یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

یسنا در شهرزاد

1390/7/10 18:09
نویسنده : مامان الهه
1,797 بازدید
اشتراک گذاری


بالاخره چاپ شد!!! بعد از ۵ ماهی که عکست رو فرستاده بودم واسه شهرزاد بالاخره این ماه چاپ شد. چند شماره قبل شهرزاد یه مسابقه اعلام کرد به اسم جشنواره عکسخند که قرار بود عکسای بامزه بچه ها رو چاپ کنه.من و بابا هم تصمیم گرفتیم که یکی از عکسای بامزه شما رو واسه شهرزاد بفرستیم که اگه چاپ شد واست یادگاری بمونه و خوب این اتفاق هم افتاد و من وبابایی الان خیلی خوشحالیم انگار که بچمون به یه موفقیت بزرگ رسیده!!نمیدونی بابا محمدت چه حس قشنگی داشت وقتی تو راه خونه به من زنگ زد تا خبر چاپ عکست رو بده. عزیز دلم به نظر من تو قشنگترین خنده دنیا رو داری شیرینم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پرنیا خانوم
23 مهر 90 8:48
سلام مرصی که بهمون افتخار دادین . نازدونه اتون چه طوره .خانوم شده. با افتخار لینکتون کردم با راهنمای هاتون و اظهار نظرای قشنگتون کمکمون کنید.توی این وبلاگ خونه پرنیا خانوم