یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

تولد رنگین کمان 4 ساله

1392/12/10 10:38
نویسنده : مامان الهه
2,050 بازدید
اشتراک گذاری

از یک ماه پیش تو فکر این بودم که امسال چطور تولدت رو برات بگیرم که برات موندگار تر بشه...از خودت که میپرسیدم فقط میگفتی رنگین کمان میخوام! میخوام کیکم رنگین کمان باشه، لباسم رنگین کمونی باشه همه رنگین کمون! حتی وقتی طرحهای تولد با تم دورا رو هم نشونت دادم هم باز گفتی نه فقط رنگین کمون... منم به خواسته ات عمل کردم. خداییش خیلی هم تم راحتی رو انتخاب کرده بودی بازی با رنگها بود و کار زیادی نداشت. لباست رو که خاله الهام زحمت کشید و دوخت و کارتهای دعوت و ریسه happy bitrhday رو هم با خاله ندا نشستیم و طراحی کردیم. فقط مونده بود یه متن خوبی برای کارت دعوتها پیدا کنم. هرچی فکر کردم چیزی به ذهنم نمیرسید.. هرچی مینوشتم یا خیلی ادبی میشد که از درک بچه ها خارج بود و یا خیلی کودکانه که اصلا به دل نمی نشست... دست به دامن فریبا جون شدم که الحق قلمش بسیار شیوا و دلنشینه و تو نوشتن دست توانایی داره. فریبا جون هم روم رو زمین ننداخت و به یاریم اومد و متن کارت دعوت نیروانا جون رو برام فرستاد که من با یه کوچولو تغییر به دست بابا محمد رسوندم که ببره برای چاپ... یه تماسی هم با مربیتون گرفتم که یه آمار دقیق از بچه ها و اسمهاشون رو برام بذاره توی کیف تو.خلاصه همه چیز رو آماده کردیم برای روز تولدت... مونده بود کیکت که اونم دلم میخواست خودم برات درست کنم و این کار رو هم کردم .خودمونیم تا حالا با این مقدار کیک نپخته بودم ولی تجربه خوبی بود. حس قشنگی داشت وقتی داشتم کیک رو برات آماده میکردم. از اینکه تو میومدی و هر نیم ساعت میگفتی ببینم حالا چه شکلی شده خیلی حس خوبی بود... برق خوشحالی رو تو چشمات میدیدم... همون روز که داشتم کیک رو برات میپختم اومدم مهدتون تا مهد رو هم تزیین کنیم مربیت میگفت یسنا به همه گفته مامانم خودش میخواد برام کیک بپزه هر چی ازش پرسیدیم چه شکلیه میگه نمیگم فردا ببینید...با تموم استرسی که داشتم برای کیک ولی خدا رو شکر خوب شد فقط ظاهرش یه کم ناشیانه بود که اونم ببخش عزیزکم...

روز تولدت بابا هم سرکار نرفت و همراهمون بود درست مثل روزهای قبل که پا به پای من اومد و تو همه کارها همراهمون بود. صبح که با آهنگ تولد از خواب بیدارت کردم با خوشحالی گفتی وای بالاخره تولدم شد! خوشحال پاشدی و همراه هم آماده شدیم و رفتیم مهد. وقتی وارد مهد شدی همه بچه ها دورت جمع شدن و انگار حسابی از صبح منتظرت بودن. به قول مربیاتون دیگه همه طاقتشون تموم شده بود و با ورود تو جشن هم از همون دم در شروع شد.چقدر قشنگ بود اون همه هیاهو و خنده و بازی. میدونی فکر نمیکنم دیگه تولدی با این همه بچه داشته باشی نزدیک 40 تا بچه ! که همه با هم حرف میزدن و می خندیدن و بازی میکردن. دیگه منم اون وسط شده بودم مربی مهد و تو کنترل بچه ها به مربیاتون کمک میکردم. ولی واقعا کار سختی بود. خدا بهشون صبر بده. کمی  بعدش مهبدِ مثل همیشه خوش تیپ همراه مامان مهربونش وارد شدن و جمع ما رو جمع تر کردن. عمو امیر هم اومد که زحمت عکسها رو بکشه... باقیش رو تو عکسهایی که عمو از جشن رنگین کمونیت گرفته ببینی بهتره...

کارت دعوت رنگین کمان

 

کارت دعوت رنگین کمان

 

کارت دعوت رنگین کمان

 

مهد کودک پیشرو

روزی که کارتهات رو به بچه ها میدادی

 

مهد کودک پیشرو

 کنارت مهبد خان،محیا و آرشیدا

 

یسنای من

 

کیک تولد رنگین کمان مامان پز

صبح روز تولد قبل از رفتن به مهد کودک

 

 

تولد یسنا در مهد پیشرو اراک

 

تولد یسنا در مهد پیشرو

از راست: آتنا،آرشیدا،یسنا گلی مامان،ثنا،محیا،ترنم

 

تولد یسنا

 

تولد رنگین کمان

 

تولد رنگین کمان، کیک رنگین کمان

 

 

تولد رنگین کمان

 

تولد در مهد

 

تولد رنگین کمان

 

یسنا کوجولوی 4 ساله

 

یسنا و ومهبد در مهد

 

یسنا و مهبد تولد رنگین کمانی

 

یکتا و یسنا

 

یسنا

یسنا و مهرآیین

 

یسنا و مامان

 

 

مهبد  و یسنا

 

تولد رنگین کمان یسنا

 

یسنا مامان و تولد رنگین کمان

 

 

مراسم پفیلا خوران

 

یسناو کادوهاش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان مهبد كوچولو
10 اسفند 92 12:22
مرسي عزيزززززززززززززززززم عكسها عالي بودن . من كه چندتاشون رو كپي كردم . ميگم خاله جون يه بار ديگه ياد هياهوي اون روز بچه ها افتادم . خيلي بهمون خوش گذشت . مرسي دوست خوبم راستي دست همه ي دست اندر كاران مامان الهه ، خاله فريبا ، خاله الهام ، خاله ندا و مربيان زحمت كش درد نكنه . يسنا ي خوشگلم يه بار ديگه تولدت مبارك
مامان الهه
پاسخ
مرسی از تو که اومدی و همراهمون بودی.چه روز پر هیاهویی بود واقعا! یسنا ه بعدش با من نمیومد میخواست بمونه مهد!!! دست همگی درد نکنه همه رو خیلی زحمت دادم
مامان ساينا و سبا
10 اسفند 92 14:22
سلام به یسنای گل هفت رنگ...امیدوارم تولد بهت حسابی خوش گذشته باشه...تولدت مبارک عزیزم
مامان الهه
پاسخ
سلام خیلی خیلی ممنونم مرسی که اومدین
مامان آوین
11 اسفند 92 8:35
به چه عکسای قشنگی! چه دخمر قشنگی ! ایشالاکه کیک 120 سالگیت رو ببری عزیزکم
مامان الهه
پاسخ
خیلی ممنونم
مامان عسل
11 اسفند 92 9:12
اله جون خسته نباشي . ايشالا تولد صد سالگي اين نقل تر رو جشن بگيري و هميشه مكامتون شيرين باشه . از طرف من و عسل هم روي ماهش رو ببوس .
مامان الهه
پاسخ
خیلی ممنونم سمانه عزیز...
مامان نیروانا
11 اسفند 92 9:44
به به به الهه ی من! چه کردی عزیزززززززم! همه چی عالی و قشنگه. خوش بحال یسنام که همه ی کارای تولدش رو مامانی براش انجام داده، اونم به اتفاق بابایی و به چه زیبایی. (من چه کنم که این کار اداری همیشه وادارم میکنه به برون سپاری نه که هنر نداشته باشما ) الهه جونم، در جریان همه ی هیجاناتت هستم؛ انگار تولد نیروانای خودم. برای من افتخاره که اجازه دادی سهمی از این رویداد باشکوه داشته باشم. راستی چقدر عالی متن رو ویرایش کرده بودی که جای شکی هم نباشه، هزار آفرین. تو خودت خبره ای بابا همه دنیاتون همیشه رنگی و شاد عزیزای من
مامان الهه
پاسخ
فدای تو فریبا با همه مشغله ای که داری با کیفیت بالا کنار نیروانا حضور داری و براش بهترین ها رو میسازی... چه کنم من که تیساگل که ندارم تا برام ملزومات رو بفرسته مجبور شدم خودم دست به کار شم.باز هم ممنون که متن زیبات رو در اختیار من گذاشتی ببخش اگه توش دست بردم
رضوان مامان رادین
11 اسفند 92 10:48
واااای په تولد ی ...چقدر عااالی...چه رنگین کمان خوشگلی...چه کیکی... الهه جون واقعا دستت درد نکنه...کیکت که عااالیه...خیلللی خوشگله... واقعا یسنا جون تم خیلی قشنگی را برای تولدش انتخاب کرده بود... جای رادین من خاااالی بود امااا گل ناز خاله ایشاا.. تولد 40 سالگیتو جشن بگیری... دوست دارم هزااار تاااا
مامان الهه
پاسخ
وای راست میگی جای رادین که خیلی خالی بودولی یادتون باهامون بودمرسی از همراهی همیشگیت نازنینم
مامان سونیا
11 اسفند 92 12:38
به به دست مامان الهه مهربون و مربیای مهد درد نکنه که حسابی برای گلی خانم سنگ تموم گذاشتند و خودشون هم یک روز رویایی و شاد رو سپری کردند انشالله که همیشه گل خنده روی لبهاتون و نور امید توی دلهاتون باشه خدا رو شکر که به یسنا خانم حسابی خوش گذشته و تولدش رو در کنار دوستانش جشن گرفته
مامان الهه
پاسخ
خیلی ممنون دوست خوبم
مامانی
11 اسفند 92 15:59
الهه جون نگفته بودی هنرمندی مبارک باشه ایشالا صدساله شه این یسنا خانوم به به بالاخره ما هم شما رو دیدیم از پنجره این دنیای مجازی از دیدنتون خیلی خوشحالم
مامان الهه
پاسخ
هنرمند که نه بابایه کوچولو چون عاشق کیک و شیرینی ام دوست دارم که خودم درست کنم وگرنه هنری نیست عزیزممیگم خوبه حالا توی یه شهریم و همدیگه رو ندیدیم
مامان متین و مهبد
11 اسفند 92 19:37
به به تولدت مبارک خاله جون. اینم هدیه ناقابل من .البته خودت گلی خانم خوشگل. وای خوشبحالت شده حسابیا هم پیش دوستات بودی هم تمی که دوست داشتی بود و از همه مهمتر مامان مهربونت کیک زیباتو درست کرده .مامانش دستت درد نکنه خیلی خیلی خوشگله من بودم نمیتونستم اینجوری تزئینش کنم. کادو های خوشگلت هم مبارکت باشه همیشه دوست داشتم بدونم شما چه شکلی هستید . راستی لباست هم خیلی نازه و خیلی هم بهت میاد.
مامان الهه
پاسخ
ممنون مینا جونآره حسابی بهش خوش گذشته و کیف کرده خدا رو شکر... عزیزمی میگفتی زودتر عکس میذاشتم از خودمخیلی لطف داری عزیزم
مامی آرشیدا
12 اسفند 92 1:04
تولدت مبارک خانوم کوچولواون کادویی که مثل این چرخ خیاطیای قدیمیه دلمو بردهامیدوارم همیشه سلامت وشادباشی
مامان الهه
پاسخ
ممنونم. وای اون چرخ خیاطی دل منم رو هم برده هی میخوام ازش کش برم نمیشهخیلی بامزه است کشوی میزش رو که باز میکنی آهنگ میزنه
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
12 اسفند 92 1:30
یسنای خاله تولدت مبارک.120 ساله بشی دختر گلم.امیدوارم همیشه و در همه مراحل زندگیت موفق و پیروز و سلامت باشی و مامان وبابا شاهد پیشرفتهات تو زندگی باشن. الهه جون خسته نباشی دستت درد نکنه سنگ تموم گذاشتی.همه چی خیلی شیک بود لباس یسنا جون و کیک و تزیینات و .... ایشالا دانشگاه رفتنش.
مامان الهه
پاسخ
خیلی ممنون الهه جون
خاله ندا
12 اسفند 92 23:55
الهه جونم خسته نباشی خواهرگلم امیدوارم یسنای نازنین قدر مامان فداکارشو بدونه تولدشم مبارک بااااااااااااااشه هزار تا ماچش کن
مامان الهه
پاسخ
مرسی خواهر جونی چقدر خوب که نظرت رو اینجا دارم
رضوان مامان رادین
13 اسفند 92 11:35
الهه جون خیلللی دلم براتون تنگ شده...ماشاا... یسنا جونم وقتی موهاشو باز میذاره مثل عروسک میشه...همش عکسهاشو میبینمو ذوقشو میکنم..
مامان الهه
پاسخ
دل ما هم براتون تنگ شده...جدا؟؟یسنا هم اصلا دوست نداره موهاش رو ببنده
مهرنوش مامان مهزیار
14 اسفند 92 8:48
سلام عزیزم . تولد یسنا جون مبارک همه چیز عالی بود عزیزم. لباس و کیک . کارت تولد و متن همه چیز عالی و قشنگ بود. انشاا... همیشه روزگارتون رنگین کمانی و زیبا باشه.
مامان الهه
پاسخ
سلام مهرنوش جان. ممنونم ازت
مادر اميرين
14 اسفند 92 11:08
سلام عزيزم تولد يسنا جون و تبريك ميگم پس دخترمون ٤ساله شد چه تولد خوشگل و رنگي رنگي اميدوارم همه لحظه هاي زندگيش به زيبايي رنگين كمون و به شاد بودنش تو همين روز باشه
مامان پرنیا جون
14 اسفند 92 16:18
مبارکت باشه تولدت یسنای گلم انشالله همیشه در سیه مامان و بابای مهربونت هزار ساله شی و همراهت باشن قشنگ خاله ماشاللههههههههههه عسلی شدی
مامان نیایش
15 اسفند 92 20:21
وای خدا چه قشنگه همه چی ا زهمه قشنگ تر هم یسنا و الهه ی ناز به به الهی همیشه به تولد بازی باشین خیلی قشنگ بود عکس ها نیایش هم داشت با من نگاه میکرد میگه وای مامان نگاه کن کیکش شکل دامنشه دامنش هم شکل کیکشه وای مامان منم از این چرخ خیاطی ها دارم منم ابن کتاب رو دارم باز خدا رو شکر که اونایی رو که نداره نمیخواد مبارکت باشه یسنای گلم هم تولدت هم هدیه هات هم لباس خوشگلت دست مامانی درد نکنه خیلی زحمت کشیده همیشه شاد باشید عزیزای دل
مامان الهه
پاسخ
ممنونم زهره نازنین...فدای چشمای قشنگ نیایش جونم
مامان محمدرضا
15 اسفند 92 22:00
سلام یسناجون تولدت مبارک باشه ایشاالله همیشه زیر سایه امام زمان و پدرو مادت خوش و خرم باشی و عمر با عزت داشته باشیراستی معرفی نکردم محمدرضا پسرخاله متین و مهبد میشه تاحالا خاله مینا واسش می نوشته که ازش ممنونیم از حالا خودم این کارو می کنم یسنا جون تو لیست دوستای محمدرضاست هنوزم در هر صورت یسنا جون بازم تولدت مبارک تازه خوشبه حالت مامانت ترتیب چه کیک قشنگی رو برات داده دست گلش درد نکنه خدا شما رو واسه همدیگه نگه داره
مامان الهه
پاسخ
سلام خیلی خوشحال شدم که دست به قلم شدی. مینا جون که کارش درسته ایشالا همینطوری دوستیهامون برقرار بمونه
مامي كيانا
17 اسفند 92 11:35
چه خوشگل و رنگارنگ روزهاي زندگيت رنكين كموني باشه يسنا جونم
مامان الهه
پاسخ
ممنونم
مامان دینا جونی
19 اسفند 92 2:25
سلام مامانی هنرمند واقعا خسته نباشی ایشالا این عسل خانمو عروسش کنی
مامان الهه
پاسخ
سلام ممنونم از شما
مامان آناهيتا
20 اسفند 92 14:32
به به الهه جون. دست مريزاد خانوم. مامان هنرمند و باسليقه. قربونش برم چقدر اين تم بهش مياد رنگين كمون خاله. از طرف من حسابي ماچش كن ماماني.
مامان الهه
پاسخ
مرسی زینب عزیزم.
شهره مامان مینو
20 اسفند 92 19:58
خیلی هم خوب... اصلا جشن که توی مهد برگزار بشه ادم خیالش راحته که به بچه ها خوش میگذره... تزینات هم فوق العاده خوشگل بود... دستت درد نکنه مامان مهربون و خوش تیپ و با سلیقه
مامان آرینا
21 اسفند 92 9:35
مثله همه رنگای رنگین کمون تو هم همیشه شاد و خندون بمون ، یسنا جون تولدت مبـــــــــــــــــــــــــــارک
مامان پریسا
21 اسفند 92 16:17
دست گلت درد نکنه چه خوشکل (منظورم از پست تولد که قبلن گفته بودم این پست بود)
مامان الهه
پاسخ
فدات