یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

ویتامین 100

1394/1/19 12:15
نویسنده : مامان الهه
937 بازدید
اشتراک گذاری

ما همچنان درگیر میوه نخوردنت هستیم البته دیگه خیلی بهت نمیگم بخور ولی باز هم حس مادرانه ام غلبه میکنه به منطقم و بهت گیر میدم. در مورد میوه ها و ویتامینهاش برات گفته بودم و اینکه چقدر برای بدن مفیدن. یه روز تو عید در کمال ناباوری من یه سیب آوردی که برات پوست بگیرم و گفتی که پرتقال ویتامین سی داره سیب بیشتر مفیده برای بدن پس ویتامین صد داره...

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

رضوان
19 فروردین 94 13:20
واای پس یسنام مثل رادینه.رادینم نزدیک یکساله لب ب میوه نمیزنه...هر راهکاری بگی امتحان کردم.جواب نداده متاسفانه
مامان الهه
پاسخ
پس شما هم مثل ما برنامه ها دارین
مامانی
21 فروردین 94 13:25
مامان زينب
22 فروردین 94 13:43
آخ نگو كه منم همين مشكل و دارم الهه جون. موندم چيكار كنم. من كه هر چي از مزاياي ميوه مي گم و گاهي وقتا بجاي ميكروبا نقش بازي مي كنم ولي باز فايده اي نداره. خدا حفظشون كنه
مامان مهدیه
31 فروردین 94 13:43
عزيزززززززززززم آدم دلش ميخواد اين دختر فسقلي رو بگيره كلي بچلونه با منطقش و نمره اي كه به ويتامينها داده راستي ما چقدر از خوندنتون غافل شده بوديم