یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

زبان دان کوچک من

1392/7/11 18:04
نویسنده : مامان الهه
404 بازدید
اشتراک گذاری

ترم سه زبان رو هم با موفقیت پشت سر گذاشتی با همه سختیهایی که برای عوض شدن مربیت داشتی. هر روز میگفتی امروز دیگه نمیرم آخه خانم صباغی(مربی ترم یک و دو) نیستش و من هر روز به یه بهانه ای بردمت کلاس .ولی توی کلاس اصلا نشونه ای از بی علاقه گی از خودت نشون نمیدادی و مربیت هم ازت حسابی تعریف میکرد فقط به نسبت ترم یک و دو ات که با خانم صباغی بودی ساکت تر شده بودی. البته فکر کنم به خاطر انرژی زیاد خود خانم مربیت بود که تو هم اکتیو تر از همیشه میشدی سر کلاسش ولی خوب مربی جدیدت شخصیتی کاملا متفاوت داشت و خیلی آرومتر از مربی اول بود واسه همین شاید آروم بودن مربی رو تو هم اثر گذاشته بود. به هر حال این ترم هم تموم شد و چند تا ازحروف دیگه رو هم یاد گرفتی G,F,L,O,U,B با تمام فلش کارتهاش و چند تایی مکالمه دیگه .الان دیگه ماههای سال، فصل ها ، روزهای هفته و از یک تا 30 رو هم به راحتی نام میبری و کلی دل ما رو میبری با گفتن ماههای سال. کاش بتونم دات رو بذارم اینجا تا همیشه یادگار بمونه گلکم. خوشحالم که با این همه علاقه پیش میری نازنینم. شنبه ترم جدیدت شروع میشه .مربی جدید و درسهای جدید امیدوارم با مربی جدیدت رابطه خوبی برقرار کنی و از بودن تو کلاس لذت ببری زباندان کوچک من!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

سهیلا
11 مهر 92 19:31
ایشاا.. با این استعدادش اینده درخشانی داشته باشه و بهش افتخار کنین


تمام آرزوم همینه که خودش همیشه شاد باشه و بتونه از زندگی لذت ببره
مامان پارسا و پوریا
12 مهر 92 0:34

همیـــــنا دیگه!


مامان مهبد کوچولو
12 مهر 92 21:24
آفرین زباندان کوچولوی من ! چه عکس نازی هم مامانی برات گذاشته توی درباره وبلاگ .... یه فرشته ی ناز و دوست داشتنی . می بوسمتون .


تشکر عزیزم.
مامانی درسا
13 مهر 92 1:18
عزیزمی حالا دیگه مارو تحویل هم میگیری گلم ...... چقده هم ماه شدی توی عکس پروفایلت عزیزم ...... انشاالله ترم جدیدت هم به همین خوبی پشت سر میذاری عزیزم میبوسمت


شما رو سر ما جا داری عزیزم. ببوس درسای نازنین رو
مامان ترنم
13 مهر 92 10:19
آفرين به تو الهه جون كه اين همه براي يسناي نازنين وقت مي‌زاري . واقعا آفرين به اين همه پشتكار.


ممنونم لیلا جون.
رضوان مامان رادین
13 مهر 92 10:49
هزار ماشاا... به فرشته کوجولوی ما...تبریک میگم گلکم...چقدر بچه ها 3تا4سالگی پیشرفت میکنن...منم دوست دارم زودتر سال آینده بیاد و رادینو کلاس بفرستم و ذوق پیشرفتهاشو بکنم


مرسی عزیزم. ایشالا سال دیگه رادین هم تند تند هرچی دلش میخواد یاد میگیره و تو حسابی ذوقش رو میکنی.
مامان نیروانا
13 مهر 92 14:30
عزیزم زبان و دلبری سخنورانه و گفتن ماه و سال و فصل و ... همه به کنار. من الان فقط و فقط کشته ی اون عکس درباره ی وبلاگتم پرنسس. جونی دیگه میمونه برام واسه قربون کردن بقیه ی مسائل و اوج گرفتنات آیا!؟
عااااااااااشقتم


قربون تو عزیزم. چقدر لطف داری آخه... ما هم عاشقتونیم زیاد
مامان نیایش
13 مهر 92 19:20
آفرین به تو زبان دان کوچک موفق باشی گلم


مرسی دوست خوبم
مامان دینا جون
14 مهر 92 1:15
وای خدای من این دخملی ماشالا چه هوش وعلاقه ایی داره الهه جون واقعا بهت تبریک میگم به خاطر یه همچین گلی .


مرسی مامانی مهربون...
مامان نیایش و نازنین
14 مهر 92 8:34
سلام . همیشه موفق باشی یسنای خوشگل من .


مرسیی
مهرنوش مامان مهزیار
14 مهر 92 13:00
یسنای خاله همیشه موفق و پیروز مامان خانمی.


تشکر میکنم
خاله مریم
15 مهر 92 1:35
سلام يسناي عزيزم. اسم من تو دنياي قشنگ بچگي تو خاله کوکبه. آفرین به تودختر خوشگل و ناز. یسنا جان برات بهترین ها رو آرزو میکنم و احسنت به بهترین مامان دنیا که اینقدر زیبا همه خاطرات کودکی تو رو جاودانه میکنه.



سلام مریم عزیزم. نمیدونی چقدر خوشحال شدم وقتی کامنت پرمهرت رو دیدم.همیشه مهربونی و همیشه برام بمونی نازنین بانو. خاله کوکب باشی یا خاله مریم برای من و یسنا خیلی خیلی عزیزی.خدا واسه ما نگهتون داره تو دستای پر مهرش.
مامانی
15 مهر 92 9:12
به به
ایول بابا
ماشالا همه فن حریفه این یسنا خانم


مرسی عزیزمم
مامان فتانه
15 مهر 92 10:44
مااومدیم بااپ جدید


ما هم سریع اومدیم پیشتون
مامان آرین
16 مهر 92 1:35
سلام یسنای عزیزم روزت مبارک فرشته کوچولو.روی ماهت رو میبوسم
مامان سونیا
16 مهر 92 8:37
تبریک میگم خانم کوچولو موفق و موید باشی عزیز دلم
مامان سونیا
16 مهر 92 8:38
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا

روز کودک بر یسنای نازنین مبارک


مرسی مامان سونیای عزیز روز دختر گل شما هم مبارک
مهرنوش مامان مهزیار
16 مهر 92 8:43
16 مهر روز جهانی کودک مبارک


روز مهزیارم مبارک
نى نى عسلك
26 مهر 92 17:41
يسنا .نام زيبايى براى دختر قشنگتون انتخاب كردين .به وب من سر بزنين خوشحال ميشم .بيشتر باهم اشنا ميشيم .


مرسی. حتما خوشحال میشم از آشنایی بیشتر با شما
دختر یلدا
30 مهر 92 9:38
سلام
مرسی از اینکه به وب من سر زدید
یسنای شما با کیمیای من همسن هستن
امیدوارم روز به روز بیشتر سبز شدن و گل دادنش را ببینید
روی ماهش را میبوسیم


ممنون دوست عزیز