یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

بی توجهی فعال!

1391/7/11 12:21
نویسنده : مامان الهه
444 بازدید
اشتراک گذاری

یکی دو روزه کتاب جدیدم به دستم رسیده "sosبرای والدین". کتاب خوبیه و خیلی چیزها رو میشه ازش یاد گرفت و به کار برد.مامان نیروانا بهم معرفی کرد و الحق که چقدر کاربردیه. دیشب داشتم در مورد بی توجهی فعال میخوندم و راههای کاربردش واسه رفتار با شما!! امروز وقتی یکی دوبار نق نق کردی از روش بی توجهی فعال استفاده کردم و الحق خوب جواب داد وقتی که داشتی نق نق میکردی که اینو میخوام و اونو میخوام سرم رو گرم کردم به تقویم روی میز و بالا و پایینش میکردم تا خودت آروم شدی. دفعه سوم که باز شروع کردی به نق نق کردن و من بهت بی توجهی کردم خودمو با تلویزیون مشغول کردم.  تقویم به دست اومدی طرفم و گفتی: مامان نه باید اینو ببینی!!!!!!!!!!!! آخه من از دست تو چه کنم دختر شیطون!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

مامان مهبد كوچولو
11 مهر 91 12:29
آفرين به مامان الهه به خاطر استفاده ي عملي از تئوريها و آفرين به يسناي باهوش به خاطر اينكه با وجود بي توجهي فعال مامان ولي خودش خيلي به رفتار مامان توجه كرده !!!
خاله نسرین
11 مهر 91 12:49
بچه های حالا خودشون یه پا روانشناسن
مامان نيروانا
11 مهر 91 13:28
با تمام وجود و از ته دل خنديدم آآآآآآي كه واقعاً‌ شما وروجكها نسل جهش يافته اي هستين. از كجا اينهمه هوش و زكاوت توي وجود شما تزريق شده موندم، نه اينكه خداي نكرده الهه جونم چيزي از هوش و زكاوت كم گذاشته باشه توي ژن شما يا ماماناي ديگه ي دور و برم، نه. يه جورايي جهش يافته اين. لگاريتمي هوشتون بالا رفته. دمت گرم الهه جون. خندونديم. و آفرين كه SOS ميخوني دمت گرم يسناجون. خيلي باحالي. كي ببينمت بچلونمت خاله
رضوان مامان رادین
11 مهر 91 15:00
الهه جون میشه بگین این کتاب را از کجا تهیه کردید.منم شدیدا احتیاج دارم
مامان دینا
11 مهر 91 22:18
مامان آبتین
12 مهر 91 1:00
سلام عزیزم این کتاب برای بچه های چند ساله کاربرد داره؟
مامان یسنا گلی
12 مهر 91 8:14
قربونت برم که حواست به همه چی هست و خودت مامانی را روانشناسی کرد بهتر. یسنای من که اگه اینکارو بکنم باهاش بیشتر لج میکنه .
مامان حسني
12 مهر 91 8:20
اي جانم اول صبحي خيلي خنديدم قربون اين دخملي باهوش وزرنگ وبانمك برم من
سارا مامان آرام
12 مهر 91 13:39
این بچه ها چقدر بلا شدن هااااااااا
محمد
12 مهر 91 14:28
مامان الهه
12 مهر 91 15:43
عزیزممممممممممممممممم کلی خندیدم الهه جون شما بی توجه فعال بودی و یسنا جون سر تا پا با توجه و فعال بوده
مامان الهه
12 مهر 91 15:44
راستی ببخشید چه جوری عکس بفرستم؟ ایمل داری برات ایمیل کنم؟
مامان پارمیس
12 مهر 91 16:26
ایییی جونم. آفرین به این دختر باهوش. دستتو خونده الهه !! بی توجهی فعالو خوب درک کرده. اگه جایی اشکال داشتیم ازش بپرسیم خوب میتونه واسمون توضیح بده. ببوسش این گل دخترو
الهه مامان روشا جون
12 مهر 91 17:03
عزیز دلمی یسنا گلی.مردم از خنده.آفرین بهت که انقدر حواست جمعه
مامان سید کوچولو
12 مهر 91 22:26
برای رفتار با هر بچه ای یه کتاب جدا و خاص لازمه. که نویسنده اش خود مادر اون بچه اس یه سری به تولد پسرم میزنی؟
مامان اراد
13 مهر 91 3:36
تعجب نمیکنم همشون همینطور حاظر جوابن .یکیش خونه ی ماست باور نداری بیا وبلاگم
مامان نیایش
14 مهر 91 23:04
قربون این یسنای با هوش و زکاوتم ما شا الله به بچه های این دوره و زمونه کلی خندیدم
مامان نیایش
14 مهر 91 23:04
راستی کتابش رو از کجا تهیه کنم؟
سمی مامان امیرین
15 مهر 91 11:40
کتاب خوبی میتونه باشه.
مامان متین
15 مهر 91 16:38
ای شیطون بلا.دست مامانی رو از پشت بستیا
مامان محمدرهام جون
16 مهر 91 16:59
آفرین به یسنا با هوش وزرنگ که مامانی رو به جایی بردی که حتی نویسنده کتابم بهش فکر نکرده بود.
مامان آناهيتا
17 مهر 91 13:18
منم اين كتاب رو خوندم. واقعا كاربرديه فقط بايد خيلي حواسمون باشه كه اشتباه نكنيم. من توي وبلاگ آناهيتا در مورد دو مبحث بي توجهي فعال و محروميت زمانمند اين كتاب نوشته ام. حتما اين مطلب رو بخون:http://anahita89.blogfa.com/9104.aspx


ممنونم کلی از تجربه ات استفاده کردم
زهرا از نی نی وبلاگ213
25 مهر 91 22:54
سلام ماشالا به یسنای ناز و با هوشم راجع به کتاب بیشتر بگو به درد بچه های سه ماهه و ده ساله (پسرام) میخوره منم بخرم!؟