یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

پایان ترم یک زبان

1392/3/26 0:50
نویسنده : مامان الهه
724 بازدید
اشتراک گذاری

این دوماهی که سرگرم یادگیری زبان بودی چه لحظه های شیرینی رو باهات تجربه کردم و چه شور و اشتیاقی از خودت نشون دادی واسه یادگیری بیشتر و بیشتر.. مثلا همین روز قبل از امتحانت که داشتیم باهم روی وایت بوردت حرفهایی که خونده بودی رو مینوشتیم و با هم میخوندیمشون و تو باید کلمه های سه حرفی که باهاشون مینوشتیم رو میخوندی.. یه بار واست نوشتم panو تو خوندی pat!! گفتم مامانی این که tنداره چرا میخونی pat؟ گفتی ماژیک رو بده خودم واسش t بنویسم تا بشه pat!!!! آهان درست شد!!!!

پنچ شنبه ای که گذشت امتحان پایان ترم زبانت رو دادی و چه خوب از عهده اش براومدی زبان دان کوچک من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان مهبد كوچولو
26 خرداد 92 8:00
آفرين دختر كوچولوي باهوشم . هميشه پيروز باشي .


مرسی خاله جونم
مامان نیایش
26 خرداد 92 9:35
الهی قربون زبان دان کوچک خودم بشم من ما شالله دخملی آفرین


خدا نکنه عزیزم. دوستتون داریم زیاد
ارغوان
26 خرداد 92 10:58
آفرین یسنا کوچولوی ما
مهرنوش مامان مهزیار
26 خرداد 92 12:03
یسنا جون تبریک میگم عزیزم
مامان آرینا مو فرفری
26 خرداد 92 15:59
آفرین به یسنا جون باهوش.
مامان سونیا
26 خرداد 92 17:14
به سلامتی انشاالله هزار ماشاالله به این زباندان باهوش و زرنگ
مامان محمدرهام جون
26 خرداد 92 17:18
مامان کوثری
26 خرداد 92 21:37
با سلام طراحی تم تولد و تم های مختلف جشن های کودکان ، طراحی تم جشن الفبا ، طراحی تقویم ، طراحی انواع فریم های کودکانه و هر طراحی دیگه ای که دوست داشته باشین رو با ما تجربه کنید طراحی و چاپ و بسته بندی انواع گیفت های هدیه مخصوص هر جشنی که شما بخواهین http://temparti.blogfa.com/ چاپ همه موارد هم انجام میشود در صورت نیاز چاپ و برش طرح های خودتون هم میتونید به ما بسپارید حتما برای یکبار از وبلاگ من دیدن کنید امیدوارم خوشتون بیاد از نمونه کارهام http://temparti.blogfa.com/
مامان مهبد كوچولو
27 خرداد 92 8:08
خصوصي عزيزم
مامان مهبد كوچولو
27 خرداد 92 8:10
وااااااااااااي مثلا ً خصوصي بود اما يادم رفت تيكش رو بزنم


مامان پارمیس
27 خرداد 92 13:03
هزار آفرین به دختر باهوش و علاقمند. ایشالا همه ی مراحل زندگیتو به بهترین نحو پشت سر بذاری عسلم


ممنونم خاله جون
رضوان مامان رادین
27 خرداد 92 15:46
یسنا خاله عاشقتم... زباندان کوچولوی ما...
راستی رادینم چند وقیتیه هر چیزی که میبینه میگه چی میشه به انگلیسی...
بعضی مواقع خودمم معادل انگلیسیون و نمیدونم راستش


وای منم به همین نقطه رسیدم که گذاشتمش کلاس...
مامان آراد(خاطره)
27 خرداد 92 16:27
سلام عزیز خاله میدونم یکم کم کار شدم عزیزم ولی خاله جون یکم سرم شلوغه ایشالا میام و به تمام پستات جواب میدم قربونت برم که به یادمون بودین
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
27 خرداد 92 16:36
آفرین به یسنا خانم چه خوب زبان یاد گرفتی ممنون که به دیدنمون اومدید
مامان فتانه
27 خرداد 92 17:53
افرین به این دخملی انشالله همیشه موفق باشه....عزیزم دخملی و از کی فرستادی کلاس؟جای خاصی باید برن؟
مامان دینا جون
27 خرداد 92 22:48
افرین به این یسنای دانشمند کوچک
مامانی درسا
28 خرداد 92 1:44
هورا آفرین به گل ترین دختر دنیا عزیزمی یعنی ما الان دیگه خارجکی صبحت کنیم یا فارسی ...... عزیزم میبوسمت اونم خیلی زیاد
مامان ترنم
28 خرداد 92 9:47
مباركه. به سلامتي يك ترم تموم شد اونم با موفقيت. آفرين به يسناي نازنين كه هميشه بهترينه.
مامان پریسا
28 خرداد 92 11:54
ایشالله زود زود یه زبان دان بزرگ بشی
مسيحا
28 خرداد 92 15:00
سلام ، به قضاوتتون نياز دارم لطفا به من سر بزنيد
مامان آناهيتا
29 خرداد 92 15:15
فداي اون زبونت بشم من خاله. ماشااله به ذره ذره وجودش.
مامان متین
30 خرداد 92 21:34
آفرین گلم .ماشالله به شما که این قدر باهوشی. ایشالله همیشه موفق باشی.