یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

دلبرانه

1392/11/1 11:35
نویسنده : مامان الهه
402 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بابا محمد خسته از جلسه امتحان برگشته بود و تو بعد از سلام کردن بدو بدو رفتی سر یخچال و یه لیوان آب واسه بابا ریختی و دادی دستش. نمیدونی بابا چه سر کیف شد ازین کارِت دلبرکِ کوچولو... بهت میگم آفرین چه کار قشنگی کردی ! میگی مثل تو اون تبلیغه واسه بابام آب بردم.

 

داشتی سریال آوای باران! رو نگاه میکردی یهو گفتی مامان این شکیب خیلی بدجنسه! سوییپره!! گرگه!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان آناهيتا
1 بهمن 92 13:43
رضوان مامان رادین
1 بهمن 92 15:04
وای چه گل دختری...حسابی خودشو تو دل بابا جا کرده...
مونا مامي كيانا
2 بهمن 92 11:54
آب نطلبيده مراده و مراد همون دستهاي كوچولو يه دختر نازه كه اينقدر هواي باباشو داره
مامان الهه
پاسخ
چه تعبیر زیبایی
مامان ملینا
2 بهمن 92 13:07
هزاران آفرین به یسنا گلم که کمال احترام رو برای باباش داره ..
مهتاب مامان آذین
2 بهمن 92 22:19
همینه دیگه دخترا بلدن چطوری قاپ باباهارو بدزدن .قبول داری الهه جون؟
مامان الهه
پاسخ
کاملا باهات موافقم دوست خوبم
مامان پریسا
5 بهمن 92 16:31
دختره باباست دیگه
مامان نیروانا
6 بهمن 92 7:32
فدای مهربونیش بشم دختر بابا و فدای اون هوش تطبیقی ت برم من خاله. هزار ماشالا
مامان الهه
پاسخ
خدا نکنه دوست خوبم. مرسی از همراهیت
مامان مهبد كوچولو
6 بهمن 92 7:54
اي جانممممم به اينهمه دلبري . يسناي نازنينم آفرين خوب دلبركي شدي ها ..... عزيزززززززززززززم آره شكيب سوئيپره
مامان سونیا
6 بهمن 92 10:58
ماشالله به این دخمل ناز که حسابی دل بابایی رو برده هزار آفرین
مامان ترنم
6 بهمن 92 11:27
چه دلبري‌اي مي‌كنه اين گل دختر.
مامان الهه
پاسخ
کجاش رو دیدی تازه
مامان نیایش
6 بهمن 92 19:44
الهی من قربون تو برم شیرینم چه قدر دلم برات تنگ شده بود عززززززززیزززززززززم شیرینم آخه چرا شما سریال آوای باران میبینید نیایش هم ول کن این سریاله نیست عمدا شبکه رو عوض میکنم که شروع میشه نبینه میگه ا چرا عوض کردی الان آقای باران شروع میشه بعدم کلی میخنده
مامان الهه
پاسخ
ما هم دلمون براتون تنگ شده بود خیلی زیاد.... نمیدونم والاه یسنا که تا شب میشه میگه بزن الان آوای باران داره!!! اول ها هم میگفت آقای باران من سعی میکنم قبل از آوای باران یسنا رو بخوابونم که نبینه ولی خوب بیشتر وقتا میبینه
مامان نیایش
6 بهمن 92 19:45
وای این آهنگت چه قشنگه بیشتر از قبل آرزوی برف کردم واقعا آرزوش به دلمون مونده
مامان الهه
پاسخ
مرسی عزیز دلم ... ایشالا برف بیاد و یه دل سیر برف بازی کنید