یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

خرابکاری

1390/7/28 10:02
نویسنده : مامان الهه
463 بازدید
اشتراک گذاری
داشتم وبلاگ یکی از نینی  ها رو میخوندم  که از خرابکاریهاش نوشته بودن پیش خودم گفتم چه خوبه که یسنا تا حالا از این کارا نکرده ولی این احساس خوب خیلی طول نکشید چون در حین خوندن همون وبلاگ بود که یسنا خوشحال و خندون با شیشه های لاکش اومد پیشم و گفت لا! لا!(یعنی لاک بزن) چون میدونستم که  وقتی واسش لاک میزنم نمیتونه منتظر بمونه که خشک بشه بهش گفتم مامان جون درش باز نمیشه!!!! یه نگاهی کرد و رفت و یه گوشه نشست منم خوشحال از اینکه چه دختر حرف گوش کنی دارم  ایمیلم رو چک کردم بعد از 5 دقیقه سرم آوردم بالا با منظره ای روبرو شدم که و صف شدنی نیست دختر خانم شیطون من خودش دست به کار شده بود و نمیدونم چطوری در شیشه لاک رو باز کرده بود و ناخنهاش که هیچی شلوارش و فرش رو هم لاک زده بود!!!!!!!!!!!!!!!!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

محمد پوریا
18 مهر 90 9:24
سلام یسنا خانم ملوس خانم همیشه موفق باشی. چکار کنیم این وروجکها همیشه شیطنت هاشونم شیرینه
مامان هامان
18 مهر 90 11:23
شیرینی بچه ها به همین شیطنتاشونه دختر گلتو ببوساز پاسخی که داده بودی متشکرم دوست خوبمبا اجازه لینکتون کردم


مرسی مامان گل!!باعث افتخاره!منم شما رو با کمال افتخاربه دوستهای یسنا اضافه میکنم
آرتین خان
19 مهر 90 10:24
وای خدای من یسنا جونم چی کار که نکردی!!! مامان جون بچه ها هر روز با یه خرابکاری جدید مارو سورپرایز میکنن منم شما رو لینک کردم عزیزم
آرتین خان
19 مهر 90 10:25
عزیزم راستی یادم رفت بگم تاریخ تولد یسنا جون رو برام بنویس ممنون
مامان نیایش
19 مهر 90 10:26
سلام خانومی ممنون پیش ما اومدی دختر ورووجکت رو هم ببوس شما هم لینک شدی
نگين
19 مهر 90 11:45
سلام ناز بشي عزيييييييييزم
مامان پرنیا خانوم
21 مهر 90 7:26
سلام عزیز ماشالله دختر نازی دارین خدا براتون حفظش کنه.ممنون که بهمون افتخار دادین و بهمون سر زدین با افتخار لینکتون میکنم
مامان سید کوچولو
25 مهر 90 2:18
مگه نمیدونی هر چی مامانا راجع بچه شون بگن سریع چشم میخورن و برعکس میشه .من که جرات نمیکنم از بجه ام هیچ تعریفی کنم. چون چند باری که گفتم عکسش سریع ایجاد شد.لااقل اسپند دود کن. خرافاتی نیستم ها... به چشم خودم دیدم

از قدیم هم گفتن از بچه تعریف نکنین. مرسی به ما سر زدین
ماما آنیسا
5 دی 90 10:29