانوحرفات همه متین عزیزم...
خاله جون
14 اسفند 92 10:06
جیگرتو
مادر اميرين
14 اسفند 92 11:01
جانم واقعاً هم كه برگ گل اين دختر
رضوان مامان رادین
14 اسفند 92 11:17
جانم عزیزم برگ گل دل نازک که دلش واسه خانم توی فیلمم سوخته...[ما]
مامان پرنیا جون
14 اسفند 92 16:16
جگرتوعشقه برگ گل خاله یسنای نازم. ممنون که به یادمون بودی اله جون و فراموشمون نکری ماشالله یسنا جون خانمی شده واسه خودش
مامان الهه
پاسخ
مرسی خوشحالم که ذوباره برگشتی عزیزم
مامان نسترن
15 اسفند 92 9:36
چنین گفت زرتشت: ” که سوزانید بدی را درآتش ، تا ز آتش برون آید نیکی” پس تو نیز چنین کن دوست گلم پیشاپیش آخرین 4شنبه سال رو با شادی بگذرونی
مامان الهه
پاسخ
مرسی
مامان نیایش
15 اسفند 92 20:16
عززززززززززززززیزززززززززززززززززززززززززززم برگ گلم دقیقا نیایش هم همین رو میگه اون که میگی دل سنگ رو هم آب میکنه کاملا درک میکنم نیایش هم میگه مگه نگفتم من مثل گلم نازکم
مامان الهه
پاسخ
او وقت ما با این وروجکها چه کنیم
مامان متین و مهبد
16 اسفند 92 20:42
ای جان .ماشالله به این همه هوش و زکاوت
مامان آناهيتا
20 اسفند 92 14:33
بامزه ي من برگ گل