یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

نظرات (16)

مامان آراد(خاطره)
4 دی 91 23:19
ای جون دلم..معلومه که حسابی خوش گذشته.. تنت همیشه سالم و لبات همیشه خندون باشه.. روی ماهتو میبوسم گلم
نازنین (مامان ثنا)
5 دی 91 1:45
فدای بسنا ی ناااازم با این ژسای قشنگش. خاله جون معلومه با این آجیلا خیلی بهت خوش گذشته ها ناقلا
مامان نيروانا
5 دی 91 7:06
الهي عزيزم،‌ الهي يلداها رو گرمِ گرم از عشق توي قلب پاكت يكي يكي پشت سر بذاري. چقدرم يسنا و يلدا به هم ميان. به صد يلدا الهي زنده باشي.
مامان مهبد كوچولو
5 دی 91 7:33
سلام بر يسناي گل و مامان عزيزش . ايشالله كه هميشه تنتون سالم و لبتون خندون باشه و هر شبتون مثل يلدا پر شادي و پر از خوراكي و بركت
مامان نیایش
5 دی 91 9:29
عزززززززززززیزم کجا بودی دلم برات تنگ شده بودااااااااااااااااااین ژست هات منو کشته خوش باشی همیشه ناز من الهی همیشه سالم باشی
سارا مامان آرام
5 دی 91 9:39
وای عزیزم عشوه هاشو ببین یلدات مبارک دختر گلم
سمی مامان امیرین
5 دی 91 10:43
همه شبهاتون به زیبایی و رویایی یلدا
مامان آناهيتا
5 دی 91 14:22
يلدات مبارك عزيزم. ببخش كه دير اومدم براي تبريك و روبوسي نانازم.
مامان متین
5 دی 91 15:33
سلام گل من.یلدات مبارک عزیزم قربونت برم با این ژستای خوشگلت
رضوان مامان رادین
5 دی 91 19:30
یلدات مبارک عزیزم عکس اولت عالییییییییییییییی بود
مامان پارمیس
5 دی 91 22:24
ای جونم. یلدات مبارک خاله جونم. ماشالا با موی کوتاه هم خیلی ناز و خوشگل شدی. از راه دور میبوسمت و خیلی خیلی دوست دارم. پارمیس هم اسمتو کامل میگه و عاشق دیدن عکساته
مامان دینا جون
5 دی 91 22:51
ای دونم ای دونم چه دخمل نانازی چه انارهای خوشگلی منم دلم انار خواست منم میگم به صد یلدا الهی زنده باشی گلم
مامان سونیا
6 دی 91 9:33
ای جانم خاله فدات با این ژستهای قشنگت عزیز دلم سونیا عکس رودیده میگه مامان ببین یسنا میخواد شب یلدا انار بخوره هندونه بخوره مثل من
مامان امیرحسین ومحیا
11 دی 91 10:15
نوش جونت دخمل گل. ممنون مامانی مهربون سر میزنی. الهی الهی......
پرنیا جون و مامانش
11 دی 91 10:50
یلدات مبارک گلم انشالله همیشه در اغوش گرم مامان و بابای گلت باشی
مامان فتانه
12 دی 91 13:57
سلام چه دخترنانازی شب یلداتون باتاخیرمبارک اگه دوست داشتین به وبلاگ ایلین خانوم ماهم سربزنید تاباهم دوستشیم


ممنون حتما بهتون سرمیزنم باعث افتخاره آشنایی با شما