یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

فرهنگ لغات یسنایی

1390/7/28 9:58
نویسنده : مامان الهه
601 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقت پیشا یه انیمیشنی ساختن که یه پسری میاد تو خونه و هی میگه مامان! مامان! مام! ماما! مامی!! همینجور ادامه میده تا مامان رو کلافه میکنه... بعضی وقتا فکر میکنم شما جای اون پسربچه ای و من جای مامانه!!!!از صبح که بیدار میشی همینطوری میگی مامان! مامان جون! مامانم! مامانی که خیلیاش کاملا بیمورده!

عزیزکم امروز شما 4تا کلمه جدید یاد گرفتی: شربت که میگی ابت.

هلو که میگی لولو

ماکارونی که میگی ماتی

کتاب  که میگی تابس!!!

خدا حافظی رو هم چند روزی میشه که یاد گرفتی و خیلی بامزه و
غلیظ میگی خدافسس!!!

مامان خیلی دوست داره عزیز دلم!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان اراد
27 مهر 90 22:20
مامان نیایش
28 مهر 90 9:28
آفرین به دخمل باهوش
راستی خانومی برای من فونت های وبلاگت به هم ریخته است برای خودت هم همین طوری نشون میده؟ شاید تنظیماتش به هم ریخته


فونتها واسه من دورست نشون میده ولی بازم چک میکنم مرسی که خبر دادی
محمد پوریا
2 آبان 90 12:38
سلام ما اومدیم مرسی از اظهار نظرتون ما هم شما لینک کردیم . یسنا خانم بلا خانم شیرین خانم اینقده مامانی رو اذیت نکن