یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

ﭼﻬﻞ ﻣﺎﻫﻪ ﺷﺪﯼ ﻣﺎﻩ ﻣﻦ !

1392/4/7 16:44
نویسنده : مامان الهه
545 بازدید
اشتراک گذاری

هفتم تیر ماه و چهل ماهگی تو! کنار هم دوتا عدد مقدس اومدن.به بهانه چهل ماهگی تو سرتاپاشور شدم ، هرچند اینروزا حال خوبی ندارم و دلم یه جای دنج میخواد ولی با تو بودن برام دنیا دنیا شادی میاره نازنین بانوی چهل ماهه من...همیشه باش و دنیام رو رنگی بپاش


چهل روزگیعکس چهل روزگیت رو به بهانه چهل ماهه شدنت به یادگار گذاشتم واست رنگین کمان زندگیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان نیروانا
8 تیر 92 7:19
فداش بشم ، کلی عارف شده فرشته ی بهشتی مون. ببوسش عزیزم رو


فدات
مامان مهبد كوچولو
8 تیر 92 8:51
40 ماهگيت مبارك دخترك ناز نازي من . ايشالله كه هميشه تنت سالم و دلت خوش باشه


مرسی خاله مهربونم
مهرنوش مامان مهزیار
8 تیر 92 11:14
چهل ماه شدنت ماه زندگیتون مبارک


مرسیییییییییییییییییی
مامانی
8 تیر 92 11:28
بازم تبریک


مرسی
مامان پارسا و پوریا
8 تیر 92 21:22
چهـــــــــــــل ماهگیت مبـــــــــارک ملوسک


تشکر
مامان اشکان
8 تیر 92 22:14
عزیز خاله چهل ماهگی مبارک شیرینم


مرسی
مامان نیایش
9 تیر 92 8:25
مبارک باشه یسنا جون
مامان نیایش
9 تیر 92 9:24
سلام عزیز دلم چهل ماهگیت مبارک عشقم زنده باشی الهی
سلام الهه جون خوبی چه خبر خانومی کجایی؟


سلام زهره جون فدات ما خوبیم شما خوبین؟ میام پیشت الان کلی دلم تنگیده
رضوان مامان رادین
9 تیر 92 16:40
40 ماهگیت مبارک فرشته کوچولووووووووووووو


مرسی خاله باز شمااومدین ما نبودیم
آرتین خان
9 تیر 92 23:33
مبارک باشه عزیزم
منتظر عکس های قشنگت هستم خاله جون


ممنون
مامان آناهيتا
10 تیر 92 11:26
بوس بوس براي چهل ماهه نازم قربونش برم من.


قربون شما
شهره مامان مینو
11 تیر 92 15:33
من این تیتر چهل ماهگی رو دیده بودم ولی فکرکردم قراره کامل بشه و یه عکس خوشگل از مه سیما بشینه زیر تیتر این بود که هنوز نظر نگذاشته بودم ولی انگار تاخیر کردم... بهرحال عذر تاخیر... چهل ماهگیت مبارک زیباترین دلیل ستایش خدا...


حق داشتی گلم ببخش. اینروزا با خودم درگیرم حسابی ولی الان کامل شد دیگه
مامان اشکان
11 تیر 92 17:12
الهه جون مطلبتو چند بار خوندم... کلی امیدوار شدم که گفته بودی یسنا به نسبت چند ماه پیش خیلی بهتر شده و کمتر لجبازی میکنه.. میگم ایشالله اشکان منم تا چند وقت دیگه که شد همسن یسنا کمی آرمتر میشه.... به هر حال منم مثل تو یه جای دنج میخوام


خدا روشکر خیلی بهتر شده .نمیدونم به قول یه دوستی شاید من حساسیتم کمتر شده به هرحال دوران خوبی داریم میگذرونیم به لطف خدا. جای دنج پیدا کردی خبرم کن
مامان متین و مهبد
11 تیر 92 17:20
از اولش جیگر بودی .
40 ماهگیت مبارک.


مرسی خاله مینای مهربونم
مامان نیایش
12 تیر 92 14:10
مامان پارمیس
13 تیر 92 11:22
چهل ماهگیت مبارک خاله جون. الهه چهل سالگیشو جشن بگیریم.در کنار همسرش و بچه هاش و یه خونواده ی گرم.

مرسی عزیزم. یعنی اونروز من هستم؟!!
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
15 تیر 92 2:28
40 ماهگیت مبارک عزیز دلم.فدای اون نگاه کردنت که از وقتی خیلی کوچولو بودی انقدر نگاه دوست داشتنی داشتی


مرسی خاله عزیزم